Author Topic: Човешки ресурси в МГТ  (Read 185256 times)

Offline Марин Петров

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 505
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1360 on: 14.04.2020, 16:34:29 »
мерси за информацията на всички, които се включиха!

Ако имаш други въпроси и съм компетентен по тях, на разположение съм.
Разписанието и маршрутите еднакви ли са всяка нощ? Или има разлики според делник/празник? или нещо друго.

примерно ако конкретна персонална кола пътува до някое от населените места около София. и се знае, че определена нощ няма кой да се вози до/от това населено място - нито за прибиране вкъщи. нито за отиване на работа. И тогава ли тая кола ще се разходи до там?

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9159
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1361 on: 14.04.2020, 18:11:05 »
Живеещи в крайни квартали и в близките села дават заявка за персонална. Ако няма заявки , маршрутът е съкратен . Не си мисли, че щом е държавно предприятие колите се разхождат залудо.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5087
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1362 on: 15.04.2020, 08:15:10 »
мерси за информацията на всички, които се включиха!

Ако имаш други въпроси и съм компетентен по тях, на разположение съм.
Разписанието и маршрутите еднакви ли са всяка нощ? Или има разлики според делник/празник? или нещо друго.

примерно ако конкретна персонална кола пътува до някое от населените места около София. и се знае, че определена нощ няма кой да се вози до/от това населено място - нито за прибиране вкъщи. нито за отиване на работа. И тогава ли тая кола ще се разходи до там?
Би трябвало за са еднакви разписанията. Според мен е логично. В почивните дни има по-малко коли на линия, но последните коли се прибират приблизително по едно и също време.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4980
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1363 on: 15.04.2020, 15:45:29 »

Разписанието и маршрутите еднакви ли са всяка нощ? Или има разлики според делник/празник? или нещо друго. примерно ако конкретна персонална кола пътува до някое от населените места около София. и се знае, че определена нощ няма кой да се вози до/от това населено място - нито за прибиране вкъщи. нито за отиване на работа. И тогава ли тая кола ще се разходи до там?

Разписанията са еднакви. С персоналните на Дружба пътуват водачи и от трамваите, и от тролейбусно депо. Понякога има колеги които се прекачват. Не се знае кой кога ще реши да пътува с автомобила си, или с друг транспорт, за да се позволи отклонение от маршрута. Това обикновено е самоволно от шофьора има някой не могъл да си хване персоналната поради това самоволно отклонение. Имаме колега който пътува от Овча купел с персонална на трамваите от Надежда, и на Възраждане се прекачва на Дружбенска персонална. И когато не се спази разписанието за време, минава през Възраждане по рано, и колегата изпуска персоналната за Дружба. Не е толкова простичко, колкото ти си го представяш.
„На света няма по-голяма ненавист от ненавистта на невежия към знанието.” Галилео Галилей.
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 888
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1364 on: 15.04.2020, 19:52:53 »
Като сме засегнали темата, нека да разкажа своя опит. Работих известно време в голяма аутсорсинг компания, където имаше организиран транспорт, ако приключваш работа след 22 часа вечерта. Имаше 3 бусчета и останалите хора пътуваха с таксита. Бусчетата и такситата бяха длъжни да те оставят пред дома ти и тръгваха до 10 минути след приключване на работното ти време. Всеки ден имаше записване за транспорт за следващия ден, имаше хора, които изготвяха маршрутите за бусчетата и преценяваха кой ще е с бус и кой с такси ден за ден.

В градския беше следното - живея в центъра, работех в депо Банишора. Ако приключа работа най-късно в 23:45 имам шанс с много тичане и бързане да хвана последното метро на МС Княгиня Мария-Луиза. Ако го изпусна, мога да хвана персонална най-рано в 1:00 часа, която да ме закара най-близко до нас на ул. Раковски и бул. Сливница, откъдето са 4 спирки до дома ми. Отказано беше да се промени маршрута на персоналната, въпреки че не бях само аз, който пътувам в тази посока. Отделно персоналните бусчета стигат до места като Перник и Радомир. Бях принуден да си осигурявам транспорта сам - колело или кола.

Смятам, че при добро желание може да има оптимизации, включително, че нощният градски трябваше да изпълнява всички тези функции. Възможно е и общината да разговаря с генераторите на нощен пътникопоток като аутсорсинг компанията, за която работех, и да измисли удобен нощен транспорт, който да замени такситата, бусчетата и всички подобни дублиращи структури.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9159
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1365 on: 15.04.2020, 20:51:24 »
Можеше , при едно друго управление на града.

