Масов градски транспорт > Новини от София

Замърсяването и проблемите свързани с него

(1/85) > >>

ozzy:
Град за автомобили

Фактът е, че колкото и да обновяват подвижния състав, толкова повече хора се качват на колите.  :(

vasko:
Аз коментирах вече репортажа в темата за пътната инфраструктура, защото смятам, че голяма част от засегнатите въпроси са свъразани с това (инфраструктурата).

 :arrow: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=333.msg100055843#msg100055843

София 70:
Факт е обаче , че приятелите ни от Обществен релсов искат обособяване на бус - ленти , което е и наше желание .

ozzy:
Трябва да има бус-ленти, но и КАТ да следи за тяхното спазване, защото по Сливница и Данаил Николаев колите ги ползват за паркинг. Би могло на доста трилентови булеварди да се направят бус-ленти, а по двулентовите бус-лентите да са валидни в пиковите часове, както е в Белград. Също така би могло на доста места да се махнат левите завои.

Ivo:
Лоша работа, аз не виждам как може да се решат тези проблеми, освен ако някой с твърда ръка, малко в стил диктатура не наложи спешно мерки, като незабавно да се направят БУС ленти по Левски, Патриарха, Малинов, бул.България итн, по двулентовите булаврди да важат само в пиковете часове, всички тези паркирали щайги оттам да се разкарат, на който не му харесва да си ги закара на село.

Не можеш да ограничиш свободното придвижване на хора с какъвто искат транспорт, но можеш да създадеш условия, такива че да се откажат от личните автомобили и да започнат да ползват градския транспорт, като например крайно неудобни и скъпи места за паркиране, чисто нови превозни средства на ГТ на малки интервали, годишна градска винетка за София от около 400-500 лева, МГТ и пешеходците да са навсякъде с предимство, а личните ватомобили да чакат забутани в малкото оставащо пространство навсякъде. Човешкото здраве трябва да е на първо място, не може толкова много хора да умират и да се разболяват само от мръсен въздух, трябват по-крути мерки да се вземат и то веднага за да има някакъв ефект в краткосрочен план.

Ето вече има хора, които и метрото спряха да ползват заради тъпканиците и довозването после и пак си се мятат на колата.

И защо са давали милиони за консултанска дейност, за да им каже някой къде трябва да има бус-ленти итн? Та тия неща и аз можех да им ги кажа и аз да им направя проучване, имам дългогодишни наблюдения над основните линии и пътникопотоци, за разлика от тези, които са дошли за месец-два в София да направят проучването и са си заминали с парите. Нямаше да ги набутвам и с милиони, само около 50 000 евра :D  :D  :D щях да им кажа същите работи. То пък и като им ги предписаха тези бус-ленти, като че ли ги направиха.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version