Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - pesho

Pages: [1] 2 3 ... 55
1
Русе / Re: Van Hool New A330
« on: 18.03.2023, 22:35:52 »
Фирмата си има всичко нужно за ремонта на тези автобуси.
Абсолютно лайняна история.....
Когато автопаркът ти се състои от скапани Исузу, недостойни даже и маршрутки да се нарекат, тогава това са прекрасни автобуси.
За фирмата това са вторите автобуси след електробусите. Няма никакви скапани исузута. Те са си частни автобуси. Нека се прави тази разлика.

2
Русе / Van Hool New A330
« on: 17.03.2023, 19:14:20 »
Тук ще се коментират автобусите Van Hool New A330. Доставени през месец януари 24 бр. Първи бройки на линия ,през месец март 2023 г.




Автобусите са много запазени. Нямат видимо ръжда, двигателите работят добре, седалките са удобни. За сега само един има козметични проблеми. Има конденз на едното стъкло, а някъде е имал и леко птп. Вероятно не в Русе, защото тази седмица за пръв път тръгна. Да видим новите 10 какви ще са, че има пряко договаряне за тях.

3
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 27.02.2023, 09:35:41 »
Имаше по линия 2 един. Нямат ел табели и за това мислиш, че са пробно.

4
Отговаря си на условието. Между 11 и 13 метра, еднакъв цвят, тапицирани седалки, 2 или 3 врати, климатик/парно, електронни табели 3 броя, но само дето нямат прозорци отваряеми. Вероятно този на водача ще се приеме или ще сложат един преди регистрацията.

5
Снимката е от форум skyscrapercity. 2007ма са произведени. По снимки не виждам отваряеми прозорци, но климатиците им трябва да са в изправност.

6
Да попитам стана ли ясно от коя част на Европа ще дойдат автобусите и модела, и има ли сключен договор, в цаис няма нищо освен протоколите. И отделно със спестените 350к ще взимат ли още 10 автобуса, защото с 20 електробуса и 24 автобуса за кое по напред.
Новите автобуси са вече в депото, или част от тях. Ванхол от Брюксел. С останалите пари ,ще се купят и още 10 бр.

Май вече пенсионираха всички FBW и Рено тролеи в Русе. От доста време не съм виждал тролей от тези марки по улиците. Движат се само СОР електробуси, NAW и Шкоди 21тр. Сигурно се усетиха че електробусите спестяват доста енергия в сравнение със стар тролей от 80-те години. Ако някой има информация от депото да сподели.
Електробусите се използват, защото има все още ремонти. Ако ги няма, няма да има обслужване на пазара за дружба/чароейка. Има липси на шкоди, които ще се бракуват и на наута. Но за 20-22 коли делник пак е разнообразно.

7
Ще дойдат в края на месеца, ако документите са ок.
Новите тролеи до 15.09 ще се пуснат. До края на годината всички 15 ще са в Русе.
Сега на 20ти ще се подпише договорът за тролеите в общината.
Ако ОБС Русе решат, ОТР ще кара всички линии тази година. Ще се купуват още автобуси. Има проект за още електрически автобуси. Идеята и за водородните не е отпаднала.

8
Колко държавни пари ще се потрошат в тоя град Русе? Аз лично съм крайно негативно настроен купувате всякакви боклуци в уредени търгове, малки електробуси на цената на марков дизелов, по някое време като трябва да се вземе някой подкуп правите някакви схеми с частниците и са пак айде помагайте. Да припомня и за изгорелият ви ДАП през 90-те.
В Добрич имаше съмнение за уреден конкурс. Но ходих това лято и бях приятно изненадан. Почти нямаше от прогнилите бусове, а бяха предимно цитаро. В жегата имаха повечето и климатици. Защо и в Русе да не се случи същото? Вероятно не сте жител на Русе, и говорите много общо. Ситуацията вече е трагична с тези частници. Техните договори са изтекли и се кара на анекси. Общинската фирма е длъжна, да поеме и автобусните линии. По този довод се закупиха електричките. Както стана ясно, само чисти ел возила позволи проекта. Машините са много читави и се ползват всеки ден. Хората и водачите са доволни от тях. Кой и дали някой е взел нещо, не е моя работа. Реалните резултати са видими. Нашата община за разлика от София, не е искала държавна помощ за транспорт. Спасяваме се сами, като София беше приоритет до сега, с парите от Европа.

9
Пак под вола, теле търсите. Има си поръчка, на която има повече от един участник. Нека не се предизвиква съдбата с лоши мисли. Има си комисия, която ще направи избор. Тези автобуси са много важни. Сегашните на 80% са за брак. Нека идват новите и да се подобри ЗНАЧИТЕЛНО услугата за превоз на пътници.

10
Русе / Re: Русе - автобуси
« on: 09.11.2022, 16:05:19 »
Информация е малко грешна. Манът по линия 16 е от лятото. Мисля, че през август се появи. Урбана на шанса още от март е в геокомерс. Водача, който го караше също е в геокомерс. Преди да кара градски линии, беше на служебен към тец Русе. Освен това вече, няма нито едно високоподово бмц от оранжевите.

