Author Topic: МВМ 81-740.2/741.2 и 81-740.2Б/741.2Б (Русич/новите влакове)  (Read 409056 times)

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2668
    • View Profile
    • Email
Съчленението на вагон 6010 от състав А 30 издава оглушителни трясъци и вибрации при потегляне и спиране. Бях правостоящ върху него и усетих хаотично движение на разхлабени части(по мнението ми на неспециалист).
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1113
    • View Profile
Не е вярно. Три съчленени вагона са. Всяка една от двете части на един вагон не може да се движи самостоятелно.
Могат да се движат самостоятелно. Всеки един вагон както на Русича,така и на номерния може да се движи сам.

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 712
    • View Profile
Не е вярно. Три съчленени вагона са. Всяка една от двете части на един вагон не може да се движи самостоятелно.
Могат да се движат самостоятелно. Всеки един вагон както на Русича,така и на номерния може да се движи сам.
Как се управляват средните вагони? Пък мисля, че ставаше въпрос не затова дали могат или не да се движат самостоятелно вагоните, а дали един съчленен вагон на русич може да се раздели на две и да се движи всяка част по отделно.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4926
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Може ли да разделим един съчленен трамвай на 2 и да пуснем двете части да се движат сами? А автобус? Не може. А и да можеше, няма смисъл. :help:
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3940
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Как се управляват средните вагони? Пък мисля, че ставаше въпрос не затова дали могат или не да се движат самостоятелно вагоните, а дали един съчленен вагон на русич може да се раздели на две и да се движи всяка част по отделно.
Имат нещо като задния пулт при трамваите. Естествено се касае за цял вагон, а не за половин.

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 712
    • View Profile
Как се управляват средните вагони? Пък мисля, че ставаше въпрос не затова дали могат или не да се движат самостоятелно вагоните, а дали един съчленен вагон на русич може да се раздели на две и да се движи всяка част по отделно.
Имат нещо като задния пулт при трамваите. Естествено се касае за цял вагон, а не за половин.
Това ще е много интересно да се види. Ако имаш снимки ще съм благодарен ако ги споделиш.


Offline NickZach

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 13
    • View Profile
    • Email
Не знам дали това е новост, но покривните панели в един от "Русич"-ите са сменени. Влакът изглежда много по-чисто. Не видях номера на състава, но беше някой от А27, А28 или А29.

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2668
    • View Profile
    • Email
В главния вагон №2011 на състав А26, както и в следващият съчленен с него днес сутринта работеше само аварийното осветление - т.е. по една лампа. В следващите вагони осветлението работеше нормално.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2668
    • View Profile
    • Email
  Пак по повод на осветлението: този път в главния съчленен вагон №2007 на състав А24 имаше аварийно осветление известно време. След това лампите заработиха отново, но при всяко навлизане в метростанция премигваха и изгасваха за кратко. Изглежда има някакъв проблем при тази доставка влакове, защото изброените далеч не са единствените с такива особености. При по-новите доставки не съм виждал това явление. Интересно ми е каква би могла да бъде причината за това?
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна