Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 465
1
Разни / Re: Футбол
« on: Yesterday at 19:56:39 »
Браво на легендата от разширения състав на  Лудогорец с черни гащета Георги Гинчев за яркото самобитно творческо съдийство и победата срещу Доко Столипиново. Уникална творческа дузпа!  :) :fan:

2
Новото елитно училище с хубава ограда във Враца, заменило прославения Техникум за вътрешна украса в Бойчиновци има едва 20 ученици в две паралелки.  :rolleyes:

3
Забавно / Re: Забавно
« on: 02.12.2024, 17:19:38 »
Единицата за интелигентност е ционер с еталон 3 cm букова талпа. В миналото масово се е използвала производната милиционер, но за много служители в съвременните институции с полицейски правомощия дори тя е прекалено голяма и се прилага наноционер. Има и обратна единица революционер, аналогично на s/Hz - получава се чрез делене на 1 на стойността в ционери. :)

4
Разни / Re: Футбол
« on: 02.12.2024, 10:26:51 »
Браво на феновете на Ботев Пд за потрошения катун на Доко Столипиново! Също браво на легендите от разширения състав на Лудогорец Гидженов и Кабаков за яркото самобитно творческо съдийство с интуиция и въображение!  :) :fan:

5
За хората с двигателни проблеми туристическите автобуси с висок под реално не са по-удобни от бусчетата с по-нисък особено за по-кратки разстояния.  Най-дългата линия на Монтана АТ е около 200 km в посока - София-Белоградчик през Враца и Монтана и за такова разстояние стар автобус не е толкова сериозен проблем, бусчета обикновено се пускат на по-къси линии примерно съм виждал Варна-Търговище, Варна-Дулово и т.н. :rolleyes:

6
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 28.11.2024, 15:28:46 »
Туск явно се учи от ветераните на Солидарност и е постигнал делириум. Примерно Лех Валенса е уволнен от корабостроителницата, тъй като не успял да изтрезнее и не се явил на работа, Адам Михник е уволнен като оксиженист след като пиян предизвиква производствена авария, за щастие без сериозно пострадали хора. :)

7
Принципно е уместно новите локомотиви да се пускат приоритетно на влаковете с по-дълги участъци с максимална скорост над 100 km/h, 3625 не е от тях.  :rolleyes:

8
Officium Triste - Angels With Broken Wings


Стойностна песен за страданията на децата по време на военни действия.  :) :fan:

9
Пътувал съм много пъти във вечерен пик и по Стамболийски постепенно се изпразва след Опълченска, след Вардар остават едноцифрен брой пътници.  :rolleyes:

10
 МД 2 до МС Обеля и оттам малко ходене.  :)

11
Мястото е наистина добро за крайна и начална спирка на 60 и 74 - широко е и няма да пречат на автобусите от останалите линии. Не е уместно да спират на общата спирка на другите линии под козирката, защото там е тясно и ще пречат сериозно на другите автобуси. Разстоянието между спирките ще е около 100 m и няма да е сериозно неудобство.  :rolleyes:

12
Marchе Funebre - After the Storm


Стойностна съвременна песен с качествен текст, няколко смени на ритъма и мелодията, хубави чисти и екстремни вокали и интересен видеоклип.  :) :fan:

13
Наистина е безмислена - по Сливница и Опълченска минава редовният автобус 86 на 10-11 минути в пик, по Ботев няколко автобусни и трамвайни линии също значително по-редовни от 77 и 82. Преди изграждането на метростанцията на Централна гара 77 и 82 минаваха пряко по Мария Луиза и правеха обратен завой на гарата. Могат да се спестят 7-8 минути в посока и да се намалят интервалите с няколко минути. :rolleyes:

14
По Опълченска и Сливница има 86, който е по-редовен. Обиколката на 77 и 82 е  безмислена. По Ботев има трамваи и автобуси. :rolleyes:

15
Западен Парк има висящия в куп задръствания и пълен с мургави братя 72 както и сравнително редкия обиколен 77 до периферията на центъра. Метростанциите не са особено близки.  :rolleyes:

16
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 26.11.2024, 11:54:49 »
Все едно модернизацията на БГ таралясниците за да станат годни за сложен профил означава смяна на почти цялото оборудване и надали има кой да я изпълни.  :rolleyes: T4D с ускорител трудно понасят лоша поддръжка и постоянни спирания и потегляния и към момента на отпадане на 2 вече не бяха подходящи за сложен профил.  :rolleyes:

17
Няма линии, които да почиват на Централна гара. Сегашната спирка не е много по-дълга, а и повече от два автобуса се събират рядко. 77 и 82 не са от най-редовните линии и няма да има конфликти с трамваите.  :rolleyes:

18
За футболните отбори е трябвало да осигурят Чавдар 11М3 заради отличния възстановителен масаж. Проф. Томов беше дал синя птичка на школата на ЦСКА и бяха много доволни от възстановителния масаж по време на пътуване. :)

19
Няма проблеми с въздушното охлаждане в жегите.  :)

20
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« on: 25.11.2024, 18:05:33 »
Трябва да се преработи цялата спирачна система, а това е доста сложно и скъпо - да се направят разделни контури в режим на електрическо спиране и механичните спирачки да се направят с обратно действие означава на практика да се подмени почти цялото оборудване на вагоните. Парите за козметика няма как да стигнат а и не се вижда кой може да извърши такава мащабна модернизация. По 9 дълго време вървяха състави T6A2(SF) с вместимост приблизително колкото БГ таралясник и дълги години нямаше сериозни инциденти.  :rolleyes:

Pages: [1] 2 3 ... 465