Author Topic: Познайте каква марка е този автобус.... ?  (Read 135745 times)

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16258
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Странно но каросерията на италианския автобус ми прилича малко като дизайн на малките Чавдарчета на шаси ЗиЛ и ГаЗ. Вижте челните стъкла с малко прозорче на извивката, дизайна на тавана. А също и предпазителите от вятър над отваряемите стъкла(не знам как се наричат)
Ветробрани се наричат...

Иначе нормално, руснаците доста са копирали чужд дизайн! ;)
« Last Edit: 11.12.2015, 19:40:54 by RADOCVET »

Online Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3033
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Това е по-скоро автобусна каросерия Маркополо, има такъв производител на каросерии. Не виждате ли и от коя стана е волана и вратата за пътниците? При руските са си от нормалната страна. А всъщност може и нещо английско да е.
Наистина е автобусна каросерия от специализаран производител, но въпросната фирма не
е Маркополо.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2816
    • View Profile
Шаси на Мерцедес, каросерията е английска Autobus Classique/Optare, дъщерна фирма на Ashok Leyland  :neznam:
« Last Edit: 12.01.2016, 00:19:50 by bagercho »

Online Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3033
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Шаси на Мерцедес, каросерията е английска Autobus Classique/Optare, дъщерна фирма на Ashok Leyland  :neznam:
Правилно  :)
Ето още една загадка от мен.

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3861
    • View Profile
    • Email
Мяза на Берлие.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2816
    • View Profile
Berliet PCK или нещо такова?

Online Magirus deutz

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3033
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Berliet PCK или нещо такова?
Да, автобусът е Berliet PCK.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2816
    • View Profile
Я да се включа и аз с една гатанка. Лесна е. Шасито е ясно, пита се каква е каросерията.

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4373
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Аз също не знам каква марка е този автобус, така че се надявам да помогнете.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3466
    • View Profile
Веднага :P Това е бивш автобус от Брайтън :)
Scania N113-East Lancs



И преди няколко години ги извадиха от подвижния състав в Брайтън.
« Last Edit: 27.01.2016, 21:17:26 by Emperor »

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4373
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Задачка-закачка, какъв е този тролейбус? Аз лично нямаше да позная ако не го бях видял написано.


Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2816
    • View Profile
Шкода 15тр?  :rolleyes:

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4373
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Да, точно така. През 2013 година тролейбусният транспорт в Техеран е бил закрит, а мрежата демонтирана, но през март тази година тролейбусното движение по къса двукилометрова отсечка е било възстановено. Около 30 тролейбуса Шкода 15Тр са били модернизирани. Планирано е разширение на мрежата.

Offline TheBulgarianRail

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 980
  • 👍👍👍
    • View Profile
    • Email
Случайно попаднах на тази снимка от Русия. Тази мотриса много ми прилича на София 70, но не ми се вярва да е точно това, тъй като Софии е имало само в България.  :/ Също така е твърде къса, за да е София 70.

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2816
    • View Profile
Това е тиражираната в хиляди бройки Татра Т3 :)

Offline TheBulgarianRail

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 980
  • 👍👍👍
    • View Profile
    • Email
Благодаря. :) На мен ми изглежда добре.

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3861
    • View Profile
    • Email


Автобусът е Мерцедес 0 302 югославско производство, ама я да видим дали ще познаете къде е заснета снимката. Джокер - в България е....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline ooleg

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4369
    • View Profile
На ГКПП Кулата?

Online IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3861
    • View Profile
    • Email
Точно. Загадката беше наистина трудна, понеже сградата на ГКПП-то, която се вижда на снимките, повече от 25 години не съществува - още в началото на 90-те, по времето на Димитър Попов, я събориха и за 2-3 години построиха нова, сегашната. Просто трафикът към Гърция след промените се увеличи няколко пъти и старата сграда вече беше напълно негодна. Отзад на втората снимка се вижда водната кула на гарата, точно до нея мои роднини имат къща. А селото ми е на 18 километра..
Дърветата, които се виждат на първата снимка, вече са в Гърция. Чудя се как са снимали, при положение, че на ГКПП-та снимането и сега е абсолютно забранено, може да ви арестуват....Вероятно с тези деветосептемврийски лозунги снимките са 74-та година, тогава се навършват 30 години....А там, където е камиона, имаше бензиностанция, два корекома, които още преди да падне Тошо, ги направиха с левове, и неведнъж съм се качвал на рейса за гарата тайно, ходех и си купувах вафли, шоколади и други такива работи....89-та година пък, преди "голямата екскурзия", либерализираха закона за задграничните паспорти, почнаха да ги дават лесно и пускаха без проблеми в специално в Гърция и Италия примерно, включително и децата (преди това да отидеш с децата в чужбина беше немислимо - те бяха гарант, че ще се върнеш), и много хора отидоха за първи път на море в Гърция. Нашите планираха да отидем през следващата 90-та и да посетим роднините (единият ми дядо е роден в Гърция, две сестри оставя там, та имам много братовчеди), даже и на нас с брат ми ни извадиха паспорти, но не се получи, понеже гърците почнаха да правят простотии и трудно да издават визи - много българи въобще не се връщаха и оставаха там нелегално.
А нашите митничари правеха големи простотии по КПП-тата - имаше отделна лента за граждани на "капиталистически" страни, през която се минаваше за секунди, но през тази за "соцлагера" се чакаше с часове - тарашеха всички коли обстойно да не би някой да не декларира нещо телевизор, касетофон и да не плати мито, или да носи валута повече от позволеното....Даваха по 30 долара на човек, на децата по 15...Едва Димитър Попов махна корекомите и направи търговията с валута свободна.....По тошово време за да вземеш нещо от Кореком, все трябваше да познаваш някой, я чуждестранен студент, я виетнамец, я ходил в Либия, който законно има право да притежава валута, за да ти купи.....
« Last Edit: 18.06.2019, 19:43:10 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14106
    • View Profile
    • Email
А тези бях ги качвал преди години ама никой не можа да познае каква марка са. И аз не знам, съчленения туристически ми мяза на Ивеко но никъде не намирам точно такъв модел. А аналог на другия туристически с липсващото колело пък никъде, може да е нещо гръцко или македонско.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР