Author Topic: Аварийни, специални(спомагателен подвижен състав)  (Read 46338 times)

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4832
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Понеже си голям застъпник на т.нар. "гражданско общество" в тази и другата тема (оплакванията към водачите), мисля че е добре да се направи уточнението, че не всеки снимач с някакъв тъчскрийн в ръка е същевременно и активен гражданин. Няколко мнения по-нагоре си снимал работещ агрегат. Сам казваш, как че не знаеш какво е това, за какво служи и в какъв момент си го снимал, но същевременно раздаваш експертни мнения как агрегатът не ставал, не бил екологичен и т.н. След като не си съвсем наясно, не е ли по-добре да си намериш друго занимание, с което да запълваш свободното си време?

А специално за гражданско-настроените снимачи като теб предлагам следното супер ефективно решение: агрегатът се пребоядисва с бяла боя в някой много специален цех с модерна и скъпа бяла боя; после се поръчват стикери тип "зелени листа", които се залепят на видно място върху него; монтира му се и един допълнителен кюнец с височина 2м нагоре над него; лепи му се и още един стикер - ECO, Green, EURO6 или друго по избор на ремонтния екип - всичкото това с общински пари по завишени ставки, разбира се. Накрая се провежда и активно пиар мероприятие с медии, кмет и снимачи - един или двама като теб. След него, вече всички ще бъдем спокойни, че всичко е ЕКО и модерно..... и обратно в реалността: дано повече млади хора започнат да мислят реално, а не да издребняват - защото такова издребняване води единствено и само до повече бюрокрация и още по-малко реална и смислена работа.

Аз пък мисля, че в основен проблем се превърна делегитимирането на гражданското общество чрез опорката "умни и красиви", "безделници с тъчскрийн", "снимачи", "джендъри" и т.н. Един вид стана по-достойно да си мируваш и да не се месиш в чуждите работи, защото иначе си нещо от споменатото в предното изречение.

Многократно съм бил несъгласен със стария Васко, обаче твърдя, че последните му мнения са много адекватни и смятам, че няколкото потребители, които само чакат да напише нещо, за да се изходят под поста му, е редно да преосмислят поведението си.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2614
  • Стига фира!
    • View Profile
Т.нар. "гражданско общество" ще продължава да се делегитимира ако стилът и почеркът на участниците в него си приличат с този на vasko. Не си позволявам да лепя етикети за това кой какъв е, но личните ми познанства с персони от подобен тип (снимачи, фейсбук разбирачи и други подобни дежурни "джендъри" както се изразяваш ти) показват, че въпросните са си чиста проба безделници, на които целият свят им е крив и са много далеч от съвестните граждани - най-малкото, на такива никога не им стиска да отидат и да кажат на ремонтната бригада какво и къде бъркат. Но защо ли? Ами защото е много по-лесно снимайки да мрънкаш в социалките и да получаваш одобрение от себеподобни, отколкото да застанеш като мъж и свършиш някаква реална работа. Ето това е разликата между измисленото "гражданско" общество и реалните хора, които вършат работа и не се снимат, за да се покажат и почувстват значими. Но ако реалните хора могат да живеят и работят без "гражданско общество", то същото не може без първите - най-малкото, такива като vasko, нито ще знаят как да запалят генератора, нито ще искат да се изцапат, работейки с него.

И за да не е чист офтопик, ето пак един показателен цитат от другата тема:
- Защо има толкова много МПС-та??? Например, защо е необходим цял автобус? Не може ли работниците да отидат до мястото с... градски транспорт? Защо са необходими толкова много камиони, при условие, че инструментите, които ползвахаq можеха да се съберат изцяло в малкото камионче, което беше паркирано най-близо до бул. "Александър Стамболийски"??? Освен горивото, което са изхабили всичките тези камиони (които също така не са много екологични), колко средства са отишли за заплати на шофьорите им? Между другото шофьорите на различните МПС си стояха по кабините или слизаха да изпушат по цигара отвън и заплатите им си вървяха...  :help

На шофьорите на различните МПС точно това им е работа - да се грижат за поверените им МПС. Не да заваряват, не да товарят, не да разтоварват, не да ремонтират възникнали аварии в рамките на дружеството и т.н. За справка - регламент 561/2006. Дали ще пушат или не по време на почивка - това никой регламент не го забранява! И все пак, нали "активните" граждани за това се борят - всеки да си гледа работата? Нали в прехвалените централноевропейски държави така се работи? Защо пък точно в България трябва на един човек непременно да му се вменяват десетки задължения за една (минимална) заплата и същевременно това нещо да се счита за "нормално"? Аз не намирам нищо нормално в това, поради което и не смятам, че е нужно да си преосмислям поведението за това че назовавам нещата с истинските им имена, колкото и да не е приятно това на широк кръг от хора; още повече, с такъв тип мислене кадровата криза ще става все по-остра занапред, не само в ГТ, но и в други подобни критични структури. Няма да имат проблеми само онези, които не работят (или поне не се цапат), или които просто работят в офис - аз поне не съм видял мнение на vasko, в което да мрънка за химикали, монитори, принтери, бюра и т.н. в офис на ЦГМ или СО?
« Last Edit: 01.06.2021, 00:38:19 by Sixkiller »

