1
Въжени линии / Re: Ски център Ястребец: съоръжения
« on: Yesterday at 21:57:22 »
Снимката не се отваря.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Ако ще говорим за световна излагация нищо не може да се мери с родните ни политически недоразумения, които даже не знаят на кого по напред да се кланят, но е сигурно че за българите не им пукаПълни глупости. Байдън може да е с деменция, но е с къде-къде повече акъл от това нещо Тръмп, който сам си прави позицията в преговорите по неизгодна, сам си уврежда икономиката и сам се излага пред свера.
А за Тръмп не знам дали е предател или не, ама видимо има повече акъл от Байдън, който не му пукаше и да почне ядрен конфликт
Това си е живо прахосване и крадене на пари! Хубаво е парите да се инвестират разумно, а не да се изхвърлят където ни падне! Сега са се намерили за строителството, но после за експлоатация и поддръжка откъде ще дойдат?! Новият пасажер преди време беше обявил императивно, че пари има, но така и не каза откъде му е информацията и до кога са осигурени!? Защо да плащаме за неефективно ново метро, когато имаме трайно недофинансиране в другите форми на МГТ?
... Крайно време е и двете страни да се отрезвят. Украйна няма шанс да удържи победа, нито Русия. Тази мечта за набитата и победена Русия е нереалистична, защото има риск от ескалация на конфликта с употреба на ядрено оръжие, а това няма да е готино дори и за нас.
...Кой ще плати разликата в разходите!? Или може би трябва съществено да се вдигна данъците на живущите в района!...
Именно от аргументите ти възниква въпроса - защо се инвестират тези пари? Ще си имаме 5 пъти по-скъп транспорт, чието построяване е за много милиони, който не вярвам да повиши кой знае колко транспортното обслужване на района.
И този вагон откъде ще дойде? Няма възможност вече за промяна на съществувщите състави в метрото.
Моето мнение е, че всички неща в Курск ги причини Тръмп и е отговорен!
Това с водорода за мен е временна фешън мода, която няма да се разпространи. Цялата верига на производство, съхранение и консумация е хем скъпа, хем не толкова чиста, хем супер неефективна.
Това, което удобно се премълчава е, че промишленото производство на водород използва за суровина природен газ, а въглероден оксид и диоксид са отпадъчните продукти. Необходими са и високи температури, които се получават от изгаряне на допълнителен природен газ. Накрая водородът се изгаря в двигател с вътрешно горене, който не е по-ефективен от традиционните. Горивните клетки също не са по-ефективни, така че от цялата водородна истерия накрая няма никакви екологични ползи.
Единственото чисто производство е чрез разлагане на вода, но то е нищожна част от общото.
И пак питам, Ди Бан защо са бракували тези състави и са ги обявили за продажба!?
QuoteТръмп обвинява Канада в това, че е една от "най-налагащите мито страни в света".![]()
![]()
![]()
Този човек е напълно неадекватен и според мен има психическо разстройство.
Според мен са си разсгроени психически генетичното. Доколкото знам цялата рода са с доста примитивна омраза и....
Всъщност колко пъти беше фслирал? 4 ли? Явно сега му е шансът да удари кьоравото и като президент да фалира САЩ.
Ако проблема е в зарядните станции и дължината на линиите, то може да се мисли за Ситарота като в Хайделберг, каквито бях качил в темата за Мерцедесите. Такива с горивни клетки на водород, те също са напълно екологични и безшумни с електрическо задвижване, единственото което се отделя от тях са пушеци пара. Не знам обаче доколко могат такива да се зареждат и поддържат у нас, доколко технологията е дълготрайна, а вероятно и цената им е космическа.
Добре де, а как тогава има бързозарядни елекробуси с батерии в Берлин, ... да не изброявам повече, от марки Мерцедес, Соларис, МАН? Нямам против ултракондензаторите, но с тях ставаме зависими от китайски производители.
Глупости. Точно при високи скорости разходите са най високи. И в Германия си ги карат по линии със скорости 80-90 км/час. Да не мислиш че навсякъде карат с 250. Например от Манхайм до Кьолн по долината на река Рейн през Кобленц линията е много живописна има ИСЕ та а скоростите са между 70 и 90 имаше и няколко дълги намаления по 40-50.
...
Аз съм твърдо за да ги вземем много комфортни влакове са макар и да харесвам повече първото с високото бистро и 4 то ИСЕ. Ще са супер за експреси с 2-3 спирания до Варна и Бургас. 5-6 такива ще стигнат. Вътре са с почти същото обзавеждане като немските ни вагони, като тапицерии мокети и плоскости.