В Мендоса на практика го закриха през февруари 2021, но чак сега демонтират мрежата. Жалко, това беше най-голямата от трите тролейбусни системи в Аржентина с 6 линии, последната от които е открита едва през 2005 г. За съжаление, покупката на старите Флаери от Ванкувър, които са били доста износени и не изкарват дълго и последвалият неудачен опит за собствено производство на тролейбуси, са довели до криза с подвижния състав и в крайна сметка закриване. На практика, новите китайски електрички са много по-малък брой и тролейбусните линии са или дадени на концесионери, или закрити.
Росарио, от друга страна, залагат на развитие на тролейбусния транспорт. Наскоро са удължили линия К с няколкостотин метра и са пуснали трети нов тролейбус, преоборудван от автобус. За съжаление, те пък са се вкарали с 12 руски боклуци Тролза Мегаполис, които първо късали греди на шасито, после батериите им прегрявали и се наложи временно спиране на линия Q, която над 50% се обслужва на батерия, а сега една от тролзите е изгоряла напълно.
В Кордоба има застой. Все още разчитат основно на ЗиУ-9 и 10, макар модернизирани и добре поддържани. Едно ЗиУ-9 наскоро е изгоряло напълно. Единственият нов подвижен състав са 5 Тролза Оптима и 2 Мегаполис. Трите тролейбусни линии се обслужват смесено с автобуси.