Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mitkov2

Pages: [1] 2 3 ... 33
1
Някой знае ли каква е причината някои влакове по линията Пловдив - Асеновград да са с прекачване в Крумово? Преди време същото стана с линията Пловдив - Хисаря и сега там влаковете са с прекачване на гара Долна Махала и повечето пътници се отказаха да ползват влака, заради прекачването.
Ремонт на НКЖИ на трасето към Бургас, в резултат на което всички влакове от Пловдив за Бургас минават през Димитровград, съответно Крумово и Първомай. Трасето не може да поеме и тях, и регионалните за Асеновград и затова е с такава организация, уж временно.

2
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 05.07.2021, 16:10:00 »
Е добре де нали имаше контрольори дето се качваха и проверяваха билетите. Аз си спомням преди години по линиите на Чолаков се е случвало понякога да дават едни доста различни билети без номер, дето на тях пишеше "ред", "място" и т.н. :D Така че там имаше някаква шашма, ама иначе как става не мога да разбера. :D
А в момента като гледам билетите в градския транспорт са с номер и пише Автотрансснаб София и някаква улица,като има и оставено поле за маршрут, място и други подобни. ;) Това е интересно също,че пише София, вместо Пловдив.
Може да пише и Видин, какво значение има? По принцип дружества, регистрирани в друг град могат да извършват транспортна услуга в Пловдив, както и във всеки друг град. Би трябвало това, което пише на билета да отговаря на реалното правно положение на фирмата - превозвач. Вие си ги знаете като "Хеброс бус", "Чолаков" и "Петко Ангелов", но името на юридическото лице може да е съвсем различно.

3
3157 е автобусът с развален термостат / терморегулатор (ако е само 1). Днес отново пътувах с него следобед от Орлов мост до Дружба, вътре отново работеше отопление при 30 градуса навън. Макар с отворени прозорци не се дишаше в интериора, не знам как шофьора не обръща внимание на подобен проблем и как изобщо го пускат всеки ден на линия. Или техническа инспекция не се прави, или се кара през просото. Пуснах жалба до ЦГМ, дано го спрат и ремонтират скоро.

4
То има ли първа класа в Сименсите? Аз, винаги когато видя такъв влак, независимо от разстоянието виждам да пише само 2 на вагоните. ;)
Това е мотриса, няма вагони и локомотив...

5
Бутилките за природен газ имат 20 годишен ресуср, не 10. Миналото лято си купихме Skoda на метан, в ръководството за експлоатация е записано това. Не вярвам при MAN да е коренно различно. Макар да е автобус, макар да се ползва много по-активно, това е бутилка, в нея само се съхранява горивото. Износването не зависи от километража.

6
Влак 10261, който тръгва от Пловдив за Димитровград, една и съща мотриса ли е , която после продължава до Кърджали след няколко минути престой в Димитровград? Ако е така, тогава защо в разписанието като зададеш търсене Пловдив-Кърджали вместо да даде този удобен вариант за пътуване без да се прекачваш, то дава някакъв друг с прекачване при който трява да висиш в Димитровград повече от час? Да не говорим ако дадеш търсене София-Кърджали, дава тръгване от София с влак 1611 и седене 3 часа в Димитровград, при положение че ако 10261-40163 са една мотриса има много по-бърз и удобен вариант за пътуване, без това висене 3 часа и отгоре.

И могат ли от София да ми издадат билет за пътуване с тези влакове като не излиза в разписанието, 8651-10261-40163, вместо това със седенето 3 часа?

Предположенията са ми че е така, защото 10261 е с дизелова мотриса само няколко минути след това 40163 заминава за Кърджали логично да е същия. Но пък не намирам логика ако е така защо не излиза като най-бърз и удобен вариант, или защо просто не е един влак Пловдив-Кърджали?
Не, не е една и съща мотриса! От Пловдив до Димитровград линията е електрифицирана, модернизирана - движат се само електрички. От Димитровград до Кърджали трасето е леш, доколкото знам, движи се бавно и ток няма. Няма как да пуснат директна дизелова до Пловдив, защото са много зле откъм дизелови Дезиро, уж, щом дори за Пловдив - Пещера не се намират, та пускат всеки ден автобусите на Петър Нейчев (бивш министър на транспорта и радетел за закриването на линията Стамболийски - Пещера).

7
Ясно ми е, че не се охлаждат, но не разбирам защо няма стандарти в ЦГМ изобщо за това каква температура трябва да се задава на климатрониците в МГТ. Нещо от сорта на 20 градуса зимата и 22 преходен сезон и 24 лятото е нормално, според мен, за да не са твърде големи амплитудите жега/студ. Ама да надуеш на 25-26 е прекалено за който и да е сезон.

8
Някой има ли обяснение защо на белите МАН-ове им работят печките при външна температура 20 градуса, а вътре е сауна? На седалките откъм прозорците не може да се стои...

9
Днес се опитах да сменя пластиката, след като ми изтече абонамента. Не можело да ми издадат новата карта, защото съм с ISIC тарифа. Нямало разрешение още за тях. Ако им занеса студентска книжка, щели да ми я сменят. Естествено, не си нося студентската книжка в джоба всеки ден, ще правя втори опит след месец. Доста недомислена ситуация.

