Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - passenger

Pages: [1] 2 3 ... 19
1
И ти си абсолютно прав! Освен това е крайно време Братоев да промени линията на поведението си и да спре да кани всякакви профански организации от рода на "Спаси София". Много добре знаете че отбора на Гергин цицка откъдето може, та сега лобира в ползата на "потъващия Титаник" - София Тех Парк! Нали метрото е последната им надежда. Дори да спасят тех парка, въпроса с транспортната достъпност може да се реши по много по-удобен и икономичен начин - да се разкрие нова автобусна спирка до пасарелката, така както направиха при Дъ Мол. Или да избират едно от двете места за бъдещата метростанция - или при Арената или при Колайдъра. Или компромисен вариант непосредствено до колелото, какво толкова да повървиш малко пеша.

2


1. МС III-17 (Слатина) – разположена западно от ул. Слатинска, за да се компeнсира близостта й със следващата станция;
2. МС III-18 (Шипченски проход) – разположена под платното на бул. Шипченски проход и в предвидената за озеленяване площ северно от платното, осигуряваща връзка с трамвайните трасета. Предлагаме станцията да е с централен вестибюл и павилионен вход в зелената площ;
3. МС III-19 (Асен Йорданов) – разположена под бул. Асен Йорданов пред зала Арена Армеец. Предлагаме станцията да е с централен вестибюл и перони от мин. 5 метра. В подлезната връзка под бул. Асен Йорданов предлагаме да се заложи конструктивна възможност за добавяне на изходи към трамвайни спирки за бъдещото трамвайно трасе, свързващо бул. Шипченски проход и бул. Тодор Каблешков (южен трамваен ринг);
4. МС III-20 (Тех парк) – разположена западно от и непосредствено до пешеходна пасарелка над бул. Цариградско шосе. Предлагаме да бъде с централен вестибюл и с изходи южно от бул. Цариградско шосе до спирките на градския транспорт;
5. МС III-21 (Йерусалим)– разположена между северните главно и локално платна на бул. Цариградско шосе, западно от ул. Йерусалим, осигуряваща връзка на ж.к. Младост I, офис и търговските площи в ж.к. Полигона. Предлагаме станцията да е с островен перон и два вестибюла с изходи пред The Mall, в ж.к. Младост I и кв. Полигона до ул. Петър Протич в габарита на паркинга на McDonald’s.




Кой е Гергин?!?!?
Какви са тези станции на всеки 10 метра? Шипченски проход-Армеец-Тех парк-Мола... Това метро ли е или тролей? Спирките на рейсовете по Цариградско не са толкова нагъсто...
Жалко че не може да се изгради станция в района на завод Електроника, там потенциала за пътникопоток е много по-голям от сегашния вариант при СК ЦСКА. Пък станцията до Арена Армеец може да поеме и Тех парка. В края на краищата този тех парк засега е пълен провал, там работят не повече от 50 души. Прекалено голяма чест е да се прави за него още една станция при положение че след някое друго десетилетие може и да няма тех парк там, а МС Арена Армеец при всички положения може да поеме и двете дестинации.
МС Йерусалим може да проектира така че да се направят изходи и откъм Разклона за летището. Също така би бил от полза и изход до бл.11 в Младост 1.
Каквото и да говорите, не разбирам тези спирки нагъсто. Представете си следната ситуация: намираш се на Орлов мост и ти трябва Дъ Мол. Ще избереш ли метрото при положение че не само обикаля през Румънското посолство, зала Фестивална и къде ли още не или ще се качиш на рейс за да стигнеш за 5-10 минути? Ако станциите не бяха нагъсто, щеше да има и аргументи в ползата на метрото, но при това положение...

3
Има ли развитие на района, инвестиционни интереси, строежи, трябва да има развитие и на инфраструктурата и транспорта. Дългоочакваният пробив на Копенхаген ще бъде добра алтернатива и за дружбенци с коли които пътуват към Младост. Вместо да висиш на Малинов, минаваш по Копенхаген. Като стана дума за метрото, винаги съм казвал че трябва да има определена доза дублиране, така че и този трамвай няма да вози въздух. Може да се направи заден изход на ситито заради трамвая.