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1099
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1366 on: 16.04.2020, 09:50:45 »
Ще се включа и аз да обясня на Бай ти Марин. Истината е една. Двете транспортни дружества електро и авто транспорт спестяват много пари като се ползват тези персонални. Всяко депо има едно бусче, което побира 8 човека. Сутрин депата изкарват по 50-60 коли. Това означава, че с едни бус  трябва да се превозят много повече хора от вместимостта на буса. Повечето водачи си ходят с коли къде по-бързо, къде по -удобно, което  е разход за самия водач. Пример вечерно време се прибират 20  нощни коли в Банишора и само 6 човека ползват персоналната. Другите си ползват колите или щото и е по удобно или за да не чакат до 00.35часа. Защото има доста коли, които се прибират  в интервала 23.30 -23.50. Та ако се следва алгоритама на бай   Марин електротранспорта ще трябва да осигури на всичко 20 човека  таксита. Да кажем че те ще се комбинират по 2 ма пак са 10 таксита. А в случая има една персонална и ако не те устройва началството вдига рамене и и оправяй се. Не могат да махнат персоналните, защото тогава работодателя трябва да извозва работника си, а така умело 2/3 от водачите си ползват личен траспорт. Е това не е ли пестене.  Същото е и при рейсовете. Надявам се Бай Марин да спи спокойно, неговите пари като данъкоплатец не се харчат неразумно в излишни персонални.
« Last Edit: 16.04.2020, 12:39:43 by CNN »

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 968
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1367 on: 30.04.2020, 22:54:32 »
Здравейте, ясно е че сега не се говори нищо, но преди обявяването на извънредното положение, говорело ли се е нещо за предстоящ курс за ватмани. И понеже знам, че има доста такива във форума, искам да попитам колко продължава, запознат съм с извънредния труд и каква е заплатата на един новопостъпил служител, като не броим извънредния труд?
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline mgt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 517
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1368 on: 30.04.2020, 23:31:02 »
Приготви си едни 5-6 месеца от началото до започване на работа.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9159
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1369 on: 12.03.2021, 15:26:51 »
 :arrow:

Offline GAULOISES

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1166
  • КАРАТ-С
    • ICQ Messenger - 496092550
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1370 on: 17.03.2021, 14:46:08 »
1220 със свалени регистрационни номера от КАТ. :eek:

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4980
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1371 on: 17.03.2021, 17:23:04 »
1220 със свалени регистрационни номера от КАТ. :eek:

Поради каква сериозна причина ? Техническа ? Употребил нещо водач ? Защото по принцип КАТ не се занимава с МПС-та на МГТ.
„На света няма по-голяма ненавист от ненавистта на невежия към знанието.” Галилео Галилей.
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1535
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1372 on: 17.03.2021, 19:27:22 »
1220 със свалени регистрационни номера от КАТ. :eek:

Поради каква сериозна причина ? Техническа ? Употребил нещо водач ? Защото по принцип КАТ не се занимава с МПС-та на МГТ.
Водачът е хванат с алкохол. Отделно от това книжката му е била взета за алкохол и е карал без книжка.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3624
  • TM 303
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1373 on: 17.03.2021, 20:39:04 »
1220 със свалени регистрационни номера от КАТ. :eek:

Поради каква сериозна причина ? Техническа ? Употребил нещо водач ? Защото по принцип КАТ не се занимава с МПС-та на МГТ.
Водачът е хванат с алкохол. Отделно от това книжката му е била взета за алкохол и е карал без книжка.

Държавата на ограничените невъзможности, в която всички процеси се ръководят просто блестящо... В сравнително нормална държава за подобно нещо не началника на гаража, ами минимум началника на Автотранспорта щеше да си замине, тука освен водача няма да го отнесе никой, и така докато следващото пиянде-рецидивист се качи да вози хора...
« Last Edit: 17.03.2021, 20:47:18 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3060
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1374 on: 17.03.2021, 21:23:57 »
Поне в това отношение имаме доста добри традиции. 2918 успя да плава по Перловеца.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1535
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1375 on: 17.03.2021, 21:31:50 »
Ми то не пречи сутринта да минеш през апарата , да покаже 0,00 и после по някое време да удариш едно малко.....,щото после на смяната слизаш и си отиваш , без да минаваш на апарата .  :neznam:
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9561
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1376 on: 17.03.2021, 23:02:36 »
Значи трябва да се правят случайни проверки за алкохол и докато са на линия.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4980
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1377 on: 18.03.2021, 01:02:09 »
Значи трябва да се правят случайни проверки за алкохол и докато са на линия.

Едно време се правеха на крайните станции, правеха ги началниците Б.Д., сега обаче не може да си мръднат задниците, в смисъл шефовете са такива................
А КАТ трябва да си направят усилието чрез НАП да издирят и изпратят справка до работодателя за отнето свидетелство. В Дружба преди десетина години в неделя от линия извадиха и арестуваха един с отнето свидетелство, а регистрацията му била в Гоце Делчевско. Беше усмъртил една бабичка на Евлоги Георгиев.
По интересно е какво ще стане сега с автобуса ? Дали ще се процедира както при личните автомобили?
„На света няма по-голяма ненавист от ненавистта на невежия към знанието.” Галилео Галилей.
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2585
  • Стига фира!
    • View Profile
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1378 on: 18.03.2021, 01:15:12 »
Много съвестни полицаи! :blink: Не е ли логично като МПС е фирмено/служебно да викнат някой да го прибере и да не се занимават с него?
А ако ялта е прав и го отнесат като лека кола, минимум 6 месеца ще е без номера.

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3735
    • View Profile
    • Email
Re: Човешки ресурси в МГТ
« Reply #1379 on: 18.03.2021, 02:44:06 »
Васко, ако знаеш едно време по автогаровите ресторантчета какво пиене падаше - лично съм виждал шофьори да си купуват бира, ракия, да пият и после тръгват към селата...или в хоремага на крайната спирка преди връщането обратно. И за всичко това и диспечерите знаеха, и пътниците, но всички си траеха.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.