Author Topic: MAN Lion's City G CNG (1150-1189, 1601-1620, 2000-2045, 2300-2319, 3100-3159)  (Read 435222 times)

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1339
  • 9060
    • View Profile
Плексиглас добре, ама найлон? :laugh:

Offline TRIZUBECA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 721
  • пендел
    • View Profile
...като парник за домати :laugh: :laugh:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12067
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Найлонът не е само познатите ни торбички. На моите гуми за мотопеда пише, че са направени от найлон например.

SOFIATRANSPORT транспортна база данни

- Галерия с над 52 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1349
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
На тези автобуси им остават още 2 години, те сега се сетили кабини да им правят.  :D Смях!
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12067
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Какво две години?

SOFIATRANSPORT транспортна база данни

- Галерия с над 52 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1759
    • View Profile
@davidcho10 ако ти и твоят ментор ги поддържате със сигурност и по-малко.
The Grand Tour

Offline Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
Две години едва ли. Но когато навършат 10 години, ще се наложи подмяна на газовите бутилки, предполагам и обстойна ревизия на газовата инсталация. Освен това, след 10 години ежедневно каране, ще последват и множество други ремонти по тях.
Което не знам колко би струвало, но ако се окаже, че е твърде голяма инвестиция, може и да бъдат спрени от движение.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14106
    • View Profile
    • Email
Глупости! Две години смях! В Перник и Поморие има същите автобуси, но къси които са на почти 15 години вече и са в същото, че дори и по-добре изглеждат от някои от Софийските. Повозете се на такъв в Поморие или Перник и по това може горе-долу да се направи извод как ще изглеждат същите наши след още 7-8 години. И в Благоевград има такива. Но какво да говорим за у нас, то в половин Европа ползват същите такива автобуси, така че сигурно всякакви части има за тях.

МАН-овете от 2014-та правят вече 7 години а все още са си като нови почти. Навремето на някои автобуси на 7-мата година, примерно Икарус на 7-мата година минаваха вече 1-ви ОР, мязаха на войнишки канчета, с раздути плоскости, разпрани балатуми, стържещи скорости и пушеци. Нищо общо с МАН-овете на 7 години. Това ясно се вижда дори в появилите се в сайтовете за видеосподеляне хубави клипове от 80-те и 90-те.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1339
  • 9060
    • View Profile
Не знам защо си правите труда да обсъждате поредната провокация, при положение че по улиците ни все още се движат автобуси от преди 2000-та. Черното - бяло не става.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12067
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Отдавна се е доказало, че не е уместно да се сравняват малки градове и градчета със София. Първо експлоатационния режим на всички автобуси в Перник със сигурност е по-облекчен дори от режима на един гараж на СА, за курортни селища като Поморие направо не е за споменаване и второ нагласата тук очевидно е че експлоатацията ще бъде трудна и това води до още по-голямото ѝ затрудняване с времето, когато както поради обективни фактически, но и поради не малко психологически причини, се допускат компромис след компромис и бихме могли да видим какви са резултатите днес. 1901-1959 са издишащи бараки, а парка на „Еридан Транс“, макар и от употребявани автобуси, някои от които са дори по-стари, е в несравнимо по-добро състояние, но както гласи приказката за неволята, когато започнеш да я викаш тя всъщност вече е била при теб или с други думи за нашия случай ти се настрой, че ще е трудно и мъчно и направи всичко възможно като започнеш от самия себе си, да ти бъде така, пък очаквай след това да ти е лесно и плавно.

SOFIATRANSPORT транспортна база данни

- Галерия с над 52 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline georgi_L

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 377
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Тука се наслушахме на простотии всякакви, но предпоследните две мнения направо къртят. Единия писал, че 2 години щели още да се движат, а другия, че не знам си какви ремонти ги чакали и можело и да ги спрат. Абе момчета вие четете ли какви ги пишете и какви простотии ръсите само да попитам? Как според вас се спират 126 автобуса? Вие въобще нормални ли сте? Как ще се движат две години още, като минимално поне още 10 ще ги карат, че и отгоре. Автобусите са си много хубави и качествени, не мога да разбера що са простотия е това да казваш, че още две години щяли да се движат. На тия години в момента са като нови и не са мръднали, дори с родната поддръжка, ако се поддържаха както в Германия или Полша пък щяха да са в състояние в такова в каквото ни ги доставиха. Я съпоставете един такъв ман на тия години и един икарус на същите. Както каза Иво икаруса още тогава е почнал с основните ремонти, а външния му вид е потресаващ вижда се от архивни снимки и клипове още от едно време. Вместо да се радваме, че София взе наистина хубави дълги автобуси ние плюем хубавото , ами какво да бяхме взели 126 газови дълги ютонга и тогава щях да ви видя.
« Last Edit: 16.06.2021, 00:24:02 by georgi_L »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12067
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Не може да се сравнява автобус концепция от 70-те със съвременен, но с другото съм напълно съгласен. Изключително глупаво, незряло и откровено хейтърско е да се търси начин за елиминиране на тези автобуси. И какво ще дойде след това? Светът вече е друг, няма повече Икаруси и О 305, това е, свършиха. Вместо да се пишат такива тъпи мнения да съберем средства да откупим 1641 от СА например, защото е последният оцелял съчленен Хюлеиз в света, а тях не ги интересува особено. А що се отнася до Lion's city от 2014 и 2015 г. намирам състоянието им за тези им години за върховно. Изключителни автобуси до момента.

