Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bdz43r

Pages: [1] 2 3 ... 205
1
Просто човек трябва да има малко самокритичност и адекватна оценка на това, което чете, дори когато то съвпада с неговите нагласи.
Цитирането на очевидно абсурдни материали без произход предполага, че четящия и цитиращ ги, ги приема за чиста монета само, защото са в духа на убежденията му, което в никой случай не говори добре за ориентацията му в заобикалящата го (обществена) обстановка.

2
Разни / Re: Коронавирус
« on: Yesterday at 09:17:36 »
Д-р Алберт Бурла, изпълнителният директор на Пфайзер, е заявил, че още много години ще се налага ежегодна ваксинация, в противен случай „фундаменталната структура на нашето общество би била застрашена”. Да се разбира: Трябва да се ваксинирате ежегодно с нашите ваксини, иначе ще измрете.
Като изключим глупостите за 5G и чипиране, това го приемам като 100% потвърждение на конспиративните теории и директен "приятелски" удар срещу хората, които ги осмиваха и наивно вярваха, че като се ваксинираме всички, пандемията ще приключи и ще заживеем постарому. Специално ще спомена @ozzy, който още поддържа тази теза.

И нещо повече, това е пряко признание, че фармацевтичните гиганти не просто имат интерес от "пандемията" и ваксинацията, а вече дори не крият, че искат това да продължи.

3
Никакъв. Просто са предвидени спирки.

4
Според мен всички линии, спиращи в момента откъм гарата, трябва да спират в локалното, вместо то да е паркинг и стоянка за таксита.

5
Коледната елха грейна
На първата снимка може да се заблудиш, че има хубава елха, но на втората се вижда един проскубан храст.

6
Докато не се вкарат хубави магазини в подлеза, не се постави адекватно осветление, денонощна охрана (но не дядовци, които си спят в кабинките) и няма никаква поддръжка, ще е така.
Откакто спирката на автобусите отиде от страната на гарата, подезът се обезлюди и там хубави магазини няма как да просъществуват. Гарата по подразбиране е оживено място в повечето страни и градове, но това е защото е основен трасспортен хъб. Нашата гара беше такъв в далечното минало, но не и сега. Преобладаващата част от пътуващите с влак са от прослойка, несъвместима с хубави магазини.
Все едно да построиш мол във Факултето...

7
Макар че не съм сигурен дали е възможно при пробив в резервоара да избухне толкова силен пожар.
Не и ако резервоарът е пълен с нафта. С бензин и други летливи горими течности даже е задължително, но не и с нафта. Аз навремето едвам си запалвах нафтовата печка вкъщи, често от 2-рия и 3-тия опит с разнообразни помощни стредства за фитил и отнемаше десетина минути да се загрее и разгори, при това дъното на горивната камера беше сухо и със стайна температура.
Версията, че са превозвани съдове с... нещо, е доста правдоподобна и отговаря на последствията.

8
Не е вярно. Вижда се на същата снимка, че докато още гори е прав.

9
Видно е че автобусът не се е движел бързо, тоест хипотезата че високата скорост е фактор за инцидента автоматично отпада.
Според мен има значение единствено защо автобусът се е запалил и изгорял толкова бързо. Катастрофата сама по себе си не е особено страшна - покриволичил е, отнесъл е мантинелата, но е останал цял и прав, а хората вътре, най-вероятно, почти невредими.
Има много сведения, че всъщност се е запалил преди това. Дори на една от снимките с горящия автобус в далечината, се вижда горяща диря още срещу отбивката, далеч преди автобусът да спре между платната. Нафтата няма как да гори така, дори разлята по пътя, особено когато е мокър и студен.

10
Разни / Re: Коронавирус
« on: 30.11.2021, 17:10:41 »
Предай на д-р Щерев да си ъпдейтне софтуера на чипа, че са му инсталирали бъгава версия.

11
Имам и съмнения, че с това увеличение ще постигнат само две неща и те са:
1. Нов отлив на пътници от ГТ
2. Увеличение на процента на нередовни пътници.
3. Увеличаване на автомобилния трафик.

12
По тази логика всички сгради наоколо трябваше да са се срутили вече и цялата улица трябваше да е пропаднала.
Просто този обект явно е изпълнен по-калпаво или с по-калпави материали, или е работил с по-голямо натоварване, или комбинация.

Особено на пресечката с Тодор Александров, отдолу е метрото, не може да се каже, че няма стабилна основа.

13
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 29.11.2021, 12:42:08 »
Ми съжалявам но има документи, до които ти нямаш достъп, още по малко пък ще ги и търсиш.
Хахахахахахха. Ти сигурно ги имаш пред себе си в оригинал, нали?!

14
Разни / Re: Коронавирус
« on: 29.11.2021, 12:39:40 »
Резултатът от референдума в Швейцария е очакван - почти всички ваксинирани са гласували за сертификатите, защото си ги имат.

Като цяло обаче колкото повече нови щамове и нови дози ваксини има, толкова повече хора ще преминават в другия лагер, когато осъзнаят, че се въртим в кръг. Все някога (надявам се) балонът ще се спука.
Жалко само, че всичко ще приключи по правилото "битият бит". Едни са умрели, други са забогатели, трети са изгубили няколко години от живота си с глупости.

15
Е това е идеята поначало - остава само коша и талигите, всичко останало ново.
Само не ми харесва новата предница, но това е масова болест в Русия и производни и е същият синдром, като с Икарусите - да изглеждат модерни отпред, да не би някой да пропусне, че са обновени.

16
И Мария Луиза е по същото време.
Може да е калпав бетон, доставен точно за този обект. Все пак изброените не се строиха наведнъж, а един по един и вероятно материалите са доставяни от различни места. Технологията беше еднаква при всичките и почти идентична със сегашната.

17
Това е безспорно, но колкото и да са калпави трамваите, няма как да са пряка причина релсите на пресечката Ботев - Т. Александров да подскачат дори под колите.
Трамваят може да способства по-бързо настъпване на този резултат, когато пътя вече е тръгнал да се разбива, но няма как сам да го причини и то в прав участък.

18
Някой да знае нещо за паднало колело на Т6А5 на Янко Сакъзов?

20
Винаги към състава на влак.
Първо, и по двете трасета има участък без контактна мрежа и второ, за движение на собствен ход, трябва да се осигуряват правоспособни машинисти във всяка държава поотделно и да се плащат такси за преминаване като за влак, което е нерентабилно.
Историята помни и изключения разбира се. Дизеловите мотриси Дезиро и Щадлер на Гръцките железници преминаваха през България на собствен ход. Доставчикът си беше уговорил машинисти придружители и зареждане с гориво по пътя, но тогава организационно нещата са били съвсем различни.
Мотрисата 19 001 след закупуването ѝ през 1965 г е пътувала от Австрия до България също на собствен ход.

Смартроните специално след пристигането си имат отчетен пробег в работно състояние около 80 км - толкова е тестовото им пътуване след излизане от завода. Иначе и те, и Шкодите са напълно функционални по време на пътуването.

Pages: [1] 2 3 ... 205