1
Актуална информация / Re: ПТП и инциденти
« on: 11.06.2022, 23:21:07 »3039/40 е дал на късо и е свалил мрежата. дОста голяма задръжка - 11 въртя на западен парк, 4 на захарна фабрика.
По скоро е свалил мрежата и от там е окъсил.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
3039/40 е дал на късо и е свалил мрежата. дОста голяма задръжка - 11 въртя на западен парк, 4 на захарна фабрика.
И по точно IGBTКакво транзисторно те гони. Слага се инверторно за управление за асинхронни двигатели.Инверторите работят с транзистори.
Надали в депото могат да сменят неикономичното контакторно управление с присецвания с електронно транзисторно такова с плавно тръгване и спиране и нисък разход на енергия както и бучащите преобразуватели за ниско напрежение с безшумни. Тези подобрения са важна част от нормалната модернизация, Шкода модернизира старите влакове в Прага и биха могли да го направят и за нас. Нека се запази музеен, но в редовна експлоатация трябва да са модернизирани влакове с отстранени конструктивни недостатъци и по-ниски експлоатационни разходи.
60 винаги е празен. Определено има лек отлив при 11 и 102.В метрото най- много се пълни на МС 316 Мизия.Това е ценна информация, благодаря!
Иначе, питането ми беше по-скоро за натоварването на наземния транспорт - 11, 60 и 102.
Един малко тъп въпрос, на който не мога да намеря отговор: къде по дяволите съхраняват влаковете за метрото? Из София има трамвайни, автобусни и тролейбусни депа и повечето ги знаем всички. Обаче така и не видях някъде да има метро депо. А то ще да е бая голямо, предвид дължината само на един влак...Бая големи са особено депо Обеля. Иначе за М3 трябва да се търси още едно депо за тежките ремонти.
В метрото най- много се пълни на МС 316 Мизия.Тъй като нямам директни наблюдения, някой може ли да сподели какво е натоварването по 1/3 между СУ и Левски, както и по 11, 60 и 102 в Овча Купел?Никой ли няма наблюдения върху натоварването в Овча Купел??
Дано 2302 да не се превърне в донорТой е!
А за инцидента в дружба - трамвая се движи, ватманката припада . Трамвая продължава да се движи защото не е отпуснат педал бдителност. И теоретично минава първо , второ, трето кръстовище и така до като не спре в нещо, или докато не се освести. Но по стечение на обстоятелствата е спряла в предния трамвай.Това е лъжа, че и е лошо и е припаднала.
Здравейте, заинтересувах се от нещо отдавна мечтано от мен, работата в сферата на железопътния транспорт. Та въпроса ми е има ли някой, който може да ми даде информация относно работата на машинистите и ръководителите движение в метрото, заплати, условия на труд. А пък ако има и някой, който би могъл да сравни тези позиции в Метрополитен и БДЖ, още по-добре. Благодаря много предварително!!Трябва да запишеш и за двете позиции курс в Тодор Кабелжков
След колко месеца извън строя се търси откъде идват проблемите...?Последната ми негова снимка е от 18-ти януари, така че някъде оттам, последната десетдневка на януари или началото на февруари, тогава беше спрян.
Между другото всечки стрелки по 1435-милиметровата мрежа са български без чешката на „Подуяне“.По - скоро са Швейцарски на Оерликон. То тъй като сме купили патента на тези вече излезли повече от 50 години стелки и си ги ползваме и викаме български.
Не вярвам 2302 да е спрян повече от 1 месец . Това са приказки на агенция ЕЖК.2315 се движи от няколко дни. В 2302 се търси откъде идват проблемите.
След колко месеца извън строя се търси откъде идват проблемите...?
Основен ремонт на трамваи от 50-те и 60-те години е оправдано да се прави ако е предвидена цялостна дефектоскопия на конструкцията на трамвая и неговите талиги, а доколкото знам, Трамкар не правят това. Друг е въпросът колко ще струва един такъв ремонт. Да не стане като с Българиите преди брак - наляха 6 цифрена сума и след година някои ги бракуваха. По-оправдано за мен е да се потърси възможност за преоборудване на трамваи Т6А5 с врати от двете страни, за да може два да се скачват гъзнем и така да изпълняват пенделно движение, като линията отново се удължи до Младежкия театър на адекватен интервал. Необходима е обаче точна оценка на стойността на капиталовложението както за единия, така и за другия вариант и плановете за последваща експлоатация, защото става въпрос за изразходване на значителни обществени средства.По - лесно и евтино е да се направи обръщало.
Ами точно за това не вярвам на казаното за 2315. Това са приказки на агенция ЕЖК. Как ще даде на късо, как ще му изгори всичко, освен ако не са му подали 30-тина киловолта напрежение през пантографа, не виждам как.Ми то как се вика 1 месец мина 2315 си е зад 2302. Сигурно Ганчев не му е платил гражданската и затова не излиза.
11: 13-10-13-5, преди: 12-8-11-4Миналата зима бяха 14 коли на 11 линия
За метрото потвърждавам.На М3 2 влака качват. Иначе пак ще има спиране за 1 ден на влаковете за качване на новия софтуер.
В тази връзка изградено ли е отклонение между МС България и МС Красно по ул. Дойран за планираното разширение на юг?Не няма.