SOFIATRANSPORT транспортна база данни

- Галерия с над 52 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1349
  • 2914 (1987-2021) ♥
    • View Profile
Състоянието на земляските в върховна мизерия, нищо повече. Екземпляри като 1173, 1155, 1165 и други си плачат за основен ремонт, който няма да получат, това е. Дори и да не спрат всички след две години, тогава ще започнат и до 2025 старата доставка ще е спряна. Същото се отнася и за късите Шкоди, до 2024 няма да ги има. Сега какъвто ремонт минат, това е. Аз гледам реално на нещата, а надеждите оставям на вас. Единствените хубави метанови автобуси са Мерцдес Ирвине, там говорим за качество.
 
Никога няма да се измисли по - добро превозно средство от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1759
    • View Profile
Кажи какви са им проблемите, да ти кажа за основен ремонт ли са? 800 000 км ли станаха? Ламарини ли се разкачиха?
The Grand Tour

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12067
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Нямам път с 83 или 102, но по никакъв начин не би ме учудило твърдение, че точно екземплярите на „Земляне“ отстъпват от нивото на тези в „Малашевци“ или „Дружба“. Аз лично имам неприятното чувство, че 1150-1189 масово имат тежки проблеми с окачването си и са по-раздрънкани от останалите. Аз раздрънкано окачване в дружбенски Lion's city не съм усетил. Вари го, печи го, построй го наново, „Земляне“ си остава „Земляне“ и това е.
« Last Edit: 16.06.2021, 01:05:17 by AGENT 006 »

SOFIATRANSPORT транспортна база данни

- Галерия с над 52 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 710
    • View Profile
Даваш ли си сметка, че 2024 малките шкоди ще са на 14 години? В западните държави точно тогава почват да си подменят съставите. Мановете съм сигурен, че без особени проблеми ще го избутат до и 30та, а новите 2019 ще са до и 35та. Ти стой и гледай, ако искаш хОди пеша, докато аз се возя на хубав Ман.

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1339
  • 9060
    • View Profile
Той основния ремонт се назначава предимно за ревизия на двигател и други части, а не за поправяне на мизерията, която в Земляне сътворяват в салона и екстериора на всяко зачислено ПС. То тези неща не са далеч от акъла, но човек като не си е взел още матурите е редно повече да слуша, отколкото да говори. :)

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 635
    • View Profile
    • Email
Бутилките за природен газ имат 20 годишен ресуср, не 10. Миналото лято си купихме Skoda на метан, в ръководството за експлоатация е записано това. Не вярвам при MAN да е коренно различно. Макар да е автобус, макар да се ползва много по-активно, това е бутилка, в нея само се съхранява горивото. Износването не зависи от километража.

Offline Chezare

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 388
    • View Profile
Състоянието на земляските в върховна мизерия, нищо повече. Екземпляри като 1173, 1155, 1165 и други си плачат за основен ремонт, който няма да получат, това е. Дори и да не спрат всички след две години, тогава ще започнат и до 2025 старата доставка ще е спряна. Същото се отнася и за късите Шкоди, до 2024 няма да ги има. Сега какъвто ремонт минат, това е. Аз гледам реално на нещата, а надеждите оставям на вас. Единствените хубави метанови автобуси са Мерцдес Ирвине, там говорим за качество.
Човек, в момента се движат и се възраждат автобуси от '98ма, ти ми говориш за спиране на такива 2014та... :help: :help: :help:

Offline pldbus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 631
    • View Profile
Какви са тия глупости за спиране на автобуси дето ги пишете не знам, Шкодите ще си ги карат още поне 15 години, Мановете по-старите и те сигурно поне 15, по-новите може и 20. Ако се поддържат добре ще си изкарат 20 години без проблем. Знаем че практиката е да се кара докато се разпадне. А пък първите Манове са още почти като нови, така че ще им се радвате още много години. Нови модерни големи автобуси с климатици, какво повече искате. Сега след няколко години употреба по софийските улици и с нашата поддръжка нормално някои да са малко захабени, но и да имат някакви забележки могат да се стегнат и да се ремонтират.