4
Името "Кепитъл сити" е условно, така нарекох целия бизнес парк който се изгражда - Кепитъла, Елипса, Ская и другите небостъргачи. На такива места работят не само вип персони но и обикновени хора които взимат сравнително малки заплати. Там има не само офис сгради но и МЕТРО и Аутлет. Така че допълнителен транспорт ще бъде от полза. Вероятната спирка която съм визуализирал се намира до другия край на ситито, откъм Аутлета. Нямах предвид че някой щял да се натиска за трамвай. По-скоро изграждането на това сити би трябвало да помогне за развитието на инфраструктурата там, да форсира нещата. Пък и малко дублиране на метрото може да бъде от полза :)

5
Надявам се да ако възстановят линията кабинките да изглеждат по този начин:


6
Здравей,
Чак сега влизам в този раздел, но идеята ти ми се струва интересна. Успех! Не съм компетентен по всичките точки, но мисля че в рамките на едно евентуално възстановяване на Княжевския лифт за което говориш, удължаването му до района на Момина скала би било резонно.

7
Добре, растежът на района и по-конкретно Кепитъл сити няма ли да форсират проекта за удължаването му?

Визуализирах малко аз как би могло да изглежда удължаването на трасето

8
Там плащаш два пъти а и трябва да преминеш на другата страна на булеварда защото спирките за Експо центъра са в обратната посока. докато при варианта шатъл+метро плащаш само за метрото.

9
Хм, ако правило помня преди при условие че има желаещи, се осигуряваше шатъл и извън тези часове, но в рамките на работното време на метрото.

10
Никой не получава пари за тази работа.

11
Не, ще бъдат 3 линии с 4 маршрута. Линия 1 с разклоненията няма как да я наречем 2 линии. Маршрутно движение и това е.

12
Здравей,
Най-добре е от Терминал 1 да се качиш на шатъл буса до Терминал 2, оттам с метрото 4 станции. Експото се намира на едноименната станция, няма как да се объркаш.

http://www.sofia-airport.bg/%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B8/%D0%BE%D1%82-%D0%B8-%D0%B4%D0%BE-%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%89%D0%B5%D1%82%D0%BE/%D0%BC%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D1%83%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD

http://www.metrosofia.com/images/sofia-metro-lines-2016-july.png

13
Или Мусагеница или на юг от Дървеница, след отбивките за Младост и УНСС. В момента по протежението на южната част на бул.Кл.Охридски е потресаваща кочина и едно облагородяване би било от полза.

14
Ооо, при КАТ е пълен миш-маш с имената. Дървеница, Изгрев... А всъщност не е нито едното нито другото. Изгрев е между Др.Цанков и бившата гара Пионер. От Др.Цанков до Плиска е Изток. Дървеница е едно кварталче до бул.Кл.Охридски, не ми харесва, прекалено е еднотипно някакси. Между другото, преди време някъде беше изписан като "Изгрева".
Също така на официалните карти на София съм срещал и името Студентски комплекс "Христо Ботев".

15
С голямо учудване разбрах че през първите години на съществуването си Студентски град се нарича Дървеница...

16
Нали беше възможно? :blink:

17
Ами, сигурно за да очертаят границите на двата метродиаметъра. И за да свикнем по-бързо ако разделят линиите. "Люлин-Младост" не е актуално при положение че вече има и отклонение което пък може да се нарече Люлин-Дружба... Пък при "Надежда-Лозенец" си е актуално засега...

18
Каква е тази оптима? :blink:

19
Разни / Re: Телевизия
« on: 21.12.2016, 17:57:43 »
Нова излъчват ли някъде HD версия ? :rolleyes:

Представи си никога не са излъчвали. Качеството на картинката винаги е било на нивото на кабеларка. За сравнение на БТВ картинката е кристално чиста.

20
Разни / Re: Телевизия
« on: 20.12.2016, 13:09:03 »
Основният канал на НОВА все още няма HD версия. Пък в SD версия странно защо качеството на БТВ е по-добро от това на НОВА.

Pages: [1] 2 3 ... 19