Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - V.Peichev

Pages: 1 [2] 3
21
Една от най-красивите гари е Руднична - без прозорци, с частично опадала мазилка и частично без покрив. :fan: :)

22
Изтрити теми / Re: Строежи
« on: 26.10.2016, 10:13:02 »
Новият хотел няма как да замести кино Сердика дори и да прилича външно - надали ще има специализирана стена за стенописи дело на талантливи млади зографи както и за лепене на афиши.  :( Също надали ще сипе мазилка и/или тухли и няма да има естетични заграждения. :(

23
Вероятно търси общежитието - най-луксозното в България покрива стандарт all-inclusive две звезди. :)

24
Изтрити теми / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4159)
« on: 01.07.2016, 16:19:39 »
Първото му придвижване по софийски релси  :rolleyes:


25
Монтевидео е удачно име от гледна точка на по-удобно и лесно ориентиране. Иначе е хубаво да има метростанции на прославените професионалисти майстори на чашката Светослав Лучников, Александър Сталийски, Георги Димитров категорично са заслужили с успехите си в алкохолната подготовка. :) Последният е удостоен от руснаците с почетното звание "пропойца".  :)

26
Край тангентата е редно да бъде издигнат паметник на великия професионалист майстор на чашката Лучников с бутилка в ръка. Най-добре цялата да бъде кръстена на него. :)

27
Редно е Хелоуин да стане професионален празник на МВР, ГДИН и ГДО - съответства на интелектуалното ниво на служителите.  :)

28
Здравейте приятели!
С настоящото съобщение официално оповестявам, участието си в Местни избори 2015 г. като кандидат за общински съветник от Реформаторския блок с лична преференция – 29.
През последните месеци ръководих екип от 20 експерти, с които подготвихме програмата на Блока в сектор „Транспорт, транспортна инфраструктура и безопасност на движението“.
През годините до момента, освен в „Спаси София“, участвам  в още две инициативи - в „Спаси метрото“ и в Сдружение „Градски транспорт и инфраструктура“.
На тези избори има реален шанс абсолютно всеки кандидат да стане съветник, независимо на кое място е в листата. Реално само водачът е бетониран. Всички останали са с равен старт и изборът е абсолютно мажоритарен – състезание за лични преференции.
Затова искам Вашата подкрепа!
Форумът ще има представител в Столичния общински съвет и чрез мен, реално ще могат да се внасят и прокарват предложения директно в комисиите.
За да ме подкрепите – в бюлетината за общински съветници трябва да направите две отбелязвания с „х“ или с „V“ . Едното е вляво на бюлетината в квадратчето с номер 27 – за Реформаторски блок – София, а второто е вдясно на бюлетината в кръгчето с номер 29 – за лична преференция за мен.
Повече информация можете да откриете на личния ми сайт – viktorchaushev.com и във фейсбук - https://www.facebook.com/viktorchaushevSF
Благодаря Ви и да си пожелаем успех!




29
Предлагам две от метростанцииите в центъра примерно до Театър София и НДК или може би СУ да бъдат наречени "Светослав Лучников" и "Александър Сталийски", като в метростанциите се поставят паметници в цял ръст на тези двама достойни българи с бутилка в ръка.  :) Редно е да им бъдат наречени и булеварди в центъра.  :) Не е лошо да има булевард и метростанция "Георги Димитров" както и паметник в цял ръст с бутилка, той също е бил страхотен професионалист майстор на чашката.  :)

30
Най-големият недостатък на гръцките и турските курорти е трудното подаване на жалба при проблем - примерно в цяла Гърция бюра за жалби има само в Ксанти, Александруполис, Комотини,  Атина, Кокиния и Солун в Турция има само в Истанбул, Искендерун, Диарбекир и Кайзери всички тези места не са никак близо до курортите. За сравнение в България Южното Черноморие се обслужва напълно адекватно от свещеник Зарех Дженанян в Бургас, Северното от свещеник Бардохемиос Акобян във Варна. Вярно за жалби могат да се използват интернет услугите divanatun@etchmiadzin.am http://www.armenianchurch.org/index.jsp?sid=17&&lng=en, но все пак си е сериозен недостатък.  :)

