Author Topic: T8M-700 (900-939)  (Read 214668 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18621
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1160 on: 24.04.2020, 09:43:13 »
А кой решава кои трамваи да се оставят и кои да се режат?
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9189
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1161 on: 24.04.2020, 18:47:46 »
Километрите , които са навъртели са решаващи. Да не говорим , че серия 700 трябваше още през 2005-та да е заминала. 
Гробовете останаха , защото нямат пробег .
Последно миналите реновиране също нямат пробег след реновацията . Ще питате за 720 и 821 - за тях не знам .

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3798
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1162 on: 26.04.2020, 16:36:41 »
А когато бракуваха т.нар. пляки, динозаврите и австрийските тролеи навремето гледаха ли километрите пробег? Да не стане същото и с краставиците.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14059
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1163 on: 26.04.2020, 16:40:29 »
На мен ми е интересно някой да погледне километража, горе-долу на колко километра е един такъв Български трамвай и колко издържат, спрямо западните им аналози. Освен ако при модернизацията им километражите не са нулирани.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9189
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1164 on: 26.04.2020, 17:22:09 »
Така , километрите не се гледат от километража , защото няма такъв . Води се журнал на база на изминатите километри по разписание . При излизане на проба отново се попълва пътен лист, като се пише маршрута и тези километри също се смятат.
Икар , за пляките и динозаврите предпочитам на лично , вайбър , фейс и т.н. да разговаряме.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7135
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1165 on: 26.04.2020, 19:07:17 »
В тролейбусните депа се ширеше една теория, че километрите на Икарусите са преписвани на ЗиУ-та и ДАК-ове с цел създаване на условия за тяхното бракуване. В някаква степен съм склонен да вярвам на това, като се има предвид какъв цирк имаше до последно с пренабиване на инвентарни номера.

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2622
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1166 on: 02.05.2020, 14:18:48 »
928 по линия №7, заснет на пл. Света Неделя на 24.02.2003г.  и 915 по линия №1, 2007г.
« Last Edit: 02.05.2020, 14:22:56 by София 100 »
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2622
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1167 on: 23.05.2020, 10:33:14 »
Инвентарният № не се вижда, годината е 2004.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9189
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1168 on: 23.05.2020, 17:34:32 »
На 919 ми прилича.Не оприличавам инвентарния номер а трамвая.

Offline T6M700

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 204
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1169 on: 22.09.2020, 21:27:41 »
909 много интересно са го нарисували:

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2622
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1170 on: 30.12.2020, 14:53:28 »
908, 916 и неизвестен инв. №, заснети през 2004г.  и снимки на 926 и неизвестен инв. № от 2006г. Авторът и източника са изписани върху изображенията от 2004г.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9606
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1171 on: 30.12.2020, 22:47:08 »
Едни от най-добрите години за МГТ по отношение на рекламата. Повечето возила бяха с някаква реклама по тях.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4832
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1172 on: 30.12.2020, 23:33:25 »
По 1 и 7 бяха единици мотрисите без реклама. Хубави години!
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2622
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1173 on: 14.03.2021, 09:24:19 »
Вече е само хубав спомен от края на детството: неизвестен инв. №, заснет през 2004г. А надписа отдолу много му отива, особено за външният вид...  Автор: Hidenori Hashimoto.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9189
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1174 on: 14.03.2021, 14:43:36 »
Неизвестните са 935,924 и 918.

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 710
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1175 on: 15.03.2021, 11:59:09 »
Вече е само хубав спомен от края на детството: неизвестен инв. №, заснет през 2004г. А надписа отдолу много му отива, особено за външният вид...  Автор: Hidenori Hashimoto.

Това е най-хубавата ливрея, правена в България на бг трамвай. Съвременна, изчистена и просто кърти миФки. За времето си може да се конкурира с пражките KT8D5N
Може и да живея в Берлинско предградие, но ми пука за Софийския транспорт. Т.е. съм точно обратното на Фъндъчката - може и да живее в София, ама хич не и пука за Софийския транспорт

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5370
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1176 on: 15.03.2021, 12:13:18 »
И аз съм абсолютно съгласен, че това е най-хубавата ливрея на Българските трамваи, а по мое лично мнение и най-добрият дизайн.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4832
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1177 on: 18.03.2021, 11:54:04 »
Това беше може би най-успешната "модернизация" на български трамваи - с леко пипване на фаровете придобиха доста приличен дизайн за разлика от последващите пришивания на цели предници, които направиха трамваите да приличат на чайници. Не искам да влизам в тази полемика, но тогава София се управляваше по малко по-различен начин. Изгъзиците започнаха с идването на ГЕРБ - лично мнение.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 14059
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1178 on: 18.03.2021, 21:58:44 »
Като дизайн и аз много им се радвах едно време, то ще стане почти 20 години вече. Обаче като изработка не бяха кой знае какво. Белия шперплат под стъклата сравнително бързо стана на юфка, отоплението им беше сравнително слабо освен ако не си опреш краката на него, вратите бяха зле уплътнени. В добавка бяха и доста по-тромави от София 100 и БГ1300. Но да, дизайнерски за времето си бяха много напред, едни от малкото въобще в света трамваи с нископодова платформа за онези години. В самото начало имаше даже поща в нископодовата секция и можеха да се пишат менения и препоръки относно модернизацията и платформата и да се пускат във въпросната кутия.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3798
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1179 on: 29.03.2021, 15:55:52 »
Тези трамваи и къси едвам кретаха, като ги "модернизираха" пък съвсем.....
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.