10
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 14.05.2021, 09:57:30 »
8335 от линия 7 беше на 29, а 7222 или 7223 беше претъпкан този следобед още от първите спирки с около 30-40 човека. ;)
Претъпкан с 30-40 човека....Звучи абсурдно за градски автобус, но като се сетя за безумието на системата в Пловдив, някак си ми става по-реалистично :D

11
Има вилна зона над спирката и пътека през гората.
За целия ми 13-годишен стаж в БДЖ съм видял не повече от 10 души да се качат там.
В последните години изобщо май не спират дори ПВ на тази спирка. Фигурира ли изобщо в разписанието им? От 2013 пътувам често по 1-ва линия, и с бързи, и с ПВ, а дори не знам къде се намира тази спирка. :D

12
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 23.04.2021, 15:03:06 »
Днес се возих в една синя Темса и ми направи лошо впечатление състоянието на автобуса. Вътре шумеше много, седалките пък се клатиха при спиране, както при някои Отокари и стари Ситибуси. Изобщо не си личеше,че автобуса е скоро произведен. Не знам как тези автобуси ще ни возят дълги години. Белите Темси засега са добре,дано поне тях да успеят да ги поддържат добре.
Какво очаквате от турски боклуци? Произведения на Темса, Отокар и Исузу (анадолски вариант) едва ли се движат другаде в ЕС, освен някои малки гръцки и румънски общини.

13
С още два има проблеми. Добре познати чешки изпълнения. Ще си отстранят проблемите и всичко ще бъде наред се надявам.
Е, от личен опит знам, че при автомобилите Шкода няма "познати чешки изпълнения". Напротив, в сравнение с Дачиа са доста по-добри в качеството на материали и изработка.

14
Още като го копаеха този проход, беше избила минерална вода. Явно пак си е намерила път.
Да направят една чешма. Хем ще се канализира водата, хем ще утолява жадните пътници. Тематично ще върви с името и претенциите за историческо наследство на Сердика  :D :laugh:

15
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 23.03.2021, 09:04:23 »
Аз само не разбрах какъв беше смисъла да има изискване за евро 6 автобуси.

За да може, като влезне в сила закона на Евросъюза за екологичност, да имат право да се движат в центъра и града. ;)
Пълни глупости. Първо, Европейският съюз няма юрисдикция да приема закони. Актовете му са регламети и директиви. Второ, изобщо няма регламент или директива, която да указват на държавите - членки какви МПС-та да допускат до централните градски части на градовете си. Навсякъде това се прави въз основа на национални правни норми. Единственото обяснение е, че община Пловдив се прави на загрижена за околната среда, за пред медии и наивници.

16
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 10.03.2021, 15:07:12 »
Още не са го пуснали като новина из сайтовете.
Напротив, още преди твоят пост имаше новина на радио Пловдив :D

https://bnr.bg/plovdiv/post/101434377/obshtina-plovdiv-puska-poveche-avtobusi-po-3-linii-na-gradskia-transport

17
Пловдив / Re: Новини
« on: 02.03.2021, 00:02:44 »
От днес действа новото обръщало до околовръстното в Прослав. Никъде няма съобщения по спирките в квартала, ако не живеех близо до "новия" маршрут и аз нямаше да разбера. Видях, че и 66 вече влиза зад ЖП линията, преди беше до ул. Христо Ясенов. Вероятно и 17 върти до края.

 Тъкмо щях да пиша, че в събота видях няколко сложени знаци и, че пътя е разделен с бетонни блокове и ми се видя, че е малко асфалтирано.

Няма никакъв асфалт. Запечатали са го с чакъл и дребни камъни. Дори химическата тоалетна не е преместена. Тъпото е, че ще превърнат района в сметище, защото и кошчета няма. Всичко се изхвърля където намерят за добре.

18
Пловдив / Re: Новини
« on: 01.03.2021, 12:44:20 »
От днес действа новото обръщало до околовръстното в Прослав. Никъде няма съобщения по спирките в квартала, ако не живеех близо до "новия" маршрут и аз нямаше да разбера. Видях, че и 66 вече влиза зад ЖП линията, преди беше до ул. Христо Ясенов. Вероятно и 17 върти до края.

19
Виновна е най - вече с това, че нищо не зависи от нея и позволява всичките мизерии, които се случиха с усвояването на тези пари. Участъкът Цариградско шосе - Летище София имаше едва 2г гаранция и множество дефекти след това. Това нормално ли е?! Хората с достойнство подават оставка и оставят управлението на други, които имат реално желание да управляват дадена структура. Пример - кметицата на Марсилия, която напусна поста си само няколко месеци след изборите, защото осъзнала, че не се справя достатъчно добре. Темата не е това, модераторите ако преценят да изтрият по-късно.

20
Аз подкрепям напълно Европейската комисия в това отношение. Крайно време беше да се дръпне шалтета на Данка Самоковска. България не е само София и е крайно време да се инвестира и в другите региони. Ако парите за МД3 бяха наляти в БДЖ и НКЖИ, с качествено строителство, България щеше да е съвсем различна сега.
Няма как хората да остават в другите региони, ако там нищо не се развива. Защо не се работи по транс гранични проекти с Румъния около Добрич (жп линията), с Гърция около Кърджали и Свиленград?

Pages: [1] 2 3 ... 33