Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - pesho

Pages: [1] 2 3 ... 54
1
Новите разделителни стрелки са 37 броя. До сега със сигурност около депото, по бул 3ти март, по Скобелев, по Цар Освободител, по ул. Тулча и по бул. Христо Ботев има от новите стрелки. До сега на всички стрелки се минава бавно- В неделя следобед имаше тролейбуси по ул. Тулча - шкода 411 по 13 и нау 769 по 2.
Що се отнася до новата схема ще я бъде в някакъв вариант. Щом дойдат 35те автобуса, ОТР започва да кара всичко. С 55 коли ще карат каквото може, но всеки квартал ще има поне една много редовна автобусна линия.

2
Явно се налага пак да пиша. Новите стрелки още не са направени изцяло. Има още работа по тях.
По отношение на карсаните. За какво са ни в Русе? Електричките на сор са си ок. Те са по технология бързо зареждане. За сега само в Русе, то се прилага. С 4те бързи зарядни машините работят 24/7. Какви ще са новите автобуси ще разберем, след провеждане на процедура в интернет. Каквото и да дойде ще е хубаво. Сегашните частници имат анекс да карат още време.

3
Само с претенции. Стига сте се оплаквали, като не ползвате транспорта в Русе. Имам карта и се возя за съжаление с автобус. На ден е по два пъти. Знам с детайли какво представляват автобусите. С ръжди са, скъсани и счупени седалки, ламарини вместо стъкла, плексиглас вместо прозорец, пушещи в черно или бяло, пропадания в пода и провисвания на машината, разнородни разположения на салоните и видовете седалки, паяжини и мизерия. За гонките и колко се карат курсовете няма да повдигам темата.
Щом са казали по 40 000 лв на автобус, то явно са намерили какво ще дойде. Всичко ще е една марка, и ще създаде комфорт. При един оператор тарифната политика ще стане по-гъвкава.
По отношение на стрелките със сигурност има поне 3 монтирани. На обръщало Бор, спирка Сент Уан и бул. Скобелев. Снимах ги и ще ги кача по някое време в темата. По мои виждания има още какво да се прави по тях, защото тролейбусите минаваха пак бавно.

4
ОТР получи парите за 35те автобуса. С тях ще се поеме новата схема. След доставката им, частните превозвачи с варелите окончателно аут. Машините ще са евро 5, по 12 метра, климатик, парно, нисък под, рампа.
По отношение на новите тролейбуси до 2 седмици ще има развитие. Очакват се указания по отношението войната в Украйна. Става въпрос, че на фирми от Русия има наложени санкции.
Има договореност за 20те бавни заряди. И тази нощ е сложена бърза стрелка на бул. Скобелев. Много е странна и за първи път срещам такава.

5
Преди ковид общо за 11та и 12та бяха нужни 12 коли. С тях по 11та интервалите бяха средно 12 мин. По 12та в пик беше на 12 мин, а извън пик на 10 мин. Сега за двете линии колите са 10, но през деня има по една разпокъсана. Интервалите са малко лоши.
По отношение на новите автобуси. Те ще са по 12 метра с нисък под, парно, климатик и рампа за инвалидите. Водени са разговори с две фирми от България, и с такива от Западна Европа. За сега на комисии минават автобусите, но пак има недоволни съветници.
Частниците остават да карат линии до готовността на общинското дружество с подвижен състав.
В Соровете не се пести климатик в тези жеги. Все още се карат на едносменен режим.
По отношение на очакваните 15 тролея комисията е на финалната права.

6
По времето на Еггед всичко на лизинг се върна. Служебни бусове в ОТР няма. Двете ивекота се продадоха. Едното се продава в интернет, а другото вози работници. В шанса всички бмц без едно са изцяло нови. Исузутата също бяха нови, но за 15 години се оказаха здрави. Утре на комисия в общината ще се разбере за новите автобуси. Все пак имаме 20 сор от миналото лято. По разбитите пътища, по които се движат са си ок машините. Все с 35 броя ще се оправят. Остава да са читави, че шкодите изобщо не са. И вече са спрени почти всички.

7
ОТР ще закупи 35 автобуса. На 19ти май ще се гласува решението на сесия. Машините ще са евро 5, нисък под, парно, климатик. За новата схема трябват поне 65 машини. Ако се гласуват 35те + 20те сор ще се поемат доста линии. Новата схема може да се редуцира в някаква степен. Явно идва края на частниците с ръждивите варели, наречени автобуси.

8
Русе / Re: Русе - обща тема
« on: 02.05.2022, 00:18:40 »
Карсана е модел джест. В Русе е от тази седмица за тест. Ще се движи до 15ти май. Напълно електрически е и регистрацията е от Варна. Този мъник обиколи някои градове в България.

