Author Topic: Ремонт на трамвайното трасе по Цар Борис III и Македония  (Read 20180 times)

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3955
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Ако 10 ще е до гарата, то нищо не пречи да си продължи по М.Луиза до Хладилника.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2855
    • View Profile
Няма ли да е по-голям пробегът, защото линията ще дублира ТМ12 до пл. "Журналист" и ще трябва да е сравнително редовна, за да обслужва кв. "Хладилника"?

В единия случай имаме ТМ10 с минимум 17 коли и ТМ18 с девет, а в другия ТМ10 с шест и ТМ18 с 13, т.е. получава се 26 срещу 19 мотриси на линия в час пик. Да не говорим за "трипъла" 10-12-18. Единственият минус би бил, че ТМ10 ще е на 10 минути, но за двете спирки в Западен парк, това трябва да е достатъчно.

Има ли информация за маршрута на ТМ4? Не вярвам да го пуснат през "Стамболийски", но знае ли човек.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 686
    • View Profile
Защо не пуснат 12 до Хладилника, а 10 да е до гарата, както се говори. Хем ще видим краставиците дали ще се пълнят в Лозенец или не. Отделно, че няма да изисква много допълнителни трамваи за покриването на промените. Може би 12 трябва да се сгъсти, но не особено много. Една или два коли повече, за да може да покрие предложения временен маршрут на прилични интервали. Ако не достигат трамваи може и от 10 да се вземат, докато е до гарата, и да се пускат единични или състави по 12.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3308
    • View Profile
По време на първия етап предполагам 5 ще е Княжево-Бъкстон, а 4 през Красна поляна ли ще е ?

Offline Stoi4o

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 624
    • View Profile
    • Email
По време на първия етап предполагам 5 ще е Княжево-Бъкстон, а 4 през Красна поляна ли ще е ?
Май само догатки.Нищо официално няма още!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6109
    • View Profile
4 през Красна Поляна и Стамболийски означава около 15 минути удължаване на времепътуването между крайните спирки съответно евентуален заместващ ТМ5 автобус ще осигури по-бързо придвижване до/от центъра за района около Никола Петков, Павлово и Бъкстон, получава се и сериозен дублаж с ТМ11. :rolleyes:

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12756
    • View Profile
Забравяш за задръстванията по Цар Борис и пакетното придвижване на автобусите ;)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14984
    • View Profile
    • Email
По време на първия етап предполагам 5 ще е Княжево-Бъкстон, а 4 през Красна поляна ли ще е ?
В този постинг са прикачени етапите и транспортните промени.
Накратко - на Етап 1 ще се работи само от Съдебна палата по Алабин без пълно затваряне на пл. Македония.
Етап 2 - по бул. Македония и от Руски до Бъкстон.
Етап 3 - пл. Македония и Бъкстон-Княжево.

Offline GANZ

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1101
    • View Profile
През лятото се очертава да бъдат ремонтирани релсов път и ККМ от ул. Козлодуй до надлез Надежда  :blink: Това няма ли да усложни предстоящите промени, свързани с ремонта на трасето по Борис?

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 686
    • View Profile
През лятото се очертава да бъдат ремонтирани релсов път и ККМ от ул. Козлодуй до надлез Надежда  :blink: Това няма ли да усложни предстоящите промени, свързани с ремонта на трасето по Борис?
Може би ще пробват да го правят, докато работят по бул. Македония и всички трамваи ще минават през Ботев и вече ремонтирания Алабин. 4 или ще я спрат или ако не се засяга кръстовището на Козлодуй ще прави абсурдни обиколки из София.

Offline pavel75

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 352
    • View Profile
По време на първия етап предполагам 5 ще е Княжево-Бъкстон, а 4 през Красна поляна ли ще е ?
В този постинг са прикачени етапите и транспортните промени.
Накратко - на Етап 1 ще се работи само от Съдебна палата по Алабин без пълно затваряне на пл. Македония.
Етап 2 - по бул. Македония и от Руски до Бъкстон.
Етап 3 - пл. Македония и Бъкстон-Княжево.

Гледам Етап 1:
ТМ5: кв. Княжево - пл. Възраждане
ТМ8: ж.к. Люлин 5 - пл. Възраждане

Няма ли да е по-добре обединение ТМ8+ТМ5 Люлин-Възраждане-Княжево, за да не се използва колелото на Възраждане?

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 686
    • View Profile
Това ще е абсурдно дълъг маршрут, който ще трябва да се обслужва и от 2 депа. Логистиката ще е просто абсурдна. Въпреки че е основно в обособени трасета пак могат да се получат и солидни закъснения.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1420
    • View Profile
През лятото се очертава да бъдат ремонтирани релсов път и ККМ от ул. Козлодуй до надлез Надежда  :blink: Това няма ли да усложни предстоящите промени, свързани с ремонта на трасето по Борис?

Дори и да се затрудни допълнително движението, си заслужава неудобствата за месец, два. Там състоянието на релсовия път, е като в държава от третия свят. Дано се направи качествен основен ремонт.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9613
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
5 и 8 имат прекалено различни интервали за да могат да се обединят. А маршрута наистина става доста дълъг.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6109
    • View Profile
Всъщност ще е само няколко минути в посока повече от ТМ11 - ТМ8 стига от Люлин до Възраждане за 32-34 минути делник и 28-30 празник, ТМ5 от Македония до Княжево за 27-29 минути делник и 26-28 празник. Разликите в интервалите и натоварването са по-сериозни проблеми.  За нормално обслужване на подобна линия ще са нужни поне 25 двойносъчленени вагона. :rolleyes:
« Last Edit: 24.03.2021, 15:43:53 by V.Peichev »

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3850
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Етапите няма да са такива като тези в стария план за ремонта, маршрутните промени също.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 686
    • View Profile
Етапите няма да са такива като тези в стария план за ремонта, маршрутните промени също.
Ако знаеш нещо би ли споделил.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3709
    • View Profile
Наистина е време, както писаха други, пенделите 5◌◌ да заработят с две кабини. Абсурдно е трамвайна линия 10 да пътува през девет планини в десета - от Западен парк, през Централна гара, Мария Луиза та чак до Хладилника. Не бива да се създават прекалено дълги маршрути, само защото на някои не им се прекачвало. Линиите трябва да са редовни като интервал на титулярните си маршрути. Тм линия 18 е най-удачният вариант да стига до Хладилника, но не и със сегашния подвижен състав.
████████████████████████ 

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6109
    • View Profile
Пенделите 5xx не са подходящи за линия до Хладилника - нямат надеждна спирачна система както и достатъчно сцепно тегло. ТМ18 е най-добре да се удължи до Хладилника с единични T6A2(SF) докато трае ремонтът при запазване на сегашните интервали.  :rolleyes:

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3955
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Тъй като 4 и 10 увисват, може 4 да поеме от Орландовци до Хладилника,  а 18 да си остане до Журналист.