11
Общо трябва да са 4 бр. От оградата се видяха само три. Бяха все още на камионите. Около тях имаше ленти да не се ходи при тях. На визия не са никак лоши.

12
Стрелките не са най-добрите,но вършат работа. Водачите минават с 15 км през тях. Във всеки тролей има дистанционно за посоките. Върху стрелките има светлинен показател. На живо се вижда всичко.

13
Новите разделителни стрелки са 37 броя. До сега със сигурност около депото, по бул 3ти март, по Скобелев, по Цар Освободител, по ул. Тулча и по бул. Христо Ботев има от новите стрелки. До сега на всички стрелки се минава бавно- В неделя следобед имаше тролейбуси по ул. Тулча - шкода 411 по 13 и нау 769 по 2.
Що се отнася до новата схема ще я бъде в някакъв вариант. Щом дойдат 35те автобуса, ОТР започва да кара всичко. С 55 коли ще карат каквото може, но всеки квартал ще има поне една много редовна автобусна линия.

14
Явно се налага пак да пиша. Новите стрелки още не са направени изцяло. Има още работа по тях.
По отношение на карсаните. За какво са ни в Русе? Електричките на сор са си ок. Те са по технология бързо зареждане. За сега само в Русе, то се прилага. С 4те бързи зарядни машините работят 24/7. Какви ще са новите автобуси ще разберем, след провеждане на процедура в интернет. Каквото и да дойде ще е хубаво. Сегашните частници имат анекс да карат още време.

15
Само с претенции. Стига сте се оплаквали, като не ползвате транспорта в Русе. Имам карта и се возя за съжаление с автобус. На ден е по два пъти. Знам с детайли какво представляват автобусите. С ръжди са, скъсани и счупени седалки, ламарини вместо стъкла, плексиглас вместо прозорец, пушещи в черно или бяло, пропадания в пода и провисвания на машината, разнородни разположения на салоните и видовете седалки, паяжини и мизерия. За гонките и колко се карат курсовете няма да повдигам темата.
Щом са казали по 40 000 лв на автобус, то явно са намерили какво ще дойде. Всичко ще е една марка, и ще създаде комфорт. При един оператор тарифната политика ще стане по-гъвкава.
По отношение на стрелките със сигурност има поне 3 монтирани. На обръщало Бор, спирка Сент Уан и бул. Скобелев. Снимах ги и ще ги кача по някое време в темата. По мои виждания има още какво да се прави по тях, защото тролейбусите минаваха пак бавно.

16
ОТР получи парите за 35те автобуса. С тях ще се поеме новата схема. След доставката им, частните превозвачи с варелите окончателно аут. Машините ще са евро 5, по 12 метра, климатик, парно, нисък под, рампа.
По отношение на новите тролейбуси до 2 седмици ще има развитие. Очакват се указания по отношението войната в Украйна. Става въпрос, че на фирми от Русия има наложени санкции.
Има договореност за 20те бавни заряди. И тази нощ е сложена бърза стрелка на бул. Скобелев. Много е странна и за първи път срещам такава.

17
Преди ковид общо за 11та и 12та бяха нужни 12 коли. С тях по 11та интервалите бяха средно 12 мин. По 12та в пик беше на 12 мин, а извън пик на 10 мин. Сега за двете линии колите са 10, но през деня има по една разпокъсана. Интервалите са малко лоши.
По отношение на новите автобуси. Те ще са по 12 метра с нисък под, парно, климатик и рампа за инвалидите. Водени са разговори с две фирми от България, и с такива от Западна Европа. За сега на комисии минават автобусите, но пак има недоволни съветници.
Частниците остават да карат линии до готовността на общинското дружество с подвижен състав.
В Соровете не се пести климатик в тези жеги. Все още се карат на едносменен режим.
По отношение на очакваните 15 тролея комисията е на финалната права.

18
По времето на Еггед всичко на лизинг се върна. Служебни бусове в ОТР няма. Двете ивекота се продадоха. Едното се продава в интернет, а другото вози работници. В шанса всички бмц без едно са изцяло нови. Исузутата също бяха нови, но за 15 години се оказаха здрави. Утре на комисия в общината ще се разбере за новите автобуси. Все пак имаме 20 сор от миналото лято. По разбитите пътища, по които се движат са си ок машините. Все с 35 броя ще се оправят. Остава да са читави, че шкодите изобщо не са. И вече са спрени почти всички.

19
ОТР ще закупи 35 автобуса. На 19ти май ще се гласува решението на сесия. Машините ще са евро 5, нисък под, парно, климатик. За новата схема трябват поне 65 машини. Ако се гласуват 35те + 20те сор ще се поемат доста линии. Новата схема може да се редуцира в някаква степен. Явно идва края на частниците с ръждивите варели, наречени автобуси.

20
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 02.05.2022, 00:18:40 »
Карсана е модел джест. В Русе е от тази седмица за тест. Ще се движи до 15ти май. Напълно електрически е и регистрацията е от Варна. Този мъник обиколи някои градове в България.

Pages: [1] 2 3 ... 55