Author Topic: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт  (Read 123157 times)

Offline SashoGrigorov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 177
    • View Profile
    • Email
Иначе от към промяна би било добре някоя от двете линии да се пренасочи в посока Гурко защото в Дружба вършат една и съща работа, на Цариградско също и чак след СУ имат разлика което няма смисъл, като цяло мисля че 4 няма работа в Хаджи Димитър защото пътува празна, там си ползват 2.
Що за глупости? Каква една и съща работа в Дружба - само две сравнително близки спирки - при МС Дружба и Кауфланд и то - само в едната посока. Кой от Дружба-2 ще препуска през паркинга на Кауфланд да хваща ТБ11?
Напротив, от началото на квартала още, на ул. Кап. Д. Списаревски спирките са една до друга, следващата бул. Брюксел също я има и на двете линии и спирките са една до друга, след нея и на Христофор Колумб също 4 върши работа и в Дружба 1, на Метростанция Дружба също вършат работа и за двата квартала, както и Блок 155 и Блок 206 се използват и от двата квартала. Чак след това се разделят и не може жителите до едната спирка да ползват и тази на другата линия. То между Метростанция Дружба и Димитър Списаревски хората които ползват тези спирки са от Дружба 1 които са изпуснали 11, то друго освен блоковете на Дружба 1 няма там.
« Last Edit: 12.05.2021, 16:11:50 by SashoGrigorov »

Offline SashoGrigorov

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 177
    • View Profile
    • Email
Както виждаш съм написал че спирките на Дружба 1 и тези на Дружба 2 втора част вършат една и съща работа, не че целия им маршрут в Дружба е еднакъв, може би ако не познаваш квартала си се подвел по това което съм написал, но Дружба 2 е разделена на 4 микрорайна: втора блокове 2ХХ, трета блокове 3ХХ, четвърта 4ХХ и пета част блокове 5ХХ, аз имам впредвид че само на втора част на Дружба 2 върши работа 11 и обратното.
« Last Edit: 12.05.2021, 16:24:39 by SashoGrigorov »

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3841
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Аз си мисля за обединяване на 6 и 3 - окръжна - сточна - люлин. Или 3 - Спартак - Окръжна.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6590
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Не намерих по-подходяща тема:
Kummler+Matter - Швейцария са разработили нов модел токовземателни глави, които са съобразени с това, че вече са налични тролейбуси с батерия - с динамично зареждане (по време на движение). Новите глави позволяват вземане до 400 А постоянно и пиково - до 10 минути - до 600 А.
Самото въртене на главата вече е разделено на две за по-голяма стабилност. Долната ябълка върти наляво-надясно. Самата чашка остава само да се върти нагоре-надолу.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2955
    • View Profile
    • Email

Kummler+Matter - Швейцария са разработили нов модел токовземателни глави

Има ли ги някъде вече показани в действие?

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6590
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Нямам информация. Новината е от днес.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6590
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Ще се опитаме да разгледаме въпросът с оптимизацията на тролейбусните маршрути през дейността на работната група в СОС за подобряване на градския транспорт.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 667
    • View Profile
Ще се опитаме да разгледаме въпросът с оптимизацията на тролейбусните маршрути през дейността на работната група в СОС за подобряване на градския транспорт.
Какви идеи имате? Нещо радикално или просто подобряване на разписанията?

Offline mlk

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3915
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
Аз бих се включил с ключовата дума "синхрон".

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6050
    • View Profile
Трябва да се намалят линиите и да станат по-редовни - примерно ТБ3 е абсолютно ненужен, колите му могат да подсилят ТБ5 и ТБ4. :rolleyes:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11927
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Работя в магазин с работно време до 7 и половина вечерта и оставам с доста лошо мнение относно разписанията на тролейбусния транспорт след въпросния час. Чакането на 2 на „братя Бъкстон“ и „Тодор Каблешков“ в посока центъра след 7 и половина е неоптимално. За десетината минути, в които чакам на спирката в обратна посока, посока „Бъкстон“, преминават по няколко тролейбуса по линията, но по-съществен е проблемът, когато чакам 1, 3, 5 или 7 на Петте кьошета, за да стигна до метростанция „Опълченска“. За това време в посока „Борово“/„Бъкстон“/„Гоце Делчев“ преминават поне два тролея, а аз чакам за четири линии около десетина минути. Смятам, че това е абсурдно и това е основен приоритет за осъществяване на промени в тролейбусния транспорт в момента.

SOFIATRANSPORT транспортна база данни

- Галерия с над 48 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!