Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 469
1
Нощно метро има смисъл в мегаполиси с няколко пъти по-голямо население от София, за град малко над милион е прекалено скъпо удоволствие. Достатъчни са нощни автобусни линии с далеч по-малки разходи.  :rolleyes:

2
3592 по 213 днес.  :)

3
Изтрити теми / Re: Забавно
« on: 18.01.2025, 18:37:20 »
Хубав масаж в Малайзия.  :fan

4
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 17.01.2025, 17:59:54 »
Принципно най-добре би било да се построят две скоростни обособени трамвайни трасета Владиславово - ЖП гара и Аспарухово - Бриз, но трудно ще стане в близко бъдеще.  Като за начало е уместно да се пусне тролей 86 на 15-20 минути през деня, 148 да се подсили и евентуално по-нататък да се подсили от тролейбусна линия. :rolleyes:

5
Играта на трета линия разказаха още отмъщенията на Чаушеску серия 46 с тежки товарни влакове с руда и въглища за Кремиковци.  :rolleyes:

6
Ситуацията е различна от Лъвов мост - нужни са стълбове и от двете страни за закрепване на контактната мрежа.  :rolleyes:

7
Инфраструктурата трябва да остане държавна, в противен случай има опасност от частен монопол. Задължително е да има стандартизирана комуникация между отговорните за безопасността на движението служители на НКЖИ и машинистите и техните помощници при всички превозвачи, поддържането и да е задължително условие за лицензиране на превозвач.  :rolleyes:

8
Няма къде другаде - контактната мрежа трябва да се крепи някъде.  :rolleyes:

9
Стига толкова. Къщата на Георги Димитров и Петър Дънов е ценна и трябва да остане. Добре би било да има наблизо паметник на вожда и учителя с бутилка мастика в ръка и кръчма.  :)

10
Ако ще ги правят като Инеконите е уместно да се направи нископодова част 35-40% в средата между талигите.  :rolleyes:

11
Надали 46 ще е толкова много коли - дублира се силно с 49 и само малък брой особено трудно подвижни хора биха се прекачвали още веднъж с чакане вместо да повървят малко повече от километър до манастира. :rolleyes:

12
Няма ли някаква стандартна комуникация между служителите на НКЖИ и машинистите на различните превозвачи? Ако влакът на БДЖ е успял да спре, то вероятно и този на частния превозвач с по-малка маса би могъл при своевременно уведомяване. :rolleyes:

13
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 16.01.2025, 17:14:58 »
Борислав Гуцанов е виден социалдемократ, ученик и последовател на проф. Ал. Томов. ПП-ДБ доказаха, че не стават, реално в България няма истинска дясна партия, бившите номенклатурни кадри в ГЕРБ не са по-малко отколкото в БСП, макар и от по-ниските нива на номенклатурата - партийни секретари, комсомолски функционери, физкултурници, милиционери и т.н. Няма кой да съкрати държавната администрация наполовина, в някои институции може би и повече, да спре помощите на здрави и прави индийци, инвалиди с диагноза хроничен или гофриран шлангит и т.н.  :rolleyes:

14
Вместо 23 трябва да се удължи 20 след изграждането на трасето по Копенхаген до Младост 3, останалите приличат по-скоро на панорамни обиколки.  :rolleyes:

15
В случая и двата влака имат дизелови локомотиви, разстоянието между тях е твърде малко и дори изключването на напрежението няма как да помогне.  :rolleyes:

16
yogimax следва да се обърне към компетентните служители на Арменска апостолическа църква вместо да пълни темата, във форума не може да получи нужното съдействие.  :rolleyes:

17
Люлин-Бъкстон е тясната част от Околовръстното и не се очертава разширение в близко бъдеще.  :rolleyes:

18
А3 до БПС не е лош вариант, но няма смисъл да навлиза навътре в Младост - има 76, 111, 314 и метро и връзката с тях може да става в Младост-4.  Също ще трябва да се сгъсти 1 до около 10 минути в пик за да поеме допълнителния пътникопоток.  :rolleyes:

19
Серия 74 са с конструктивна скорост 160 km/h и ремонтът им не е съвсем безмислен, особено ако може да се постигне такава експлоатационна скорост.  Серии 43 и 45 са подходящи за пътувания до около 2-2.5 h максимум 3 с уговорки, не за по-дълги. :rolleyes:

20
На Печатницата няма място за почивка - дори при скъсяване 3 ще е с над 100 минути двупосочен курс и ще има нужда от почивка на двете крайни спирки, може до Площад на авиацията с обръщане там, почивка в локалното на Цариградско и след това включване в главното платно през временната връзка на вета Анна до завършването на метростанцията, след това на кръстовището с Йерусалим.  :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 469