След като има нощни полети, някакъв рейс по това време е задължително да има, ако ще да е през час. Дори от летището да си пуснат техен. Навремето нощни полети нямаше, ако някой се издънеше и закъснее, послидният 84 чакаше там и не тръгваше, докато не вземе пътниците. А такситата - системата в България е точно най-сбърканата с тези лизинги, плащания за ефири, радиостанции, така Окей фирмаджията не поема никакъв риск, всичко е прехвърлено на шофьорите. В Канада обикновено всеки град има две-три фирми. Но лизинг няма - шофьорите си карат фирмените коли, имат си ясно дефинирана смяна и са на заплата. Няма помпи, няма отказване на къси курсове и стоене да дойде някой от Дружба за Обеля, няма редене и дремене с часове по летищата. Тарифата е една за всички и се определя от общината. Отделно има Убер, Лифт и т.н. - там са частни коли, но пак имат смени и всичко е автоматизирано, плащаш си предварително според растоянието, шофьорът накрая си получава заплата на час, не на километри....
А по няколкостотин евро за самолет вече абсолютно никой не дава, освен депутати, министри, висши мързеливи чиновници (все от нашия джоб) или мафиотски "бизнесмени" (пак косвено откраднати от нас). Нормалните бизнесмени знаят как се изкарват пари и не са им толкова широки пръстите.