Чушки, дръжки и... връзка с праз...
Маса ватмани нямат усета, че карат нещо по-дълго от велосипед. Съответно в момента, в който им се изправи предницата, те започват да ускоряват. Но не се сещат това, че отзад има още 20 метра гъсеница, която е в завоя. Конкретно за това място има и друг фактор - цикъла на следващия светофар (Св. Неделя) е така направен, че трябва по най-бързия начин, щом те пусне този светофар, да стигнеш спирката, за да можеш да хванеш и съответно светофара. А изпуснеш ли този светофар, чакаш целия му цикъл, след което тръгваш, но пък светофара на ларгото те засича, и чакаш и неговия цял цикъл.
Колкото до стрелките - нужно е подаване на тяга за точно 30 сантиметра на определено място преди стрелката, стига да уцелиш конкретните 30 сантиметра. Песите пък дори няма нужда да подават тяга, имат си ключ с ток/без ток.