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3324
    • View Profile
И за да не е чист офтопик, ето пак един показателен цитат от другата тема:
- Защо има толкова много МПС-та??? Например, защо е необходим цял автобус? Не може ли работниците да отидат до мястото с... градски транспорт? Защо са необходими толкова много камиони, при условие, че инструментите, които ползвахаq можеха да се съберат изцяло в малкото камионче, което беше паркирано най-близо до бул. "Александър Стамболийски"??? Освен горивото, което са изхабили всичките тези камиони (които също така не са много екологични), колко средства са отишли за заплати на шофьорите им? Между другото шофьорите на различните МПС си стояха по кабините или слизаха да изпушат по цигара отвън и заплатите им си вървяха...  :help

На шофьорите на различните МПС точно това им е работа - да се грижат за поверените им МПС. Не да заваряват, не да товарят, не да разтоварват, не да ремонтират възникнали аварии в рамките на дружеството и т.н. За справка - регламент 561/2006. Дали ще пушат или не по време на почивка - това никой регламент не го забранява! И все пак, нали "активните" граждани за това се борят - всеки да си гледа работата? Нали в прехвалените централноевропейски държави така се работи? Защо пък точно в България трябва на един човек непременно да му се вменяват десетки задължения за една (минимална) заплата и същевременно това нещо да се счита за "нормално"? Аз не намирам нищо нормално в това, поради което и не смятам, че е нужно да си преосмислям поведението за това че назовавам нещата с истинските им имена, колкото и да не е приятно това на широк кръг от хора; още повече, с такъв тип мислене кадровата криза ще става все по-остра занапред, не само в ГТ, но и в други подобни критични структури. Няма да имат проблеми само онези, които не работят (или поне не се цапат), или които просто работят в офис - аз поне не съм видял мнение на vasko, в което да мрънка за химикали, монитори, принтери, бюра и т.н. в офис на ЦГМ или СО?
Всъщност, логиката на моето мнение е съвсем друга. Защо са необходими всичките тези превозни средства?

Аз съм напълно съгласен, че основното задължение на водач на едно МПС е да го управлява и да се грижи за него. Аз не казвам защо шофьорите на тези возила не са отишли да заваряват. Аз питам защо изобщо тези возила бяха там и се се изразходвали средства за заплати на техните водачи.

Например - автобусът. Защо е необходим този автобус? Не може ли майсторите да отидат до работния обект с... градски транспорт? Напълно излишен разход.

Защо имаше толкова много аварийни камиони като всички необходими инструменти можеха да се съберат само в един и при това в най-малкия (този който беше паркиран върху релсите, в непосредствена близост до кръстовището)? Ето още няколко разхода за човешки ресурс (шофьорите на всички тези камиони), които можеха да се спестят + другите разходи за самите камиони като гориво, например.

Защо нямаше организация, при която багерът да бъде прибран, след като си е свършил работата, вместо да бъде паркиран върху тротоара и неговият водач да се чуди какво да прави, а пък в същото време да му върви заплатата. Така можеше да се оптимизира разхода за багер и съответно за неговия водач. Няколко работни часа, свършва се работата, багерът в гаража, а водача е свободен и му се плаща само частично. А не за целия работен ден!
СБОГОМ, GTSofia.info

Здравей, отново, GTSofia.info  :)

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 895
    • View Profile
Знаете ли дали това са части от бракуван авариен камион, или по-скоро остатък след модернизацията му?
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline C6K

  • Писател
  • **
  • Posts: 29
  • Нямам к'во да напиша!
    • View Profile
    • Email

Ето ви една снимка на авариен KaMaz  :P
« Last Edit: 27.07.2021, 13:23:29 by C6K »

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1104
    • View Profile
Знаете ли дали това са части от бракуван авариен камион, или по-скоро остатък след модернизацията му?
Миналата година се направи модернизация на 2- ра аварийна.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11984
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Части то каросерията на 0338 може би. Неговата я подмениха миналата година някъде, а може и още през 2019 г. да беше.

SOFIATRANSPORT транспортна база данни

- Галерия с над 50 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!