Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - 701

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 132
41
Незнайно защо ватмана на 509 постоянно спира с френа вместо с кран - машиниста.
Защото или е тъп, или е останал без въздух. 509 спира хубаво на равно само на шалтбау.

42
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 11.05.2019, 02:40:59 »
11.05.2019
2025/2026 - 5/8

12.05.2019
2025/2026 - 5/1

Новобранци с наставник вторите смени, затова този трамвай е посочен налиния. Пиша всичко това, за да няма утре в темата Подвижен състав 2025/26 - тм 5, а и да няма въпроси защо празник се пуска двоен чешки.
Ако някой иска да го снима - да заповяда
Той днес умря и беше бутан от 504, та може и да го няма утре.

43
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 09.05.2019, 22:58:42 »
716 пребоядисан с големи номера :fan: прилича на 714.

44
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 09.05.2019, 12:53:52 »
667 издран отдясно (супер зле) и стърже отвратително по време на движение и бумти леко  :neznam:
Просто е завлечен отпред и в ниската част и в участъци като подлеза на Триъгълника се чува доста отчетливо. Иначе 662 е спрян от няколко седмици за редуктор. 682 също не е в движение...

45
Трамвай 2040 тегли 2013+2014 - сряда.
Обратното беше. 3013 буташе 2040.

46
503, 936 - 8

47
Трамваи / Re: Въпроси и отговори
« on: 18.04.2019, 13:18:37 »
А пък в Т6Б5 някой беше писал че въобще нямало термостат за парното, и може да си бичи до дупка без да изключва постоянно ако ще и 30 градуса да стане в салона.
Почти съм сигурен в това, ТМ 20 е най-топлия трамвай, разбира се ако изключим факта, че понякога парното не работи, дори и в ски, когато е разпоредено да бъде включено. Доста често се случва в първия вагон да работа, във втория не.
4125/4127 е така, когато е включено на половинка. Това доста красноречиво говори за поддръжката на депо Искър.

48
Дашевките едвам кретат ти до „Младост“ III ги пращаш. Идеята е да се скачат моторен с моторен.
4063 и 4075 са бракувани и се ползват за части.

49
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 12.04.2019, 01:00:39 »
714 пребоядисан, но все още няма поставени инвентарни номера. Дано да са големи !

50
ТМ 674 - 11 със задна неработеща табела. Вероятно страничните също.

51
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 04.04.2019, 13:20:56 »
511 пребоядисан с големи номера.

52
Какви са преимуществата и недостатъците на пантографа и тези на лирата? Освен, че лирата ми се струва много красиво нещо?
Доколкото знам лирите са се обръщали и чупели на заден ход. Емм да каже.

53
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6B5(4101-4137)
« on: 26.03.2019, 23:31:39 »
4116 на пореден ОР заради ПТП :D

54
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 25.03.2019, 22:28:54 »
ТМ 11/2 открита от 13.10 до 17. 6/9 май само втора смяна...Утре вероятно ще има пак.

55
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 25.03.2019, 22:25:24 »
И вие мега готино :fan:

56
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 20.03.2019, 23:02:31 »
Грешка , не можа да излезе 504.
Успя да излезе на 11/11 на мястото 679, който буташе авариралия 662.

57
3013 пробно закачен с 3014.

58
Днес е такъв ден ,една 12 по-малко.
Утре сутрин една 6 по-малко.

59
Трамваи / Re: T8К-503 (503-511)
« on: 09.03.2019, 01:39:05 »
Дали вторите комплекти управление, токоснемане и силов агрегат са изправни или са донори на първите?
Специално при 503 кабина Б е изправна и успешно се прехвърля управлението. Предполагам и при останалите е така.

60
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 27.02.2019, 22:14:40 »
811 е може би най-добрият от останалите Т6М-700. Бърз, тих, хубав апарат, без тракане от кардани и редуктори, топъл салон. Все пак е и последният ремонтиран от вида си. Дано се задържи по-дълго в това състояние.

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 132