Author Topic: МВМ 81-717.4/81-714.4 (номерни състави/старите влакове)  (Read 183011 times)

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5405
    • View Profile
    • Email
От Варшава са подарили всичките си 60 номерни вагона (пет петвагонни влака) на Киев.
По рейс и по жена не се тича!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6985
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
На 1021 не работи странична табела от лявата страна в посока кабината. Не успях да огледам целия състав или други табели на влака… Челната работеше, на гърба на кабината също, може би само тя е сдала багажа.
На всички модернизирани страничните табели са изключени след случая с "Люлиница". Вероятно може да се настроят да изписват крайната дестинация, както са челните табели, но явно няма желание и затова седят неработещи.
Могат, но трябва някой да седне и да преработи въведената информация. Информационната система е нова и напълно функционална, бих казал че страничните табла биха били от голяма полза за пътниците, уви няма кой да ги настрои и типично по нашенски ги изключиха.

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5173
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
За някои неща трябват хора с определени умения, които си намират много по-добре платена работа в частния сектор.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3423
    • View Profile
Точно за това нещо съм сигурен, че не са нужни инженери и доценти, и някой, който сам някога е успял да преинсталира Уиндоус, би се справил. Но тук пак стигаме до (не)желанието. Още повече, че си имаме известен ИБИС техник, но той вероятно не е запознат с този проблем...

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5173
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Точно тези, които могат сами да преинсталират Уиндоус визирам. Те хич не са толкова много и или са заети в IT сектора, или не искат да прилагат уменията си професионално.

Мен трябваше няколко пъти да ме навиват, за да се откажа от карането на влакове и да започна да се занимавам с компютърна осигурителна техника. Ако заплащането не беше толкова различно, нямаше да се съглася.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5485
    • View Profile
    • Email
Още повече, че си имаме известен ИБИС техник, но той вероятно не е запознат с този проблем...

До колкото знам табелкаджиите имат забрана да припарват до Метрополитен.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14721
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
А7 се е сдобил с пластмасови вместо тапицираните платки на седалките си подобно на един от новите състави, но никога не съм си правел труда да го запомня кой беше. На модернизиран номерен обаче му стоят много добре с вече наличните тъмни елементи в същия цвят.
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6985
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
На всички ще се махнат тапицериите, заради неспиращите вандалски прояви над седалките и постоянното рязане и късане на тапицерията.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14721
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Това ми прилича на копиране от официално изявление, в действителност вандалски прояви като тази от преди близо година, след което решиха, че ще започнат масово премахване на тапицериите не е имало, аз си ги спомням точно тези състави или поне един от тях, там имаше няколко седалки, които наистина бяха много дивашки срязани, но кято цяло се случва рядко, не е случайно, че толкова много състави още са си с тапицериите, изглежда чакат някой да вандалства и да среже тук и там и хайде, вкарват целия състав за подмяна. Във всеки случай обаче и така седалките са по-удобни от тези на Инспиро(това не е заяждане, просто такива дървета като техните наистина не си спомням да сме имали).
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5485
    • View Profile
    • Email
На всички ще се махнат тапицериите, заради неспиращите вандалски прояви над седалките и постоянното рязане и късане на тапицерията.

Това ми прилича малко на имитиране на дейност, специално поръчаха влакове без видеонаблюдение, после установиха "постоянни вандалски прояви" и сега решението е слагане на легени вместо нормални седалки.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17337
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
В метрото няма ли повсеместно видеонаблюдение, подобно на това в наземния транспорт покрай тикет системата?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14721
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Повсеместно не, със сигурност, но може би миналата седмица попаднах на влак, в който имаше една камера на гърба на кабината на машиниста.
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6985
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Тепърва се оборудват са камери. Колкото до вандалските прояви, те не намаляват, за съжаление.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14721
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Това си е чиста пропаганда. От ноември, откакто зазимих мотора всеки ден съм с метро, съставите с премахнати тапицерии са най-много 5 от 60 и в тези, които още са с тапицерии обикновено да има по 2-3 разреза на вагон, но това си беше така с години и въобще не ми прави впечатление да се променя.
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5485
    • View Profile
    • Email
В метрото няма ли повсеместно видеонаблюдение, подобно на това в наземния транспорт покрай тикет системата?

Не и във влаковете, защо така бяха писани поръчките за Метровагонмаш трябва да се пита Братоев. Новите състави от Шкода ще са серийно с видеонаблюдение, така беше записано и в поръчката.

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3423
    • View Profile
Сигурно преди 15 години и отгоре имаше тестово видеонаблюдение в един от съставите, от което резултата беше, че поръчаха всички нови влакове след това без камери. Пак изгъзиците на Братоев, нали с 300 зора го накараха да се включи към тикет системата, сега ако слагат камери явно пак ще си правят някакви техни свободни съчинения, отделно от всички. Добре че го няма тук един капацитет от другия форум, който го играе адвокат и говорител на Метрополитен, та да ни обясни и тук колко нищо не разбираме...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14721
  • Бъдещето, това си ти!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
В София транспортът се управлява така. Директорите на депа и транспортни оператори са самопровъзгласили се деспоти, на които „никой не може да им каже какво да правят“ и всичко, което им се предлага отвън бива автоматично отхвърляно само заради това.
« Last Edit: 16.01.2024, 08:29:20 by AGENT 006 »
Ikarus 280.92 T - депо „Надежда“
Ikarus 280.04 - гараж „Малашевци“
ČKD T4D-C - депо „Красна поляна“
ČKD T6В5 - депо „Искър“


Offline AR262BG

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 17
  • В единението е силата
    • View Profile
  Здравейте, виждам, че сте привърженице на техниката и транспорта, което ме радва. Не мога и не искам да чета всичко написано през годините в този форум, но специално за Софийското метро виждмам и една част неточни и неверни мнения - което е нормално донякъде.    Като човек имал и имащ досег до ремонта в Депо "Обеля" ще се радвам да ви помогна в хобито, естествено без да се дава информация, която е за вътрешно ползване.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16115
    • View Profile
    • Email
Добре си дошъл. Няма как да няма неточности  - метрото е най-затворената транспортна система в София.

Offline AR262BG

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 17
  • В единението е силата
    • View Profile
  Така е, но и не забравяйте, че е стратегически обект и от значение за националната сигурност(поне така "се води"). Тези, които разполагат с информация трябва да работят с внимание и отговорност. Което не пречи да се помага на хора, които са ентусиазирани и хобито им е интереса към транспортната техника и не само. Всяка една сфера може да спечели от млади "запалени" хора.