Author Topic: Хасково и Димитровград  (Read 110895 times)


Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5049
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #241 on: 21.12.2019, 10:25:36 »
Писмо до мен, с призви, който според мен може да касае и Вас от кмета на Хасково в отговор на моето запитване. Прикачен файл!
Украйна, победа!

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4428
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #242 on: 21.12.2019, 10:50:18 »
Според мен може да се помисли в насока линията Хасково - Димитровград да се обслужва от тролейбуси с батерии, които да се зареждат и на автогарата в Димитровград. Разстоянието без КМ между двата града е 13 км., което е постижимо за тролейбус с батерии. Така Тролейбусен транспорт могат да изместят частниците от най-доходоносната линия в общината. Не познавам града, но ми се струва, че е добър вариант такава линия да прави обиколка обратна на тази на 108 - по бул. Съединение и бул. Васил Левски в посока Димитровград. Така ще изпълнява и вътрешноградски превози и тролейбусите ще имат повече време под КМ за зареждане.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5049
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #243 on: 22.12.2019, 09:54:33 »
Не, не е удачно линията Хасково - Димитровград да обикаля, защото в сегашния си вид минава през места, които са си атрактивни и в същото време не се мотае излишно. Доколкото знам тя се обслужва от частници точно, защото е най-натоварената и апетитна в областта и някой я е раздавал на парче на наши хора. Иначе в темата от 2016 се вижда мое предложение до Беливянов и Димов как срещна разбиране в МРРБ, псевдо подкрепа от Беливянов и нулево внимание в Иво Димов. Разбира се, аз познавам вече общински съветник от Димитровград, който е от опозицията и съм проверил, че никакви слухове дори по въпроса не са чували. Т. е. относно Димитровград всичко е отлежавсло понечии бюра. Иво Димов май беше областен ръководител на Герб и по партийна линия май се явява шеф на хасковския кмет. Т. Е. нещата без желание в Димитровград май не се случват ив Хасково.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Украйна, победа!

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #244 on: 22.12.2019, 12:11:56 »
Прави впечатление от последните обществени поръчки, че на тролейбуса все още се гледа като чисто такъв (за подмяна на вече остарели модели) и на електробуса по същия начин, т.е. ги разграничават по отделно, а не ги съчетават двата типа превозни средства. Досега не съм прочел никъде из страната да се обмисля варианти за покупка на тролейбуси с батерии, с цел удължаване на тролейбусни маршрути. Единствено в Плевен има приложение на практика, но крайно ограничено касаещо само една линия. В крайна сметка в България тролейбусния транспорт е приложим, защото в градовете ни има плътно и високо застрояване.
« Last Edit: 22.12.2019, 12:15:17 by klutsohor »

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3077
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #245 on: 24.12.2019, 09:34:54 »
Два Икаруса 620 в Хасково, 70 - те години:

Източник
« Last Edit: 24.12.2019, 09:40:10 by Magirus deutz »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6776
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #246 on: 06.01.2020, 19:21:44 »
Хасково са обявили доставка на 5 електробуса

http://profile.trolei.haskovo.bg/d/6d85742a8997c9128a9abec100db82db
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline xtreme2000

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 104
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #247 on: 17.01.2020, 19:59:02 »
Ако не греша в първите години на ТТ - Хасково е имало линия 208 с маршрут ЗММ - Автогара - бул.''Раковски'' - Надлез ''Орфей'' - бул.''Раковски'' - Автогара - ЗММ.
В Димитровград пък плановото трасе на практика е трябвало да дублира маршрута на Линия 2: "Неохим" - бул."Раковски" - бул."Димитър Благоев" - бул."Каменец" - ул. "Съединение" (през кв."Марийно" и кв."Вулкан") - кв."Черноконево" и обратно. Нямам спомен дали имаше предвидено трасе и по бул."Раковски" от кръговото на бившия р-т "Тракия" до х-л "Славяни". Предполагам, че мотрисите е трябвало да бъдат DAC-Чавдар.
« Last Edit: 17.01.2020, 20:04:05 by xtreme2000 »

Offline klutsohor

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #248 on: 19.01.2020, 16:31:54 »
Ако не греша в първите години на ТТ - Хасково е имало линия 208 с маршрут ЗММ - Автогара - бул.''Раковски'' - Надлез ''Орфей'' - бул.''Раковски'' - Автогара - ЗММ.

Вероятно това е било в периода, когато 108 се е движил в двете посоки, че и по-рано. Имам спомен от автогарата и двора на болницата за двупосочното  движение на 108.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5049
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #249 on: 20.01.2020, 10:25:56 »
Стълбове в Димитровград имаше по маршрута на линия 2 и се говореше и стоеше трасето само там. Проекта е загубен от община Димитровград и не успяха да ми го намерят през 2016та.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Украйна, победа!

