Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - blagun

Pages: [1] 2 3 ... 689
1
ЦГМ общи въпроси - 028015257. Това е към 070013233, т.е. отива към един кол център.

2
Вижда ми се малък бункерът за кюмюр.

3
Теснолинейният локомотив 609.76 с какво подгрява водата - с кюмюр или с мазут?

4
Нашият блок в Русе, строен през 1962-64, имаше такава система. На всеки етаж - отвор с капак към шахта, успоредна на асансьорната, бункерът беше на етажа с мазетата. Би трябвало оттам да се извозва с камион, но даже подход не беше изпълнен и винаги си е било зелена площ. Т.е. системата е била далеч от реализация. Поне етажните помещения имаха мивки и чистачката ги използваше, без да се налага за всяка кофа да слиза в мазето.

Все пак смениха сметоизвозната система - вместо боклукчийски - конвенционални камиони с кран, товарещи по 6 паралелепипедни контейнера.

5
Точно там е проблемът - че 3, 4, 8 и 10 се водят заедно от К. Величков до гарата, а по Ботев - заедно с 1, 6 и 7. Т.е. на гарата от теснорелсовите не минават само 11 и 18. Можеше 8 или 10 да се насочи към Иван Вазов,  а 1 да се закрие. Ако беше 10, 18 да поеме Хладилника.

6
Хайде да спре накрая дебилното словоблудство по счетоводни и данъчни теми! Намерете си счетоводен форум да ви се смеят на акъла!

7
От Възраждане Южен локал наляво по Ботев.

8
Ти успя ли да вникнеш, че цитираната от София70 стрелка е различна от обсъжданата преди? Или само трябва да се намираш на писане?

9
Ами то няма и в посока Ботевград. Хайде хващай насрещното платно тогава!
Естествено, че не може на магистралата да се излиза с остър десен завой без сантиметър ускорителна лента.  Затова споменах и другите казуси.
В повечето държави даже има знаци, изключващи излизане от бензиностанция в грешната посока.

10
На връщане обаче от старяи път няма как да се качиш на магистралта по-рано и трябва да си минеш целия път до пътния възел след Витиня
Не е вярно. Можеш да се качиш и преди Витиня. Ей оттука - https://goo.gl/maps/Zuf31DdZRFLXcWQC6
Там не само е забранено, а и много опасно. Като нищо ще ти се стовари ТИР, отклонен по стария път.
Както и на други подобни места, знаци липсват и формално разрешено можеш да поемеш в насрещното платно на магистралата.
Подобни случаи има при Ихтиман и Нови хан. Връщайки се от Габра към София, хванах връзката, която минава през гараж на Пътното и излиза на платното за София под остър ъгъл. Там имаше патрулка, спрях и питах ченгетата, минава ли се към София. Те ми казаха, че не, затова им предложих да ги заведа до долу да покажат кой знак съм нарушил (нямаше такъв).
Подобно недоглеждане може да е много опасно особено в мъгла. Идваш от Мирово, южната връзка с АМ Тракия се разделя на две. Дясната е за вливане към Бургас, лявата - за изход от София към Костенец. Но няма никакви задължителни и забранителни знаци и в мъгла като нищо може да хванеш бързата лента на южното платно.
Мирово, Софийска област
https://maps.app.goo.gl/eL1kMns5TUPAhvSKA

11
@Иво : и един мармот да завива шоколад  :laugh:

12
Ами оттук нататък има два варианта за Русе - и двата кой от кой по-блестящи:
1. Купуват се нови сделани от тракторния завод Беларус тролеи. След 3-4 години ще стане ясно, че стари швейцарци са за предпочитане пред нови беларуси.
2. Тролейният транспорт в Русе отива при събратята си в Перник, Добрич, Търново и т.н. @pesho, ако се купят автобуси втора ръка вместо тролеи втора ръка, това ще е началото на края. Никъде не са се върнали тролеи след спирането им.

Но важното е да се блее, че Русе заслужава нови Бомбардие примерно.

