Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 500
1
Сагата Рожен продължава.  :)
Quote
Считано от 18.11.2025 г. до 03.12.2025 г. включително се въвежда  временна организация на движение на обществения транспорт, както следва:

Трамвайна линия № 11 ще продължава да се движи по маршрут от кв. Княжево до централна автогара. Линията ще продължава да работи по действащите разписания.

Трамвайна линия № 12 ще продължава да се движи по маршрут от площад Журналист - централна гара – ж.к. Иван вазов. Линията ще продължава да работи по действащите разписания.

Автобусни линии № 83 и 108 ще продължават да се движат по маршрути както следва (в посока „Хюндай България“): съответно от „Зоопарка“ и ж.к. „Люлин 5“ по действащите маршрути до кръстовище ул. „Ген. Никола Жеков“-бул. „Рожен“, наляво по бул. „Рожен“, надясно по ул. „Петър Панайотов“ и надясно по ул. „Илиянско шосе“ по маршрутите съответно до „Зоопарка“ и ж.к. „Люлин 5“.

За линиите са разкрити временни спирки както следва:

с код 6698 „Бул. Рожен-временна“ на бул. „Рожен“ на 30.00 метра след левия завой от ул. „Ген. Никола Жеков“;

с код 6699 „Стадион Локомотив-временна“ на ул. „Петър Панайотов“ на 40.00 метра след десния завой от бул. „Рожен“– крайна и временна крайна станция за автобусна линия № 83;

с код 6769 „Стадион Локомотив-временна“ на ул. „Петър Панайотов“ на 10.00 метра преди бул. „Рожен“ – начална за автобусна линия № 83 и крайна и начална за автобусна линия № 108.

За линиите са закрити спирки:

с код 1637 „Хюндай българия“;

двупосочна с кодове 2456 и 2457 „Стоков базар Илиянци“;

с код 0745 „Софарма АД“ в посока Хюндай България;

с код 0727 „ЗАГ Динамик АД“ в посока Хюндай България;

с код 2674 „Бул. Рожен“ на ул. „Илиянско шосе“ в посока Хюндай България (временна за линиите).

Линиите продължават да работят по действащите часови разписания.

Маршрутите на автобусни линии № 26, 27 и 29 се променят  както следва:

в посока София: съответно от кв. Гниляне, село Кътина и село Балша  по действащите маршрути до кръстовище старо трасе на бул. „Рожен“/ул. „Джерман“, наляво по ул. „Джерман“, надясно по западното пътно платно на новото трасе на бул. „Рожен“ и от кръстовището на бул. Рожен“/ул. „Илиянско шосе“ по маршрутите;

в посока изход от София: съответно от ж.к. Обеля 1, метростанция Княгиня Мария Луиза и гара София север по действащите маршрути до ж.п. надлеза на бул. „Рожен“, по западното пътно платно на бул. „Рожен“, през тунела със Северна скоростна тангента и наляво по локалното пътно платно по маршрутите.

Изместват се в западното пътно на бул. „Рожен“ временните спирки „Хюндай България“  както следва:

с код 6767 „Хюндай България–временна“ на 05.00 метра преди временната пешеходна пътека пред вход/изход на ПБЗН в посока София

с код 6768 „Хюндай България–временна“ на 25.00 метра след временната пешеходна пътека в посока изход от София

Остават действащи временните спирки както следва:

на действащата спирка с код 6772 автобусите ще спират в посока София;

нова с код 6781 „Кирил Благоев“ –временна“ след ул. „Кирил Благоев“ в посока София;

нова с код 6780 „Кирил Благоев“ –временна“ след ул. „Кирил Благоев“ в посока изход от София;

нова с код 6779 „Ул. Джерман-по желание временна“ след ул. „Джерман“ в посока изход от София.

За линиите остават закрити спирки:

с код 0939 „Център кв. Илиянци“ в посока София;

с код 0938 „Център кв. Илиянци“ в посока изход от София;

с код 2667 „Ул. Джерман-по желание“ в посока изход от София;

с код 2666 „Ул. Джерман-по желание“ в посока София.

