Не мога да се съглася, че пътникопотокът не е постоянен, нито транспортът е нередовен. Линии като 5, 9, 13, 20 си имат доста прилични за град от ранга на Търново обороти и не могат да се нарекат нередовни. И биха ли си позволили превозвачите да купуват автобуси, които са главно на възраст 0-10 години?. Изключение правят само Алексите с техните стари машини..
Слаба е линия Н1, в това няма спор. 2-ката е по-добре, но как да се разчита на линия, движеща се на 60 минути. Там трябва поне още едно разписание. Смисълът на един хубав проект за екотранспорт, независимо дали ще са тролейбуси или електробуси, е да се направи сериозно проучване къде би бил рентабилен. И при положение, че може да се привлече финансиране от европейските фондове, защо да не се направи?