Author Topic: Аварийни, специални(спомагателен подвижен състав)  (Read 49245 times)

Online mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3847
    • View Profile
Иранката 1003

Списък на подвижния състав в София
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline Ники 1515

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 834
    • View Profile
Радвам се да видя 1003!  Хубава снимка!  А ми харесва също и уличната лампа - специален голям модел, който може да освети добре цялото обръщало  :D

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1197
    • View Profile
    • Email
Колеги имам един въпрос след като Електротранспорта се сдоби с нова аварийна в лицето на 3822(2916)дали някой от двата Чавдара 1678 или 2664 е бракуван или не,и ако да някой знае ли кога?

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3122
    • View Profile
2664 (горна част бяло, долна част синьо) не би трябвало да е бракуван, гледах го днес паркиран в Клокотница. Освен ако е бил някой друг чавдар, защото му се вижда само покрива, но определено е още в движение.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9215
    • View Profile
 8)

Online mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3847
    • View Profile
Чавдарът от горната снимка е със свалени номера, бялото манче дойде на негово място.
Синьобелият 1678 мисля че още се подвизава.

Списък на подвижния състав в София
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14106
    • View Profile
    • Email
Супер. Даже гледам на снимката и чисто нова аварийна са купили, да не се мъчат с тия антики. Честито.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline HST

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 140
    • View Profile
Аварийната е била чисто нова преди има-няма 5 години...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12067
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email

SOFIATRANSPORT транспортна база данни

- Галерия с над 52 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3335
    • View Profile
При ремнота на стрелка на бул. "Христо Ботев", в близост до пл. "Възраждане", се използват не една, а ДВЕ такива машини:

които замърсяват въздуха изключително много. :help: :help: :help: (трудно се дишаше от мястото, от което направих тази снимка)

А кой знае колко гориво (и съответно колко средства на данъкоплатците хабят). :help: :help: :help:

Защо се използват машини, които сигурно са два пъти по-стари от мен?

Защо не се използват съвременни заваръчни апарати с двигател с вътрешно горене, които са с рамерите на голям куфар, много по-екологични и икономични? :neznam: :neznam: :neznam: И не изискват да бъдат теглени като ремарке. :crazy:

СБОГОМ, GTSofia.info

Здравей, отново, GTSofia.info  :)

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1113
    • View Profile
Айде стига мрънка за всичко. Агрегат колко
куфар  хахаха и си мислиш, че ще може да заварява релси. На всеки пост трябва да ти се отговаря. И като купят нов по - модерен агрегат,какво ще го продадат този и пак някой ще го ползва. Абе тия окрадоха държавата ти за еднин заваръчен агрегат си се хванал и за персоналните на водачите.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6146
    • View Profile
Агрегат колкото куфар няма как да има достатъчна мощност за заваряване на трамвайни релси. :help: :eek:

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9650
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
А бе аматьори...
Ето това си е истински агрегат:


Offline madbatt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 444
  • antiMASKer
    • View Profile
    • Email
Някой карал ли е АПА?
Dream on @Радоц%ет, ама не си в час

Offline vasko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3335
    • View Profile
Агрегат колко
куфар  хахаха и си мислиш, че ще може да заварява релси.
Агрегат колкото куфар няма как да има достатъчна мощност за заваряване на трамвайни релси. :help: :eek:
Добре. Не съм запознат. Но съм убеден, че съществува технология, чиито размери са много по-малки от това на снимката. Но много по-важните характеристика са: екологичност и икономичност. Първото - за да не замърсява нашия град, и второто - за да не хаби излишни средства на данъкоплатеца за гориво и поддръжка.


И като купят нов по - модерен агрегат,какво ще го продадат този и пак някой ще го ползва.
Не, този трябва да го дадат за рециклиране.

А бе аматьори...
Ето това си е истински агрегат:


Тук важи същият принцип.

БНТ е държвана компания и би трябвало някой да потърси сметка защо ползват това...  :eek: :help:
СБОГОМ, GTSofia.info

Здравей, отново, GTSofia.info  :)

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3938
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Защо не сложите цял набор реакции под мненията като във ФБ? На такива като горното напълно ще подхожда един смях.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9650
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email

Тук важи същият принцип.

БНТ е държвана компания и би трябвало някой да потърси сметка защо ползват това...  :eek: :help:

Няма нужда да търсиш сметка. Тя отдавна е намерена, но няма кой да я плати. Каквото и да си говорим в крайна сметка става дума за пари, при това публични средства.

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2655
  • Стига фира!
    • View Profile
Агрегат колкото куфар няма как да има достатъчна мощност за заваряване на трамвайни релси. :help: :eek:
Добре. Не съм запознат. Но съм убеден, че съществува технология, чиито размери са много по-малки от това на снимката. Но много по-важните характеристика са: екологичност и икономичност. Първото - за да не замърсява нашия град, и второто - за да не хаби излишни средства на  данъкоплатеца за гориво и поддръжка.

Понеже си голям застъпник на т.нар. "гражданско общество" в тази и другата тема (оплакванията към водачите), мисля че е добре да се направи уточнението, че не всеки снимач с някакъв тъчскрийн в ръка е същевременно и активен гражданин. Няколко мнения по-нагоре си снимал работещ агрегат. Сам казваш, как че не знаеш какво е това, за какво служи и в какъв момент си го снимал, но същевременно раздаваш експертни мнения как агрегатът не ставал, не бил екологичен и т.н. След като не си съвсем наясно, не е ли по-добре да си намериш друго занимание, с което да запълваш свободното си време?

А специално за гражданско-настроените снимачи като теб предлагам следното супер ефективно решение: агрегатът се пребоядисва с бяла боя в някой много специален цех с модерна и скъпа бяла боя; после се поръчват стикери тип "зелени листа", които се залепят на видно място върху него; монтира му се и един допълнителен кюнец с височина 2м нагоре над него; лепи му се и още един стикер - ECO, Green, EURO6 или друго по избор на ремонтния екип - всичкото това с общински пари по завишени ставки, разбира се. Накрая се провежда и активно пиар мероприятие с медии, кмет и снимачи - един или двама като теб. След него, вече всички ще бъдем спокойни, че всичко е ЕКО и модерно..... и обратно в реалността: дано повече млади хора започнат да мислят реално, а не да издребняват - защото такова издребняване води единствено и само до повече бюрокрация и още по-малко реална и смислена работа.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3320
    • View Profile
Че защо да не му се монтира АГУ на този агрегат ?  :rolleyes:

Offline difian

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16258
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Че защо да не му се монтира АГУ на този агрегат ?  :rolleyes:
Няма да има гориво за точене и крадене..... Лично съм виждал титулярите му как го изключват от скорост по време на работа, уж да пестят, а само разбиват техниката....