9
Други градове / Re: Сливен
« on: 28.03.2022, 16:00:29 »
В петък Сор с модела 30тр са избрани за победител. Те ще доставят 6 тролейбуса без автономен ход. На финала освен Сор са били и Бкм.

10
Русе / Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« on: 21.03.2022, 23:15:13 »
До сега се карат с два сора за двете смени. Днес мисля е пробвана кола по 24 цял ден. Вероятно е пробвана да се зарежда бързо в депото. Инак 4то бързо зарядно ще бъде в Дружба 3. Би трябвало до края на седмицата да е пуснато захранването. За бавните зарядни пак ще се прави процедура. Проблемът е, че фирмите кандидати имат множество пропуски.
Снимки на бързи зарядни Кат и Захарен завод.




11
Русе / Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« on: 14.03.2022, 20:23:28 »
Пробегът си е ок. За това има бързи зарядни. В Русе сега прбегът за две смени е някъде 250 км. Батерията по документи е 140 км. С парното 110 км си е нормално. В големите градове само на бавно зарядно е трудно
А снимки на зарадните ще пусна като снимам и на захарната. Не са нещо, кой знае какво. Използват тролейбусен стълб и там е козирката за пантографа и ел таблото.

12
Русе / Re: SOR EBN 9.5 electric bus
« on: 12.03.2022, 23:41:06 »
Всички 20 сора вече излизаха на линия. Бързите зарядни се поставят. Бързо зарядно в депото работи, бързо зарядно кат и захарна е поставено. Очаква се само чехите да му пуснат захранване. С парно/климатик пробегът е 110 км.

13
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 09.03.2022, 15:38:51 »
Ченсфилд участва в конкурса на община Девня. Ако спечелят ще возят 5 години по линии 1,14,14а,28 и селските в Девня. Освен това вчера за първи път бяха пуснали крайградска сетра 415 нф по 409. Тя е с предна соло врата и без прозорци отваряеми. Идва от Франция и е изцяло бяла. Има и цитаро набор 2010 син регистриран миналия месец, но не се знае на кой е.
Добавка към 10.03 Днес на 43 е соло градска сетра, а из улиците се появи и 10м хюлиез.

14
Перник / Re: Перник - обща тема
« on: 04.03.2022, 19:45:22 »
Сегашните 5 електрически ще са само за линия 16. Всички кандидати имат опция бързо зареждане.
Сор са на бързо зареждане в Русе. Голдън драгон спечелиха соло електрически на бързо зареждане в Хасково и Враца. Във Варна ще доставят 18м електрически на бързо зареждане. Соларис и те има възможност за бързо зареждане. Ютонг произведежда бързо зареждане. Само за хайгър не съм сигурен дали имат автобуси с батерия вместо кондензатор както е в София.

15
На 25.01.2022 г. е подписан договор за 40 къси електрика. Те ще са по 12 м., с 3 врати и 300 км батерия в реални условия. Зареждането им продължава към 6 часа само на бавни зарядни. И с това бавно зареждане ще ги прибират по обяд. Марка и модел на тези 40 чудеса е ZHONG TONG BUS LCK6126EVG. До около 270 дни пристигат. Вероятно ще са в син и бял цвят както соларисите.

16
Малко интересни новини от ОТР:
- Сега има болни водачи. По тази причина има рязане на разписания.
- Има 20% липса на водачи. От април им вдигат заплатите.
- От юни ОТР взема автобусните линии.
- Пред БНТ1 зам. кмета Недев съобщи, че до дни ще се знае колко рейса да купят. Ще се пусне и поръчка. Да се надяваме до юни да са в Русе.
- 17 Нау от общо 20 трябва да са в Русе. Вече им пуснаха ел. табелите, но с друг шрифт и други наименования на дестинациите.
- Обмисля се и нова тарифна политика. За съжаление ще има и увеличение на билетите.
- В квартал Чародейка има ремонт на ВиК. По тази причина 250 метра се минават на алтернатива тяга.

17
А тази линия 7 от електрически ли ще се обслужва? Защото си мисля, че беше с номер 1 като я представиха. Това означава, че само 2 от 5 ел буса ще работят скоро.

18
Едва ли ще дойде нещо от Украйна или Беларус в Русе. Парите за нови тролеи няма да се върнат. Проекта приключва юни 2023 г. Има начин да се поиска удължаване. Остана много малко да се направи като дейности.
А за новите тролеи с тази малка предна врата си мисля за сор 30тр.
По отношение на системата за пожар при батерията, вече няма нищо ограничаващо. Преди се искаше конкретна система, а сега се дава шанс всеки да предложи каквото има. Вероятно ако няма проблем подписан договор ще има на есен.

19







Pages: [1] 2 3 ... 54