Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 465
41
Няма никакъв смисъл съчленените автобуси по 88 да се провират по тесните улици в катун Миленков и да се мъчат да обръщат - населението е под 1000 души, основно мургави братя гратисчии и пътникопотокът е прекалено малък.  :rolleyes:

42
Индийците строят къщи в архитектурен стил коптор където пожелаят. В Христо Ботев има интересна индийска архитектура в сервитута на пистата на летището. :)

43
Там е абсолютно невъзможно, между спирка Димитриево и гара Михайлово кривите са с по-големи радиуси и при добро състояние на пътя може да се поддържа поне 80 km/h, ако не 100.  :rolleyes:

44
На картата виждам доста криви с малки радиуси между Димитровград и Михайлово и скорост 100 km/h изглежда неправдоподобна.  :rolleyes: https://www.openstreetmap.org/relation/3866448#map=12/42.2379/25.6249

45
За 100 са удачни като целодневни коли заедно с 2-3 стандартни единични автобуси като разпокъсани пикови - в интервала 10-16, преди 7, след 20 часа както и празник и предпразник се справят без проблем с едноцифрения брой пътници. Преди ремонта на Първа българска армия 100 беше доста по-редовен в пик. Също са подходящи за 101 с второ бусче разпокъсана кола в пик, там също пътниците извън пик, празник и предпразник редовно са едноцифрен брой. При това 101 пътува по около 20 минути в посока и има доста дълги почивки на Фондови жилища, батериите би трябвало да издържат спокойно с включено отопление.  :rolleyes:

46
Батериите не стигат за цяла смяна при включено отопление.  :rolleyes:

47
Rotting Christ - Apage Satana


Стойностна гръцка група. Страхотен концерт миналата неделя, екзорсистът Sakis Tolis прогони дяволите и злите сили от Mixtape 5.  :) :fan:

48
Мургавите братя от Миленков надали ползват метро - трудно се пътува гратис. Забиването на 88 в катуна е пълна глупост. :rolleyes:

49
7 има няколко курса на ден, 8 е на около час. Не са пълноценен транспорт между Дружба 2 и промишлената зона.  :rolleyes:

50
Освен, че редовният 88 със съчленени автобуси няма никакъв смисъл да се забива в катун Миленков с население под 1000 души основно мургави братя улиците в катуна и обръщалото са тесни и провирането на съчленен автобус ще е трудно. 88 на практика прави панорамна обиколка на промишлената зона и по-голямата част от Дружба 1 и стига от Дружба 2 до Младост 1 за около 20 минути при липса на по-сериозни задръствания, но до завършването на пробива Копенхаген няма как да се осигури по-бърз пряк транспорт. 404 е нужен за връзка между Дружба 1 и 2 и промяната на маршрута му ще доведе до по-голямо натоварване на ТБ 4, съответно ще се наложи неговото сгъстяване. :rolleyes:

51
Редовни линии като 88 и 404 нямат място в катун Миленков, 10 е напълно достатъчен за мургавите братя там. Населението е твърде малко за по-редовен транспорт.  Глупаво е да се влошава транспортното обслужване на Дружба 2 заради катун с под 1000 индийци. :rolleyes:

52
Прекалено скъпи са и надали са безпроблемни - не са били в експлоатация никъде. Нека да поработят няколко години в други градове и евентуално ако се докажат, тогава да се мисли.  :rolleyes:

53
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 18.11.2024, 16:49:16 »
Правилно е да се чака да дойде времето и да узрее положението по Щайниц.  :)

54
Съвместимост между електрифицирана ЖП линия и подземно метро не е възможна - няма как да се гарантира електробезопасност на станциите. За ДМВ или дизелови локомотиви извеждането на изгорелите газове е практически неразрешим проблем.  :rolleyes:

55
за IR 1094/1095 няма обективна причина да обикаля през Виделе - Видра е прекалено близо до Букурещ, Фратешти до Гюргево, но между тях има поне три подходящи за разминаване гари.  :rolleyes:

56
По-скоро трасето по Цар Симеон и Хайдут Сидер трябваше да се преобразува в нормалнорелсово при последния ремонт  и да се удължи ТМ 20.  :rolleyes:

57
Дублажът на ТМ 3 и 4 става голям, но Алабин не може поеме 4, а и при пренасочване през Мария Луиза ще има сериозен дублаж с 18 и 27. :rolleyes: Възможно решение при връщане на 3 към Орландовци и 4 по Мария Луиза е ТМ 8 да се пренасочи към Централна гара с обръщане по Струга или към Иван Вазов и 18 да се закрие или поне разреди сериозно евентуално да мине на единични T6A2(SF).  :rolleyes:

58
ТМ 4 по Мария Луиза ще претовари Алабин а и ще дублира излишно редовните ТМ 18 и 27.  :rolleyes:

59
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 14.11.2024, 08:55:27 »
Нужно е правителство на НКД "Лучников" и Михаил Миков с доказани професионалисти - ученици и последователи на Лучников.  :)

60
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 13.11.2024, 11:28:50 »
Най-добре е такива големи сгради да се строят на североизток - подстанции Руднична и Металургична са практически свободни, евентуално може да се ползва и тази на бившия уранообогатителен завод в Бухово.  :)

Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 465