Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - V.Peichev

Pages: [1] 2 3
1
Изтрити теми / Re: БГ Черноморие
« on: 30.06.2024, 10:45:59 »
Peichev, глупости на търкалета! Толкова лета съм бачкал на морето, по 3 месеца, и нито веднъж не съм чувал някой да споменава нито Томов нито модела за който говориш.
Лагера в Кранево беше запълнен на макс и в средата на 90-те, на комерсиална основа. След сезон 1997 ръководството му беше сменено и лагера стоеше почти празен.

Ако питате каква е ситуацията по родното черноморие - хем е в пъти по-скъпо в сравнение с миналата година, хем плащат жълти стотинки. Сега взимат непалци, филипинци и др.

И да не споменават проф. Ал. Томов все едно прилагат неговите научни разработки - социалдемократическият икономически модел  е да се плаща колкото може по-малко и да се дават обещания, популярен е още като маймунки с трици.  Другата важна и често прилагана негова теория е тази за глупавия потребител който продължава да си пише едни и същи глупости, формулирана първоначално като отговор на въпрос на журналисти относно въглища от Държавен резерв на отговорно пазене в Кремиковци - употребени са, тъй като са нужни.  :)

2
При напълно обособено трасе и по-малко междинни спирки може да се стигне за под 20 минути макар, че ще се наложи изграждането на естакади в някои участъци.  :rolleyes: 9 km за 20 минути правят приблизително 27 km/h средна скорост, за 15 минути съответно 36 - съвсем нормална средна скорост за обособен скоростен трамвай.  :rolleyes: ТМ 22 в София изминава 2.7 km от Подуяне до автостанция Изток за 10 минути, ТМ 7 - 4 km за 12 минути, ТМ 20 - 5 km за 13 минути при чести спирки и без трасетата да са напълно обособени. При разстояния между спирките 800-1000 m средна скорост около 30 km/h e напълно възможна.  :rolleyes:

3
Изтрити теми / Re: Въпроси и помощ
« on: 15.11.2022, 10:01:02 »
Оплакване следва да се подаде до архиепископ Датев Акобян arhiepiscopie@armeana.ro:)

4
Въздуховоз 3 е подходящ за единични тролейбуси, 5 ще има нужда от поне 2 допълнителни коли за нормално обслужване с такива. :rolleyes:

5
В Дружба няма подходящи линии за тях.  :rolleyes:

6
Междуградските автобуси могат да спират само на съгласувани с общината спирки - подават се документи, плаща се малка такса и евентуално се открива спирка. Всяко спиране извън тях е нарушение.  Предполагам, че не е много трудно да се съгласува спирка край Експо Център - няма да пречи особено на сравнително редките крайградски автобуси. От друга страна спирането на междуградски автобуси на натоварените градски спирки Плиска и Св. Анна сериозно затруднява градския транспорт и не би трябвало да е разрешено. :rolleyes:

7
Не е нужен денонощен оператор - примерно Арменска Апостолическа Църква не осигурява денонощно обслужване на жалбите.  :)

8
И фльонгите могат да бъдат проблемни - да имат криви с малки радиуси и съответните забавяния на влаковете. :rolleyes:

9
Сигналът е насочен за разглеждане към компетентния служител архимандрит Исахак Похосян. За съжаление поради траура по повод кончината на Цариградския патриарх архиепископ Месроб Мутафян се натрупаха неразгледани жалби и разглеждането ще се забави. :)

10
Да потърсят съдействие от дублиращия функциите на омбудсмана без да харчи държавни пари архиерей на арменската епархия архимандрит Исахак Похосян. :)

11
Основнията поток на бившия ТМ3 между Подуяне и центъра се поема от редовните ТМ20 и ТМ22. Принципно беше добре да се направи нормалнорелсово трасе до Захарна Фабрика и да се пусне ТМ20, но потокът към Захарна Фабрика не е чак толкова голям - от гарата няма много пътници, тролеите и автобусите по Сливница осигуряват бързи и удобни връзки, 77 осигурява по-бързо довозване до метрото,  крайградските автобуси са изнесени на периферните метростанции Сливница и Обеля освен 42, който навлиза в Люлин. :rolleyes:

12
Топлофикация се управлява от доказани мениджъри последователи на проф. Ал. Томов и репресирания негов ученик Вальо Топлото.  :)

13
mediar да подаде жалба до архиерея на арменската епархия архимандрит Исахак Похосян. :)

14
Дано дойдат по-скоро за да може със състави T6A5 и T/B4D-M да се покрият всички титулярни коли и да има резерви, така антиките Дюваг ще излизат на линия само в изключителни случаи. :)

15
Трябва трамвайно трасе по ЖП технология с високи огради извън спирките и надземни пешеходни преходи на кръстовищата. Пресичане от автомобили да е възможно само на Раковски и Левски. Така трамваите ще могат спокойно да развиват доста високи скорости и да са ефективен транспорт.  :) Няма защо прошляци и навлеци да пресичат трамвайното трасе където им падне, трябва да има ред. Всеки пресякъл трасето неправомерно се премазва от трамвая и заплаща солена глоба плюс обезщетение за задръжката, което се дължи от наследниците. :) Загиналите се погребват в специален общ гроб без идентификация и разноските се събират от наследниците. :)

16
Недоволния пътник следва да сезира компетентните служители протопрезвитер Кусан Хадавян и архиерея на арменската епархия архимандрит Исахак Похосян. :)

17
Всякакви жалби независимо дали срещу водачи, за отопление и т.н. следва да се подават до архиерея на арменската епархия архимандрит Исахак Похосян.  :)

18
T6A5 и T6B5 нямат достатъчна теглителна сила за работа с ремаркета, тъй като редукторите им са с по-малко предавателно число, което позволява по-висока максимална скорост. :rolleyes: T4D-C/M са с редуктори с по-голямо предавателно число съответно по-ниска максимална скорост и по-голяма теглителна сила и са разчетени да работят с ремаркета, въпреки това има проблеми от друго естество. :rolleyes:

19
Една от най-красивите гари е Руднична - без прозорци, с частично опадала мазилка и частично без покрив. :fan: :)

20
Изтрити теми / Re: Строежи
« on: 26.10.2016, 10:13:02 »
Новият хотел няма как да замести кино Сердика дори и да прилича външно - надали ще има специализирана стена за стенописи дело на талантливи млади зографи както и за лепене на афиши.  :( Също надали ще сипе мазилка и/или тухли и няма да има естетични заграждения. :(

Pages: [1] 2 3