Author Topic: Аварийни, специални(спомагателен подвижен състав)  (Read 79675 times)

Offline Pesho1991

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1089
    • View Profile
Гледам никой не го е споменал, затова аз ще се включа с добра новина. От СЕ са обявили поръчка за 4 нови аварийни, които да са за поддръжка на мрежата, като разпределението е 2х2 за двата типа мрежи. Поръчката е била обявена преди около половин месец на стойност 4 милиона, като за всяка от 4те машини е обособена позиция.

https://app.eop.bg/today/377096

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7079
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Странно е разделянето на обособени позиции за машини, които на над 95 % са напълно еднакви и се произвеждат от всички производители на такива машини. Пропуска се и унификацията. Явно предварително са се разбрали кандидатите кой коя да достави и за да няма обжалване така се действа. Така изкуствено се сваля размера на гаранцията по договора и участниците ще могат да минат с кокошкарска застраховка от някоя гаражна застрахователна фирма. Ако не бяха на обособени позиции, застраховка нямаше да бъде възможно да се предостави като гаранция и ще трябваше спечелилия участник да предостави пари в брой или банкова гаранция.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18292
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Би било от полза и при нас:

Машинно почистване на листа от улейни релси

Или основният проблем е върху главата на релсата?

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9254
    • View Profile
По-скоро вариант на колесно шаси а и не знам дали няма да има проблеми със стрелките и кръстовките.  :rolleyes:

Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18292
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
По-скоро вариант на колесно шаси а и не знам дали няма да има проблеми със стрелките и кръстовките.  :rolleyes:
на стрелките и кръстовките лелките с метлите ще продължат да си се гъзят...   :rolleyes:

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7079
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Странно е разделянето на обособени позиции за машини, които на над 95 % са напълно еднакви и се произвеждат от всички производители на такива машини. Пропуска се и унификацията. Явно предварително са се разбрали кандидатите кой коя да достави и за да няма обжалване така се действа. Така изкуствено се сваля размера на гаранцията по договора и участниците ще могат да минат с кокошкарска застраховка от някоя гаражна застрахователна фирма. Ако не бяха на обособени позиции, застраховка нямаше да бъде възможно да се предостави като гаранция и ще трябваше спечелилия участник да предостави пари в брой или банкова гаранция.

Както и предположих - една и съща фирма единствена е участвала за всички обособени позиции.
https://app.eop.bg/today/377096
https://papagal.bg/eik/201726504/6954
https://railway.bg/
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18292
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
:boat: C 3329 EH:
« Last Edit: 06.03.2025, 15:21:29 by difian »

Offline TRIZUBECA

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1073
  • пендел
    • View Profile
Профилактика на трасето по бул. България
att.MEmMr0KhBlHj-m-W91cNYR8F2jMJV2Es6NfMnIDcVwU by TRIZUBECA, on Flickr