Offline xtreme2000

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 104
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #250 on: 23.01.2020, 21:04:35 »
Вероятно това е било в периода, когато 108 се е движил в двете посоки, че и по-рано. Имам спомен от автогарата и двора на болницата за двупосочното  движение на 108.

Наистина имаше и отделна линия 108, която се движеше по обратния маршрут (ж.к."Орфей" - надлез ''Орфей'' - бул.''Раковски'' - бул.''Съединение'' - Автогара - МБАЛ - наляво по бул.''Васил Левски");
Съществуваше и линия 408, която подобно на 308 тръгваше от ЗММ, но при Цигарената фабрика завиваше надясно по бул.''Васил Левски'' към ж.к.''Орфей'' и после през надлез ''Орфей'' по бул.''Раковски'' и бул.''Съединение'' обратно към ЗММ.

При евентуално реализиране на проекта по оперативните програми се планираше разширение към кв.''Болярово'' - от кръстовището на булевардите ''Раковски'' и ''Съединение'' с отклонение по бул.''Съединение'' към бул."България" в посока запад към Градската градина оттам по новия бул.''Никола Радев'' до обръщало в центъра на кв.''Болярово''.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6776
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #251 on: 23.01.2020, 22:02:28 »
Стълбовете в Болярово продължават да стоят. Собственост са на общината:
https://goo.gl/maps/RFmhmobKcNibSFiT8
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1229
  • www.GTBURGAS.eu
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #252 on: 24.01.2020, 17:21:59 »
При евентуално реализиране на проекта по оперативните програми се планираше разширение към кв.''Болярово'' - от кръстовището на булевардите ''Раковски'' и ''Съединение'' с отклонение по бул.''Съединение'' към бул."България" в посока запад към Градската градина оттам по новия бул.''Никола Радев'' до обръщало в центъра на кв.''Болярово''.
За какво реализиране говорим, за това че доскорошният велмоджа от управляващите – Д.Д, успя да защити личните си проекти... но не и тези... (дори ако помните преди 2 г бива принуден да подаде оставка от всички заемани постове.)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тези стълбове са купени от общината по инициатива на тогавашният кмет, дори то фигурира в предизборният му сайт за трети мандат от 2007г. За съжаление, единственото нагледно е останало това:
> Доизграждане на тролейбусна линия по новия бул."Западен" към кв.Болярово. Гласувана от ОбС е покупка на 356 бр. тролейбусни стълбове (480лв/бр с ДДС)
> Реконструкция и модернизация на съществуващата тролейбусна мрежа.

Иначе самите стълбове там се озовават когато започва да се изгражда трасето в града, просто приоритетно първо са били поставени сега съществуващите, докато тези е било въпрос на време... но вече към средата на 90 -те всичките илюзии за по -нататъшно разширяване биват замразени... През 2006г се прави опит и се демонстрират надежди, че с приема ни в ЕС, с 5 млн. кредит ще успеят да довършат (в това и разширяване на пътя по цялата му дължина): вестник ''Новинар Юг'' -21.12.2006 г.   
 :arrow: една от 2014 г. …за толкова време дори те ''успяват'' да се вкопаят в асфалта.
« Last Edit: 24.01.2020, 17:34:45 by zirka »
WWW.FORUM.GTBURGAS.EU

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6776
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #253 on: 04.02.2020, 22:12:54 »
В Хасково обществената поръчка за 5-те електробуса е прекратена с мотив, че е сметната за дискриминационна методиката за оценяване, в която се дават повече точки за електробус с 2 двигателя в оста, отколкото на електробус с 1 централно разположен двигател с кардан.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4428
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #254 on: 05.02.2020, 00:09:54 »
Това заключение не е коректно според мен. При централноразпложен двигател има допълнителни загуби на енергия в кардана и диференциала, съответно е оправдано по-ефективната технология да носи повече точки.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6776
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #255 on: 05.02.2020, 00:47:10 »
Това е един аспект. Има други аспекти обаче, които обаче са в полза на централноразположения двигател.
До сега не се сещам да има друга обществена поръчка, която да дава повече точки съобразно брой инсталирани двигатели за ход.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Niksan

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 159
  • https://gtruse.wixsite.com/gtruse
    • View Profile
    • https://gtruse.wixsite.com/gtruse
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #256 on: 08.02.2020, 21:46:42 »
Някой има ли информация къде мога да намеря актуалните маршрути и разписания на линиите от автобусния транспорт в Хасково?  :neznam:

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 516
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #257 on: 09.02.2020, 07:08:16 »
В тази страница има маршрутите на няколко линии, но не знам дали са автобусни или тролейбусни. В същия сайт се намират разписанията им.

Offline Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3077
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #258 on: 16.02.2020, 12:37:16 »
Шкода 706 RTO в ДАП - Хасково, 70 - те години:

Източник

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4071
    • View Profile
    • Email
Re: Хасково и Димитровград
« Reply #259 on: 25.02.2020, 15:40:37 »
От Bus Memories. ЗИС 155 в Димитровград.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.