2
ТБ 2 е алтернатива на 63 в Бъкстон. Делник е на 8-10 минути.  :rolleyes:

3
Идеи / Re: A 111
« on: 16.11.2025, 12:16:58 »
Обикновено събота и неделя 111 спазва разписание освен при форсмажор, макар и определено да има нужда от сгъстяване.  :rolleyes:

4
Конфликт между агресивен професионален пианист и водача на 2808 по ТБ 1. Размина се само със скандал, пианистът слезе на Витиня.  :)

5
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 14.11.2025, 18:09:10 »
Все пак Румен Спецов не е учил културизъм, а икономика и висше милиционерско.  :)

6
Dominia - Cellar Door


Стойностна руска група.  :fan: :)

7
Идеи / Re: Е 73
« on: 14.11.2025, 11:29:26 »
Карсани няма как да заместят ТБ 5 по Йерусалим и Сахаров, нужни са по-големи автобуси. След приключване на изграждането на метростанцията няма смисъл 73 да продължава след Св. Анна. Евентуално ако се доставят тролейбуси с по-голям автономен ход може ТБ 5 посока надлез Надежда може да се изключва от ККМ на блок 6, да обръща на пътния възел на Печатницата и да се включва към ККМ на Площад на авиацията, съответно в обратна посока да се изключва на Площад на авиацията и да се включва на блок 6, така 73 също може да се съкрати.  :rolleyes:

8
Идеи / Re: Е 73
« on: 13.11.2025, 18:58:55 »
Е 73 принципно трябва да е експресна линия с 2-3 спирки в Овча купел, 2 спирки в Гоце Делчев, спирка на МС Витоша, спирка за НПМГ и Хаджибадем, преминаване по естакадата на Семинарията и през тунела на Телевизионна кула, спирка на Плиска, спирка на Изток, спирка на Св. Анна, спирка на МС Младост 1 и последна в края на Младост 1, евентуално да ходи до Младост 2 в бъдеще.  Спирките в Младост 1  могат да отпаднат след възстановяването на ТБ 5 до Младост 2 - в момента 73 е единственият транспорт във вътрешността на квартала, но в останалата част от маршрута може да стане експресен още сега.  :rolleyes:

9
Изтрити теми / Re: ПТП и инциденти
« on: 12.11.2025, 18:08:33 »
Все пак НСО е структура с полицейски правомощия и максималното ниво на интелигентност на служителите е един милиционер, все повече стават тези с интелигентност един наноционер. Еталонът за ционер е 3 cm букова талпа.  :)

10
Интелигентни служители на ГДО често проверяват МРС на трамваите. При използването им правостоящите няма как да не паднат - закъснението е прекалено голямо.  :)

11
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 12.11.2025, 11:32:54 »
Също тролейбусите се нуждаят от една изправителна станция на район, която може спокойно да обслужва радиус около 2 km, докато при електробусите е нужна зарядна станция на всяка крайна спирка.  :rolleyes:

12
Електробуси / Re: Електроавтобуси
« on: 11.11.2025, 15:58:22 »
Разстоянието до Габрово е около 200 km така, че ще се налага зареждане и в двата края на маршрута. Под въпрос е дали ще се наложи движение в режим фризер през зимата и сауна през лятото за да стигне зарядът.  :)

13
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 11.11.2025, 15:51:05 »
В последно време по 78 и 79 виждам BMC, за първата линия при сегашните интервали не са особено удачни. Трябва да се покрие и 285.  :rolleyes:

14
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 11.11.2025, 14:30:47 »
Пешеходна и велоалея в индустриална зона е ненужна - няма кой да я ползва.  :rolleyes:

15
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 11.11.2025, 12:20:58 »
Под Аспаруховия мост няма нищо атрактивно за пешеходци и такива надали изобщо ще има - районът е промишлена зона. Няма смисъл да се купуват тролейбуси с дълъг автономен ход или електробуси - достатъчно е да се стегне наличната контактна мрежа с независимо окачване.  :rolleyes:

16
Най-смислен е заместващ автобус със стегнато разписание без излишни обиколки и със спирки само на метростанциите с двупосочен курс не повече от 90 минути с почивките на водачите. Така с 8-9 коли може да се постигне почти пълноценно заместване на метрото. ТБ 2 и 102 са доста редки празник на около 20 минути съответно ще е нужно сериозно подсилване, вторият има връзка само с три метростанции.  :rolleyes:

17
Изтрити теми / Re: Новини от София
« on: 10.11.2025, 18:36:45 »
Терзиев следва да сезира новия наместник-викарий на арменската епархия протойерей Храч Мурадян.  :)

18
Събота и неделя спокойно може М3 да е с по-затегнато разписание и да не прави излишната обиколка в едната посока през Моста Чавдар - реално е да се постигне двупосочен курс 90 минути с почивката на водачите в Овча купел. Има по-дълги редовни линии с почивка само на едната крайна спирка.  :rolleyes:

19
По спецификация за T6A5 и T6B5 се допуска наклон 8%, на практика могат и повече. T5C5 би трябвало да има подобни възможности - конструкцията е много сходна.  :rolleyes:

20
Ако спира  на всички спирки вместо за 40 минути ще стига от Овча купел до Хаджи Димитър за повече от час и се обезмисля. За да замества метрото трябва да спира само на метростанциите и да осигурява максимално бързо придвижване между крайните спирки. За съжаление няма толкова преки улици по маршрута за да се намали сериозно времето, но 40 минути е прилично.  :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 500