Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - 701

Pages: 1 [2] 3 4 ... 132
21
Титулярната ватманка на 2051 би могла да ритне и закопчае поне десните спирачки, докато трамваят все още пълзи, а тази в кабината да обърне реверсора и да подаде ход, докато все още е с малка скорост. НЕ ОБВИНЯВАМ НИКОГО, освен механика, който се е разписал на пътния лист, че 2051 е технически изправен.

22
510 с паднал малък заден кардан около 19:15 на спирка Щросмайер.

23
Въпроси / Re: Въпроси и отговори
« on: 02.11.2019, 01:14:26 »
Е-то не се сещам за какво беше.
Експериментално. Според ЦГМ повечето разписания са такива.

24
Стамболийски на първо място. Там конфликтите са многобройни.
Там времето е раздуто и не е чак такъв проблем липсата на ограничители, докато на Ботев е затегнато и е наложителен ремонт от Сливница до Стамболийски и след това поставяне на ограничители, но уви....

25
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 25.08.2019, 01:16:39 »
Ватманката усети това и директно пусна на 4 атмосфери, свали пантографа и натискаше магнитната спирачка.
Ватманката не е реагирала особено адекватно в тази ситуация. По-лесно и ефективно е да даде на ход за няколко секунди и по този начин "да възбуди" двигателите и да се възвърне електрическото спиране. Имала е късмет, че пред нея не е имало нищо и да се нацепи в него.

26
674 е оборудван с новата система.

27
Мисля, че никъде не е писано, че в края на месец юли на трамваи 2413, 2414 и 2416 им падат по един-два двигателя. Установено е, че причината са изкочили павета по релсовия път между Красна Поляна и НЦ по Рехабилитация. След това 2414, 2416, 2417 и 2418 започват да излизат от депо през Стамболийски и се включват от Павлово. А 2413 е спрян в очакване на ГПР. Евевнтуално предстои ремонт на релсовия път в проблемния участък.
Миналата година там заминаха датчиците на доста краставици...

28
503 се включи на 8/4 вечерта :fan:

29
Снимки / Re: Снимки (трамваи)
« on: 09.08.2019, 00:31:31 »
Трупат ръжда преди флекса.

30
Трамваи / Re: T8M-700 (900-939)
« on: 20.07.2019, 01:33:30 »
Отново благодарности на колегата, който отдели време за да направи шаблон и за този трамвай.
Отпред ми се видя, че е с малък :neznam:

31
Дано поне и на барака 928 да му сложат големи номера.

32
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 12.07.2019, 22:19:35 »
4105 е първият трамвай от модела, който се е сдобил с камери за наблюдение в салона (2 на брой).
Монтирана му е и новата система за таксуване.
4142/4140 също е с камери в салона и в кабината на водача. 4105 също.

33
Аргументи? Защо трябва да се плюе?
Защото трамвайният им транспорт е бърз, редовен, с доста обособени трасета и незанемарен като нашия. Защото те не закриват трасета ей така безалтернативно като нас. Още искаш ли?

34
Новото трамвайно трасе в Белград през Ада мост открито вчера.
https://www.youtube.com/watch?v=EDzAjKMncIc&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0R_z4XP8a492DOPkgFAEG6caTAuSSddtCnWNe_NOI1gUPGis_Ov0pxCWU
Какви щастливци са сърбите, че си нямат Фандъкова...

35
Автобус 1169 в момента е спрял на аварийки, обграден от линейна кола и патрулна полицейска кола на старото място на спирка "Метростанция Константин Величков" в посока Хюндай България. Щети по автобуса няма, а шофьорът беше вътре в автобуса - прав при третата врата. Нямам представа какво точно се е случило.
Паднал пътник. От 15 часа стоят там.

36
На 2044 не знам дали нещо му е читаво. Нямам спомен последните два месеца да е изкарвал цяла смяна. В повечето случаи изобщо не го и пускат. Тук като гледам може и да са му правили някакви проби или са го пуснали да сменя някой.
При една от последните му проби умря на Цар Симеон и 909 по 11 го избута до Красна поляна.

37
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 23.05.2019, 01:29:47 »
Пробвай във влака да дръпнеш спирачката, без това да е необходимо и ще разбереш...
Не са много съпоставими двете превозни средства. Бил съм свидетел на много натискания на аварийна спирачка в трамвай и последствия никога не е имало, затова подкрепям мазането на бутоните с грес, докато не се вземат по-адекватни мерки против злоупотребите.

38
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 23.05.2019, 00:28:12 »
Ами не може внезапната спирачка да се изолира и да не работи, само защото масово се злоупотребява с нея.
Единствено на 709 (Бог да го прости) беше изолирана, на всички останали работи. Ако и на останалите беше изолирана, нямаше да има смисъл от мазането с грес. И какви според теб са ефективните методи за злоупотреба?

39
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 22.05.2019, 13:34:50 »
509 по 11 на пазар Илиенци - като наближи спирката някакав дядка натисна аварийната спирачка, въпреки че бе залепена с тиксо. Имам чувството че тези копчета и с канаконлит да ги залепят пак ще ги натискат пенсионерите.
На 504 са стабилно омазани с грес от онзи ден, но това не плаши човекоподобните да си цапат пръстите.

40
Сиреч, спиране с контролера?
Спира само с пета колоос. Това е първата въздушна степен при 9** и 5**.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 132