31
Изтрити теми / Нов архиерей
« on: 20.06.2015, 17:15:58 »
Току що бе избран за архиерей на епархия България на Арменска Апостолическа Църква архимандрит Исахак Похосян. Най-сетне ще има адекватна възможност за разглеждане на жалби и спорове на високо ниво.  :fan: Да ни е честит новият архимандрит!  :fan: :)

32
Редно е изоставените сгради да се предоставят за стопанисване на Евророма и Съюз на Клошарите. Тези две организации са грижовни стопани. :)

33
Сигнали могат да се подават на divanatun@etchmiadzin.am както и на http://www.armenianchurch.org/index.jsp?sid=17&&lng=en:)

34
Така е, но факта, че толкова години не може да се уреди статута на храма е показателен за отношението на всички нас, като народ към него. Трябва да се прехвърли на БПЦ, които са реалния стопанин, но не съм убеден, че те ще го ремонтират със собствени средства, те имат други приоритети. Но ако имат документи за собствеността, поне може да кандидатстват по различни европейски програми за ремонт и реставрация.

Храм-паметникът е божи дом и като такъв трябва да бъде реставриран и поддържан от господ като негов реален собственик. Редно е духовниците от Светия Синод да се молят усърдно господ за осигури средства за храма.  :) Господ е признат за собственик има издаден нотариален акт за храма без криптата и прилежащи подземни и надземни помещения по време на служебното правителство.  :)

35
По принцип късните курсове за депо са много слабо натоварени и затова е уместно след изключване от маршрута да няма повече спирки с цел икономия на енергия - примерно ТБ2 може да мине изцяло по инерция от Орлов Мост до 4-ти километър, след това от Списаревски до Хр. Колумб, от Хр. Колумб до Кр. Пастухов и от Кр. Пастухов направо до депо Искър. Аналогично ТБ5 може да минава ускорено през Дружба за депо Искър. Всеки цикъл тръгване спиране е свързан със загуба на енергия. Аналогично би трябвало да е и за трамваите - ТМ10 и 18 да отиват директно за Красна Поляна, 22 да минава от Подуене до депо Искър без спирки. За обедните курсове за депо може би има смисъл да возят пътници - потоците са значително по-големи.  :rolleyes:

36
Влаковете са твърде нарядко за да са читав вариант. Интервалите надхвърлят час и половина, като през деня извън пик са дори още по-големи.  :rolleyes:

37
Изтрити теми / Re: Южните квартали
« on: 09.09.2014, 17:23:58 »
Всъщност в ЦГМ има голям брой практически безплатни линии - 8, 10, 12, 14, 18, 20, 21/22, 23/24, 26, 27 без колите с постоянен контрол, 28, 29, 30, 31, 41, 42 без колите с постоянен контрол, 44, 56, 72, 78, 79, 81, 82, 83, 88, 90, 102, 117, 118, 119, 150 и т.н. Но да пуснат безплатен автобус до Хладилника е нереално. Ако имахме нормално таксуване с маркиране на дата, час и инвентарен номер на превозното средство вместо допотопните перфоратори нямаше да има проблем с прекачването.  :)

38
Няма смисъл за пореден път да повтарям предимствата на O305G/Heuliez пред икарусите. Също така дружбенските O305G/Heuliez ще си заминат при следващата доставка съчленени автобуси съвсем скоро. Новите тролейбуси също ще дойдат скоро и с тях 1 и 9 спокойно ще могат да бъдат с намалени интервали.  :) В София ще останат само 8 тролейбуси втора употреба и ще се избавим от икарусите. Будапеща няма шанс скоро да се избави от техните.  :)

39
От Брайтън :)

40
Това, че са дивакоустойчиви не ги прави хубави. Крайно време е майсторите в сервиза да се научат да поддържат по-нормални трамваи ниво поне 80-те години на миналия век, а не на ниво отпреди втората световна война.  :( Жалко за съсипаните T4D и отиващите натам T/B4D-C.  :( Нещата не отиват на добре щом дори по 8 се пускат БГ кочини с риск за живота и здравето на пътниците.   :(

Pages: 1 [2] 3