Author Topic: T8M-700 (900-939)  (Read 214660 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6104
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1180 on: 29.03.2021, 16:20:56 »
Все пак при недомислената псевдомодернизация се добави допълнителна опорна талига без да се увеличи мощността на двигателите и без да се модернизира системата за управление, неизбежно беше да станат още по-тромави и склонни към боксуване. :rolleyes:

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9189
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1181 on: 29.03.2021, 17:27:11 »
Тези трамваи и къси едвам кретаха, като ги "модернизираха" пък съвсем.....
Единственото подобрение е липсата на странично биене . Като 8ХХ бяха кошмар откъм странично биене. Но пък имаха една екстра - на паразитния фланец имаха вързан алтернатор, който по време на движение зареждаше батериите . ВЕП -ът на допълнителната спирачка , позната жаргонно като Шалтбау , имитираше звукът при затваряне на врата. Ватманът като освободеше шалтбау-то и качващите се от първа врата започваха да викат - чакай бе, не сме се качили още... При модернизацията ВЕП-а беше преместен в отсега на малкия апарат и шумът сега  е в пъти по-малък. дребни и незначителни неща , но това не помогна тези недоразумения да станат по-комфортни и по-сигурни.

Offline Dimitar Dragnev

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 514
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1182 on: 29.03.2021, 17:42:56 »
Но да, дизайнерски за времето си бяха много напред, едни от малкото въобще в света трамваи с нископодова платформа за онези години.

Колкото и да бяха хубави за София, нека да кажем, че по онова време големите производители правеха вече нови изцяло нископодови трамваи, а не преправяха стари. ULF във Виена се въвежда през 1997 г., преди тук да се започне с нископодовите секции.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6104
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1183 on: 29.03.2021, 18:35:01 »
Дори в Чехия по същото време или малко по-рано се появяват RT6N1 и модернизирани KT8D5N с частично нисък под. :rolleyes:

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2622
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1184 on: 09.04.2021, 15:56:14 »
920 заснет през 02.2008г. от Hilsner Keld.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9189
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1185 on: 09.04.2021, 16:01:33 »
И заснет от София 70 преди тази снимка , след пожар при катастрофа с такси .
Кой да знае, че след 12 години ще стана свидетел на същото , само ,че на 50 см от мен...
« Last Edit: 09.04.2021, 16:04:02 by София 70 »

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2622
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1186 on: 01.05.2021, 15:26:01 »
Снимки от 2009г. на 921 и 831, 931 и 934; кадри от 2011г. на 920 и 934 с автор Attila Kozalik.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2622
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1187 on: 31.05.2021, 20:52:42 »
921 и  919, 30.08.2006г. Източник: https://www.flickr.com/photos/15439181@N08/1731259566/
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2979
    • View Profile
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1188 on: 31.05.2021, 22:28:41 »
921 и  919, 30.08.2006г. Източник: https://www.flickr.com/photos/15439181@N08/1731259566/
Рекламата на 921, заедно с Чио чипса на 714 ми бяха едни от най-любимите реклами.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2622
    • View Profile
    • Email
Re: T8M-700 (900-939)
« Reply #1189 on: 05.06.2021, 11:30:43 »
В един и същи ден(06.10.2008г.) 901 и 802 са имали леки съприкосновения с автомобили. Източник и автор: Jonathan Beardsley.

https://www.facebook.com/photo?fbid=33577511861&set=a.33572626861
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна