При тези нечовешки условия на работа не виждам как СА/СЕ ще се справят с кадровия проблем през идните години. Дано темата бъде прочетена от всеки, който се интересува от работа в съответните предприятия и да му стане ясно защо липсата на кадри е постоянна. Протестът на водачите отдавна е закъснял 
Не разбирам защо изобщо е необходимо да се съревноваваме с Прага, да се създават условия и т.н. когато е видимо, че това създава повече проблеми не само на предприятието и персонала, но и на пътниците. Най-лесното, ефективно и щадящо финанси решение е елементарно - разтегляне на разписанията, намаляване на средната скорост на придвижване и свеждане до минимум ролята на GPS-и, нивомери и всякакви подобни електроники, които само утежняват основните процеси. Спестените средства могат да бъдат пренасочени към увеличаване на заплатите на персонала, закупуване на нова техника или по-ефективен ремонт на съществуващата такава.
За разтеглени разписания обаче ще ти трябват повече превозни средства и водачи, защото със същия ресурс иначе ще вършиш по-малко работа. Освен това ще трябва да орежеш и почивките на крайните спирки, което не е добре. Отделно, по-бавно пътуване може даозначава отлив на пътници, така че има опасност да стане по-скоро обратен ефект, повече разходи и по-малко пътници, по-ниско КПД.
По-скоро ресурса трябва да се насочи към подобряване на трасетата за ГТ...отделяне с колчета на бус-лентите, обособяване на такива по Малинов, Гоце Делчев, България, Цветан Лазаров, Ситняково и др. основни трасета задължително с ограничители, пускане с абсолютен приоритет пред всички останали, задължително на крайните спирки топла стая за почивка с микровълнова и кафе машина, чисти тоалетни на всички крайни и възлови спирки, бонуси, ама както си трябва за добро обслужване, ПС в добър вид, отпуски и почивки каквито си трябва, кабини във всички ПС задължително с цел безопасност.