Историята е била планирана да стига до Източната тангента при Летището, тук таме по трасето е останала старата регулация и кръстовища като тези на Черковна и Владимир Вазов, Ботевградско и Скъта… Иначе както сам казваш, не се знае кога Историята ще се реализира до Владайската река, но можеше да се оправи поне до Каменоделска и самата Каменоделска също да се разшири, за да ги няма настоящите трудности с десния завой от Каменоделска към Надлез Надежда. Цената за отчуждаване няма да стане по-малка след 10-20 години и за проблемите с инциденти на това кръстовище никой чиновник няма да ги компенсира на обществото или лично засегнатите!
На жп-то ще подменят и останалите половини, когато един ден пуснат движението по сега изграденото… Но там простотиите са други - на Изида вдигнаха височината, но не разшириха да има по две автомобилни ленти и престрояванията за леви завои да не стават незаконно върху релсите на трамвая. Другото е, че и двата моста се проектирани от някакви идиоти, които не си дават сметка, че проектират съоръжения в градска среда, а не сред полето. Погледни на Streetview как са оформени естетически старите съоръжения и какъв грозен гол и крив бетон оставят след себе си с новите съоръжения!