Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - RADOCVET

Pages: 1 [2] 3 4 ... 437
21
Между Лъвов мост и Сточна гара също има нови камери.

22
То и там положението между П. Владигеров и Добринова скала не е особено розово.
В случая не става дума за нов светофар, а за добавена лява секция на съществуващ.

23
Съмнително е това твърдение... Икарус без климатик е по-добре от Шкода без климатик.

За обикновения пътник може би, но за родители с детски колички и трудно подвижни хора едва ли е така.

24
4149 е в двора на Завода.

25
Разни / Re: Коронавирус
« on: 30.06.2021, 17:55:57 »
Без да оправдавам никого, искам само да вметна че тези ваксини се слагат от медицински лица. Същите най-малкото от етична гледна точка също трябва да възпират желанието за ваксина на потенциално неподходящи пациенти.

26
 Предвид че има комуникационен колектор между двете сгради, в който може да влезе и камион, няма как да няма и пешеходен.

27
Там доколкото си спомням в Благоевград се сменя категорията на влака. Същата работа за кратко беше и на видинските влакове. Тук става дума за една и съща категория влак, обслужвана от една и съща мотриса. То дори за БДЖ би трябвало да е по-изгодно да продава директни билети, вместо за прекачване.

28
Защо не се движи като един влак тогава?

29
Разни / Re: Коронавирус
« on: 25.06.2021, 17:45:52 »
Аз не. Имах болка в мястото на убождане след първата доза и 1-2 дни замайване, но нищо съществено след втората. Ноцнах се с Пфайзер през март.

30
Не си ли се ориентирал къде живеем?... :neznam:

Повечето работещи в България са на принципа - "ако може работният ден да мине по-бързо", "ако може да свърша колко се може по-малко работа", "не ми плащат достатъчно, за да мисля и коментирам". :help: :/

Глупости на търкалета. Много неща не са ти ясни, но не пропускаш възможност да се изкажеш като крайна инстанция. Ето, давам пример: работя в държавно предприятие, моите подчинени взимат доста по-ниски заплати отколкото съответните в частния сектор, но никога не съм чул и видял да направят цитираното. Знаеш ли защо, защото са професионалисти - вършат си работата. Така че хайде по-леко с квалификациите за "повечето".

31
Има статии от време оно, че трамвайното трасе през тунела на НДК е временно до пускането на метрото.

32
Този е с три люка. Стандартно бяха с два.

33
Аз и моите колеги изпълняваме това което ни е зададено като проект и нямаме право да го променяме. Има си технически ръководители и началници, които отговарят за това, а не сдружението. И в случай, че сдружението е предложило адекватно решение и не е изпълнено, какво правим?  :baby: На няколко пъти споменавам как има други места като ухото на Г. Делчев,района на СУ при които трябва да направят промени за да се улеснят водачите, но като виждам как се действа след такива идеи на сдружението май е по-добре сдружението да се заеме с други, по-благоприятни инициативи. Не мислиш ли?

Сдружението не носи отговорност за това какво е изпълнено. Предложено е нещо и някой е решил да направи друго. Е, търси кой е този някой и реви на него. Аман от мрънкачи!

34
Да бе, всичката Мара втасала та ще връщаме трирелсието в центъра. Нека спрем с глупостите, вече втора петилетка не мога да започнат ремонт към Илиянци и Западен парк. Междувременно и други трасета се скапват, например това по Ботев към Сливница.

35

Там може да се направи малка автогара, която да поеме автобусите, които сега обслужват сегашната автогара Юг. А същота така и автостанция, от коята до търгват крайградските автобуси за Панчарево, Кокаляне, Пасарел, Герман, Лозен, а защо не и Бистрица (А314).

Крайградските автобуси до посочените места не обслужват само тях, но и всички спирки по маршрута.
1 и 3 обслужват Горубляне, а 5 и 6 горната част на Цариградско. Аз например нерядко пътувам от Окръжна болница до Горубляне с 1 или 3. Пренасочването на тези автобуси ще лиши доста пътници от превоз. Да, немалко пътници слизат на метрото при Експоцентъра, но със сигурност повече от половината продължават към Окръжна болница и Гео Милев. Неслучайно при пускането на метрото до Цариградско, върнаха 3 и 5 до Гео Милев.
Това с крайградските хъбове може да стане само ако се осигури добра алтернатива в самия град, както и безплатни прекачвания.

36

Няма пътни знаци, които да го забраняват. Значи може да си качиш на магистралата. И това се случва редовно. Дори google са го хванали - виж следите от множеството МПС, които точно тук са се включвали в магистралата - https://goo.gl/maps/4kjxtuJy8k8dGskZ9

Как да няма. Това какво е: https://www.google.bg/maps/@42.7974359,23.8099304,3a,28.2y,20.58h,86.23t/data=!3m6!1e1!3m4!1sEG5Z5-g2z-3F7Axcn1ZjuQ!2e0!7i13312!8i6656

37
Повечето пътни възли от старата част на Тракия са в безобразно състояние. Освен че липсват знаци и маркировка, състоянието на настилката също е ужасно. На Ихтиман-запад ако се движиш от Ихтиман към София има една единствена СИНЯ табела София, ако не знаеш че е там може и да не я видиш.

38
Карай по магистралата. Ако видиш голяма колона може да отбиеш още преди първия тунел (ей тук) или на завоя при караулката (ей тук) и по стария път до Ботевград. Привечер към София трафик почти няма, така че пак по магистралата.

Ако пътуването ти не изисква да се придвижваш с автомобил, може да отидеш до Мездрва с влак. Времето за пътуване е същото, но емоцията да минеш с влак по дефилето е далеч по-добра опция.

39
Там може да излезеш от магистралата, но не може да се качиш на нея.

Жената преди час е минала по стария път между Витинска река и Ботевград. Не е имала проблеми. Магистралата е била блокирана.

40
На определени карти блокират 4 лв, на други 0,10 лв ,не помня вече.

Pages: 1 [2] 3 4 ... 437