-За ТМ8 е удачно да остане до Централна гара с обръщане по Струга - създава връзка на Люлин и Стамболийски с гарата. Сравнително редките ТМ3, 77, 82 не са особено удобни за тази цел.
-ТМ10 до Възраждане е безмислен - има само две спирки, които не се покриват от ТМ8.
-ТМ18 до Хладилника е смислено предложение.
-Съкращаването на ТМ3 до Централна гара при обръщащ там ТМ8 не е особено смислено - увеличава се дублажът на линиите, ТМ4 не е особено редовен.
-Редкият ТМ1 с над 90% дублаж е безмислен и предложението е добро.
-304 може да се обедини с 306 по Йерусалим, Сахаров и Киприян и да се удължи към Младост 4 или евентуално да се пренасочи към Т1 и Т2.
-113 е безмислена линия след пускането на метрото до БПС и може спокойно да се закрие.
