Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Stahlgewitter

Pages: 1 ... 81 82 [83] 84
1641
Други градове / Re: Смолян
« on: 09.06.2009, 20:30:40 »
Току що по Календар имаше репортаж за ГТ в Смолян.Казаха че се очаквали 10 чисто нови автобуса.
Понеже трудно може да се вярва на журналисти-някой длаи има инфо?

1642
Точно 3 пъти по удобно е от светещата табела на О 345 която нем е дребна хем тъмна(мръсна ли е що ли). На БМЦ са им читави табелите-единственото хубаво в този автобус .

1643
Съгласен съм за 604, че трябва да е със съчленени. Но съчленените няма как да вземат завоя от Гешов в локалното на Тотлебен. Това е невъзможно нито за О305Г, нито за О345Г. Ако случайно пуснат резерва дълъг автобус, той изобщо не се и опитва да влезе в локалното там.
Няколко пъти хващам съчленен Икарус. По добре Икаруси(ако има ) от колкото тези отвратителни БМЦ-та.Другият вариянт е лека промяна на маршрута.Там и без това обръщането го сменяха няколко пъти.Толков али е проблем дори и да се качи на Борис?

1644
Русе / Re: Русе - тролеи ЗИУ
« on: 08.06.2009, 10:38:53 »
А защо всички ЗиУ 10 са нарязани?Предполагам че са на възрастта на 9 които явно все още са в движение.

1645
Варна / Re: TEDOM C12G, MAN NL
« on: 08.06.2009, 09:35:53 »
А номер 9 в София натоварена ли е?!



Не особено.Осигурява връзка с друг транспорт на Слатина,Гео Милев.
Преди Тедомите имаше пак единични МАН-ове. Ползвал съм я доста в почти половината и маршрут и не се претъпква(освен в час пик).
С видяното от снимката по принцип мисля че не може да се сравнява.

1646
Ама на тези табелки номера на автобуса ли ще пише?
На линията която обслужва.

1647
Ама то е наложително и 604 да мине на съчленени.Сега като няма място в него чакам 604 или 76.Ако направят и 204 единичен,незнам ка ше стигам до там закъдето съм тръгнал.

1648
На мен са ми удобни,фабричните табели на мерцедесите почват да се четат трудно вече.

1649
Глупости 10 автобуса. Ако се опитат с толкова да обслужват линията, ще си забият сериозен автогол. А пък ако са и единични, не ми се мисли изобщо. 15 автобуса е по-прилично, но задължително да са съчленени, защото делник дори след 21 часа има много правостоящи посока Дружба 2.
Аз смятам, че 204 може да се съкрати до 10-11 съчленени автобуса, но чак след като пуснат 88 през Младост 1 при метрото. Имам чувството, че това ще разтовари 204 значително, и тогава може да се мисли за прехвърляне на коли от 204 към 88.
E хубаво защо мислите само за транспортното обслужване на Дружба?
Да не би 204 да не обслужва и Борово,Стрелбище,Хиподрума и тн.Аз пътувам от тази посока и ако намалят колите ще стане направо ад да се пътува.

1650
Схемата е страхотна само това "демо" дали няма възможност да се премахне че е много неприятно.

1651
Втория -има съвременен вид.Западния има малко ...хм...соц привкус на места.

1652
проблема може би е не толкова в нашата страст към МГТ,колкото във всеобщата омраза на хората към него-заради архаичния и изпочупен,мръсен подвиженс ъстав,закъсненията и тн.За това ни мисля за чалнати :angel:

1653
Майка ми споделя моята страст,защото пред промените беше в Главпроект и е взимала участие в организациатя на движението ,включитлено и градския транспорт в доста градове-казанлък,Ямбол,Михайловград(Монтана),Варна и по-малки.
Бившата ми приятелка ме мислише за луд като започна да си бая за това.Не харесваше и други мои страсти и...я разкарах.Сегашната приема този факт дори с любопитство,може и нея да запаля-кой знае...
приятелите ме мислят също за луд,но и ме ползват за справка какво да вземат за да стигнат от А до Б.

1654
Stahlgewitter къде виждаш да е като Софийски виснал ????

http://gtsofia.info/oldsite/viewpic.php?pic=7823
http://gtsofia.info/oldsite/viewpic.php?pic=5899
http://gtsofia.info/oldsite/viewpic.php?pic=5722
Ами аз казах на снимки които съм виждал във форума.На живо съм ги виждал много отдавна(2001) и тогава са били още нови едва ли не. Та на тези снимки ми изглеждат провиснали,поне на мен.
Софийските бяха по едни (за да не кажа най) тежките линии.Колко години изкараха? А мановете още си се движат там и не са провиснали.И изобщо изглеждат в по-добро състояние.
Не крия че не харесвам чавдарите,като пътник чисто лаически.

1655
Колко общо ще бъдат доставени? По нагоре в темата пишеше 6,на друго място 20.

1656
Какви автобуси се движат по тези линии?

1657
благодаря за отговора.Прочетох някъде,че проблем има общо с това,че шасито е разработено за двигател разположен отпред,а при този модел двигателя се разполага в ремаркето.
наистина е много интересно в какво състояние са бургаските.там би трябвало да са в значително по-доброи състояние,не мога да си представя че са затоварвани като нашите.Все пак първите години ги пуснаха по 94 и 280.
На снимки от форума обаче съчленените им  също изглеждат увиснали.

1658
Автобуси / Re: Cobra
« on: 03.06.2009, 12:58:14 »
Возих се вчера по 74,на отиване в автобус аму липсваха две седалки от реда към прозорците преди 2-ра врата. на връщане пък на автобуса му беше изкъртена светлинната табелка(или както там се казва).На един друг едното крило на първата врата не се отваряше ,а те са по ттесни....жалка работа.

1659
Може би въпрос ами ще ви се стори не съвсем уместен,но все пак,не ми е попадал информация.Каква е причината да се бракуват 141? и какъв е ефекта от премахването на 4-та врата?

1660
Според мен идеята за метро по България е актуална и в момента,дори не в бъдеще.И в момента трамвая не може да обере всикчи пътници,да не говорим колко бавно се стига с него заради отчайващат аму скорост и чакането по светофарите.Ако сметна и чакането му ,то пътуването с него ми излиза около 15-20 мин,като пътя ми пеша е от същия порядък.
Такъв диаметър би обслужвал гъсто заселени комплекси като Стрелбище и Гоце делчев,които остават далеч от метро.Да не говорим как се застроява манастирски ливади -запад.
Друг район без близък достъп до метро а сравнително гъсто населен остава Гео милеч,Слатина.Трамвая по никакъв начин не е бърза транспорт.Автобусите (72)са претъпкани с хора.
много по удачно ми се вижда за тези квартали да се помисли(макар че съзнавам че е малко вероятно вобозримо бъдеще дори да се направи план,няй вече поради финансови причини)от колкото да се прави отбивка за летището(след дружба говоря) която ще се ползва от малко хора,трасе до илиянци където трамваите си се справят и сега с потока,и да се гради трамвай към дружба 2 който ще през нищото...

Pages: 1 ... 81 82 [83] 84