Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mihailo

Pages: [1] 2 3 ... 243
1
Искър имат достатъчно персонал и подвижен състав за подсилване на линиите си.
Банишора:
8: 10-6-10-4, преди: 8-6-8-4
10: 15-11-15-4, преди: 13-9-12-4
11: 13-10-13-5, преди: 12-8-11-4
12: 8-6-8-4, преди: 7-6-7-3

2
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 11.09.2021, 15:28:53 »
Но пък краставиците не се сменят на всеки курс ;)

3
511. Прилошало й е, откарана е в болница. До късния следобед не беше ясно какво е състоянието й.

4
Проблемът произлиза от постоянното поскъпване на ел. енергията, и това, че Песите не се изключват нощно време. През нощта Песите си държат включени, на някои се оставят и климатиците работещи. Това произлиза от, поне според мен, ирационален страх, че сутринта няма да могат да ги включат отново. Имало е такива случаи, но генерално дори да им "умрат батериите", има варианти за ръчно съживяване, дори от самите ватмани. Не така стои въпросът с краставиците, например, при които ако бъдат изключени нощно време и не им се зареждат акумулаторите, на сутринта единствения вариант е да се събудят с външен източник, например втори пакет акумулатори. А целия този проблем е породен от прекрасните акумулатори, които се използват, и чийто капацитет в един момент започва да наподобява повече на кондензатор, отколкото на акумулаторна батерия.

5
Аз викам да го вържем пред камера и да му набиваме клечки под ноктите на живо по националната телевизия и всеки един екран по улиците на България, след което можем да започнем да го дерем жив, да го наръсим със сол и накрая да го хвърлим в газова камера със все камерата :help:
Това, което е извършил е простотия, но и последните няколко мнения не съдържат по-смислени идеи. :help:

6
Вътрешното оформление на геленка е точно на Дюваг. Плюс това с такава арка, това съчленение не може да се сгъне като за съчленен автобус. ;)

7
Теорията няма откъде да се учи дистанционно. Теорията за Ттм няма отношение към ЗДвП да речем, а е чисто организационна за предприятието, както и техническа за машините, които са различни видове и с доста съществени разлики помежду им.

8
Реално теорията се води ежедневно в делнични дни сутрините. След това трябва да се изкарат, мисля,  че 42 часа бяха кормуване. Но на ден минават 4ма човека по 2 часа, и съответно не разрешават да се вземат на куп, а трябва да се редувате. От там идва и това разтегляне във времето.

9
На сайта на Столичен Електротранспорт, както и на входната врата на административната сграда, намираща се в депо Банишора, се обявява конкурс за подбор на кандидати за придобиване на Ттм. Записването става при Иво Василев, зам. директор. Той разпределя участниците за изпит в няколко поредни дни. Изпита много наподобява хартиената част на психотестовете. След това първите 34 човека по успех си разпределят в два курса по 15 човека + 2 резерви за всеки курс, ако някой от курсистите не се яви в деня на започване на самия курс. Единия курс започва обикновено началото на март, другия началото на октомври, и е с продължителност около 6 месеца. Първия месец е теория, останалото е кормуване.

10
Кандидатстването за трамвайните курсове за календарната година е обикновено февруари-март.

11
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 30.07.2021, 06:24:42 »
Аз лично бих се замислил защо се допуска да се случват такива простотии и къде е полицията, вместо да демонтирам всичко, за което може да се хване човек, че то така и автосцепките не би било зле да се демонтират по тая логика...

12
Може и да е скъсана релса. Там впрочем, точно на изхода на кривата, има една отвратителна чупка на релсите, която блъска. Не е невъзможно и с малко по-висока скорост този дефект да го е изкарал.

13
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 29.07.2021, 16:25:56 »
Започнала е нова мода - мазане на задниците с грес, и по-точно остатъците от СМЕ, тъй като дечурлигата все по-масово се возят по автосцепките и се държат за дръжките... :help:

14
От 5 сутринта светофара на Панчо Владигеров и Царица Йоанна за трамваите нито веднъж не е пуснал трамвайния цикъл. В 11 са изключили напълно светофара, по някое време след това пак са го включили, и сега пак не пуска трамвайния цикъл. Трамваите минават на забранителен сигнал по диспечерско нареждане :help:

15
Имаме си вече Инекон с реклама - 2401. Програма за културно наследство или нещо подобно. Странична, частична, леко неестетична.

16
2033 пък ще си прибира 2319 от Триъгълника :rolleyes:

17
Не, това са остатъци от нереализиран проект, тези релси трамвай не ги е газил никога.

18
Прекъснато е било захранването по мрежата . Изолатора няма общо :)
Ми напротив, има. ТИС Надежда отпада, съответно изолаторите се шунтират/байпасират, за да може участъците да се захранят от съответно ТИС Илиянци, Бакърена фабрика и Банишора. Ток не е имало от Рожен/Илиянско шосе до малкия триъгълник, включително Хан Кубрат. ;) Задръжката е толкова голяма по простата причина, че шунтовете/байпасите висят по изолаторите, вместо да са изведени на съответните стълбове с разединители, които да се включват ръчно далеч по-бързо. Единствените такива в засегнатия район са на кръстовището на Рожен и Илиянско шосе, и непосредствено след Агресия посока Триъгълника.
жката беше малко над 75 минути.

19
UP
Беше,когато бях на твоите години , сега съм на 48.
И Михайло много точно ти е обяснил каква е била и т.н. Единствената му грешка е , че е сложил едно ненужно И .
Не е ненужно. След ремонта на стрелката са оставили кутията на автомата, т.е. в рамките на до няколко часа може да стане автоматична. Соленоид - от халето на глухата 9та на Клокотница, където стоят резервните части на стрелкарите. Или поне стояха до преди известно време. :1eye:

20
Или (тук усещам как цялата адвокатска колегия - защитници на водачите от градския транспорт, ще ми скочи на нож) той самият да почисти?  :neznam:
Е, може и с вилица и ножче, и малко шарена сол... :devil:
Тук моментът наистина е ако - ако го е усетил. Ако го е видял. Ако се е случило на предишния курс, и той си е огледал превозното средство. След прекаран Ковид някои хора губят част от обонянието си за месеци - аз например не усещам този тип миризми. Практиката е да се прибере ПС за почистване, но това не се случва веднага, а при възможен подходящ случай.

Pages: [1] 2 3 ... 243