Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - CKD

Pages: [1] 2 3 ... 332
1
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 17.09.2021, 13:36:35 »
Ако имаха акъл поне щяха талигите да им спасят и да ги ползват за Т6А2...

2
Любопитно е че след "скарването" с украйна руснаците построиха няколкостотин километра жп трасе за отрицателно време, което да предотврати транзита през Украйна в посока на юг.
Иначе основната причина да няма руски вагони у нас е че напрактика няма какво да се кара като товар. БДЖ-ТП иначе продължават да подържат като парк два локомотива серия 55 в гара Ваф.

3
Каква е разликата между депо 'Подуене' и депо 'София'!?Все си спомням,че не бяха едно и също депо!'Подуяне' имам представа къде се намира,но къде е депо 'София'
Чисто административно се води "Район Подуяне". По същия начин в структурата на депо София е и "Район Мездра". Останалото го е описал bdz43r.

4
Може да звучи налудничаво но за мен най-логичното продължение на 1435 мм би било от паметника Левски по Московска, княз Александър, Алабин, бул.Македония и ЦБ3 към Княжево. За съжаление това отива 30 години напред в историята като хипотетична реализация.

5
Рядко, но все пак се питам защо няма нощен влак София - Карлово - Бургас и Бургас - Карлово - София.
От няколко дни вече има и такъв.

6
Модерните участъци са наред... те са неутрализирани и скоростта не се намалява.
Явно Крумово - Димитровград не е от тях. Вчера случайно видях че целият е с температурни намаления.

8
По нищо обаче не личи тунела на НДК да не става за габарит на трамвайни мотриси с 2,5 м. широчина.

9
Вярно е.

До 2010 трябваше цялата трамвайна мрежа да мине на широки трамваи. Ако не беше си заминал Комунизма.

При строежа на трамвайния тунел на НДК е било заложено 1009 мм междурелсие с габарити на тунела за такова.
Я пак?

10
Днеска бях за сефте свидетел и най-вече потърпевш на въпросната идиотщина. Няма такава тъпотия реализирана за последните 35 години в тролейбусния транспорт (предната такава сравнима е купуването на ДАКове и ЗиУ-та). Не знам кой го измисли, какви са им били целите и идеите но сега имаме гарантирано задръстване на движението по Сливница при всеки излезнал в края на зелената фаза от К. Стоилов тролейбус. ИДИОТЩИНА! 40 години от построяването на КМ след доставка на тролейбуси с автономен ход група "загрижени" за спасяването на София и група "професионалисти" от СО се сетиха, че така не можело. Тук не коментирам бедата на водачите от градския транспорт, която естествено е на първо място.

11
Прави се - на час по лъжичка. 10 серия са ги позакрепили малко. В работа са между 12 и 14.

12

При добро желание, за няколко години можеш да усвоиш спирането така, че в 99% от случаите спираш точно където трябва с точно 2/3 спирачка.
Или както битува една сентенция - първите три години влакът спира машиниста, после - машинистът спира влака.

13
Естествено че нямам предвид това. Говоря за организация вкл. на движението, обществени и административни конструкции, структури и пр.

14
Някой, предлагащ такива идиотизми май не е чувал приказката - когато нещо работи - НЕ ГО ПИПАЙ. Ако спазвахме този принцип нямаше да ликвидираме и държавата си...

15
Определено по-спокойно се работи с наполовина и повече износена въгленова вложка отколкото с чисто нова. Обяснението е елементарно - дълбочината на плъзгача е по-голяма респ. вероятността да хвърли прът на съоръжение от КМ - по-малка. При нас са проблем старите стрелки и кръстовки, които са плитки и изискват плъзгачи с по-малка дълбочина, което е една от причините за често "падане на тирантите" и за неизползване на оригиналните чешки плъзгачи с по-голяма дълбочина, с които дойдоха всички Шкоди.

16
Поздрав за Иво

17
Разни / Re: Коронавирус
« on: 11.05.2021, 16:11:18 »
Ами всеки с отклоненията си - едни плачат за маски, локдаун и дистанция - други искат да се боцкат...

18
Разни / Re: Коронавирус
« on: 11.05.2021, 15:42:25 »
Населението е към 300 милиона
Явно с такава вярност на изходните данни съчиняваше и математическите си модели.
Извадка от Уикипедия: По оценка на Евростат към 1 януари 2017 г. населението на 28-те държави – членки на ЕС наброява около 511 522 671 души [22].
Като извадим населението на Великобритания излиза 448 340 493.

19
Ремонтът е за сметка на строителя а не на проектанта? Дали това значи опит за икономия на материали?

20
Касае се за превоза на самия реактор ВВЕР1000. Това е целият филм:

Pages: [1] 2 3 ... 332