13
Разни / Re: Телевизия
« on: 15.06.2021, 07:07:59 »
Така държавата става безпаметна - институцията с архива рядко проявява интерес
Е що да няма: Драго Драганов вече трета година прави ретроспекции "60 години БНТ", в "Последният печели" с Орлин Горанов също се ползват доста архивни единици, както и в "История БГ".

Притежанието на архива от БНТ е малка компенсация за това, че тя е генератор на обучени човешки ресурси за новопоявяващите се ТВ. В зората за частните ТВ добре се виждаше неопитността и липсата на професионализъм в изгряващите телевизии. Оттогава са "трогателните" изпълнения на София кабел, СКАТ, Евроком, ТВ2000 и др. с любителски камери в прашни полутъмни стаички. Сега поне двата големи частни играча преболедуваха тази детска болест.

14
Актуална информация / Re: Трафикът
« on: 15.06.2021, 06:38:15 »
1. Не забравяйте и повдигнатите пешеходни пътеки, които повреждат бавно, но трайно новите ни автобуси и тролеи! Това важи и за 94, и за 280.

2. 280 линия закъснява по бул. Осми декември.

3. В крайна сметка закъснения не могат да се наваксват и при едновременно потеглили от НСА 94 и 102, то землянската линия взема по-голямо разстояние за по-кратко време.
1. Повдигнатите пътеки по 94 и 280 бяха преработени и няма такава, която не отговаря на стандартите. От всички в югоизточната част на София "забравиха" тази на Ляпчев срещу бл.69 в Младост-1. Не че оттам не върви МГТ, но А88 винаги е била бедното сираче.

2. Там нещата се зациклиха яко. Фирма Бароко или Барозо ще прави пред Бонсист някакъв двоен небостъргач. По някакъв начин е получила разрешение за строеж само за изкопаване на трапа. Уви, той пропадна, отнасяйки част от тротоара и заплашващ южното платно на Осми декември. И от зимата досега институциите се циклят има ли всъщност РС на целия проект и какво да правят с дупката. Фирмата не си дава видим зор по укрепването. Виж, ако беше "стимулирана" за всеки ден затворено платно с някаква сериозна сума, досега 100 пъти да го укрепи. Но явно има здрав гръб. Поначало тя придоби имота като такъв със спортно предназначение, малко преработи клетките, за да имитира дейност и изведнъж ПУП се промени и от спортно предназначение стана 2 кули по 20 етажа. Уж кметът на район Студентски е от опозицията, а предният - шеф на ЦГМ, но няккаво движение в положителна посока няма.

3. Силно се съмнявам, че А102 не закъснява по Симеоновско и Иван Странски. Там тапите са почти целодневни, особено на светофара до Кауфланд.

15
Защо е било необходимо да пътуваш чак до София за връзка? Не е ли по-удобно да я направиш на Лакатник с влак през Горна?

16
За непълнолетните запор се налага върху доходите на родителите им. За студенти, безработни, пенсионери и т.н. - върху всякакви плащания - стипендии, помощи, пенсии, наеми и т.н. Несеквестируема е само част от дохода - МРЗ плюс част според това колко деца имаш.

17
Глобата за нередовен пътник в градския транспорт, съгласно Закона за автомобилните превози е 50 лв. Няма 300-400.
Ако не я платиш в срок и те дадат на държавен или частен съдебен изпълнител (само той може да наложи запор), като нищо ще стигне 300-400 лв.

18
Какъв е смисълът на късия 65-А?   :rolleyes: Не виждам какво пречи 65 от обръщалото да продължава по Шарл Шампо още повече, че се обслужва от единични автобуси.  :rolleyes:
Ами виж на Street view  размерите на Шарл Шампо и как би заходил автобус от Луи Айер. Освен от бусовете  врътката плюс преминаване през обръщалото ще се ползва от всички живеещи в МанЛи около Луи Айер. Просто кварталът е с "блестяща" инфраструктура.

19
102 до Горна Баня с Чавдарки ли беше или с Икаруси?
С Икаруси

20
До края на първия семестър на учебната 1988/89 А102 движеше до Горна баня. Просто имах часове във ФМИ и живеех в Люлин - никога преди или след това не се е случвало.

Pages: [1] 2 3 ... 689