Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: 1 ... 459 460 [461] 462 463 ... 465
9201
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 30.09.2009, 18:21:34 »
T6A2 не може да работи в СМЕ с T6A2SF - има разлики в управляващите сигнали, тъй като системата за управление е различна - тиристорна със специално проектирани цифрови логически схеми при T6A2 и транзисторна с микропроцесор при T6A2SF. Възможни са само двойки T6A2-T6A2 и T6A2SF-T6A2SF.:)

9202
Интересно ми е как е възможно самопотегляне на T4D - спирачките са с пружини и принудително освобождаване, при установяване електромагнитите на спирачките се обезточават. Как е възможно да се освободят?

9203
Най-добрият вариант за столица е агломерация Г.Оряховица-В.Търново. Институциите се разполагат в Търново, бизнеса в Г.Оряховица със скоростна връзка. :)

9204
Факт е, че въпреки отвратителната поддръжка чешките трамваи не са дали нито един инцидент с ранени и жертви за разлика от БГ трошляците. При тях механичната спирачка е с  принудително освобождаване, МРС работят реално, електрическото спиране е с два независими контура. :)

9205
Определено новите влакове са много по-добри - няма звук като картечен огън при потегляне, спират и тръгват много по-плавно от старите без присецване, транзисторните модули пеят красиво и мелодично при тръгване и спиране. :)

9206
Лашкането е неизбежно при БГ трамваите, тъй като нямат гасители на колебанията - нито гумено-метални тампони като  Т4, Т6 и Duewag, нито хидравлични гасители като T6. :)

9207
Русе / Re: ЕГГЕД - Русе
« on: 01.09.2009, 15:56:09 »
В Плевен не са виновни, че заради идиотско партийно решение са получили гадните руски бангии вместо много по-добрите шкода 14тр и е похвално, че се стараят да поддържат техниката си. Конструктивните недостатъци на ЗИУ не могат да се преодолеят от поддръжката. :(

9208
Русе / Re: ЕГГЕД - Русе
« on: 31.08.2009, 13:23:12 »
В Плевен може и мрежата да се поддържа добре но тролеите са гадни руски бангии без грамче електроника с технология от младините на прабаба ми, :( трябват акробатични умения за да запазиш равновесие при всяко тръгване и спиране ако си правостоящ :(. Единствено тиристорните и транзисторните регулатори могат да осигурят нормално плавно тръгване и спиране - пример Шкода 14/15тр, Икарус 280Т, MAN, Saurer, Volvo и т.н. :)

9209
Въпросите на Емо
1. За 3 единични автобуси са напълно достатъчни - Долни Пасарел е сравнително малко село, по-голямата част от маршрута се дублира с 1.
2. Лозен също не генерира сериозен пътникопоток за съчленени автобуси.
3. Много предприятия в района на Гара Искър и Казичене не работят, населението не е голямо и няма достатъчен пътникопоток за съчленени автобуси - пътувах веднъж в събота преди обяд от Гара Искър до Враждебна и в единичното конекто имаше празни седалки и нямаше правостоящи.
4. Аналогично на 1 и 2.
5. По-стари автобуси могат да работят като оперативен резерв, не като титуляри.
6. Шумен е, пода му е доста висок и стъпалата са неудобни.
7 и 8. Няма пътникопоток за по-голям автобус - пътувал съм веднъж в събота и седалките на единичното конекто не бяха заети изцяло, следователно трябва по-малък автобус като Сито.
9 и 10. Некоректно поведение на Карат.
11. Тези съчленени конекта в гаража може да имат технически проблеми , иначе е нормално да бъдат пуснати по 1, 3 и може би 5 в пиковите часове.
12. Ще трябват допълнителни единични автобуси, нужни са поне 20 единични коли за 204, но е възможно.По 1, 3 и 5 в пиковите часове е възможно да има претъпкани единични автобуси и да са необходими съчленени в редки случаи, но в над 90% от времето единичните ще се справят без проблем.

9210
На обособените трасета по Ситняково и в Дружба T6B5 спокойно вдигат 70, понякога даже 80km/h. Ако по новото трасе спирките са на подобни разстояния не виждам какъв е проблема да се развият подобни скорости. :)

9211
Трамваи / Re: T4D
« on: 17.08.2009, 19:29:39 »
Производството на T4D започва 1967г., абсолютно невъзможно е да са произведени 1953-1956г. Софийските определено са доста по-нови, от по-късните модификации. Ако не бяха те линия 8 щеше да се закрие по принуда - T6A2 са недостатъчни за всички линии със сложен профил, БГ трамваите са негодни - при изгаряне на двигател, блокиране на контролера, отказ на компресора и т.н. трамваят става практически неудържим, МРС са само за украса. БГ трошляците са недомислени конструктивно - няма блокираща спирачка с принудително освобождаване, при изгаряне на мотор се губи електрическо спиране на целия вагон, няма независими спирачни контури. :(

9212
Трамваи / Re: T4D
« on: 17.08.2009, 11:37:04 »
И аз харесвам повече KT4D(T) и T6A2 и бих предпочел такива втора ръка от Германия, но и пляките са добър вариант, много по-добри от БГ трошляците. :)

9213
Трамваи / Re: T4D
« on: 17.08.2009, 10:44:20 »
T4D имат капацитет 114 пътника по спецификация - 26 + 88, сцепка събира повече хора от БГ гробищарник при по-висок комфорт. Жалко, че пияниците от Трамкар разсипаха СМЕ. :(

9214
Трамваи / Re: T4D
« on: 17.08.2009, 10:25:07 »
При T4D единствените по-сериозен източници на шум е вентилацията на ускорителя и тяговите двигатели и преобразувателя 600/24V, при БГ таралясниците адски шумни са моторите, редукторите и постоянно бучи нетърпимо компресора. Преобразувателя на БГ трошляците бучи по-силно от този на T4. :(

9215
Трамваи / Re: T4D
« on: 17.08.2009, 08:19:31 »
Няма да е лошо да се доставят още пляки, а да се бракуват гробници 3xx и 4xx. Задължително трябва да не минават през терминаторите в Трамкар, а пияниците в Красна Поляна да свикнат да четат документация и да спазват технологичните норми при ремонт. :(

9216
Трамваи / Re: T4D
« on: 16.08.2009, 10:19:53 »
T4D са с класи над който и да е БГ таралясник - нямат шумна пневматика, двигателите и редукторите им са много по-тихи, имат добро отопление, оригинално имат добро нисковолтово луминисцентно осветление, вратите са с електромотори и се отварят и затварят много по-плавно от тези на БГ таралясници без свистене, гръм и трясък. Тръгват и спират много по-плавно от БГ трошляците - ускорителя е с над 90 позиции. Ускорителя трака много по-малко от контролера на БГ трошляците и не чегърта така гадно при потегляне. Талигите имат гумено-метални тампони и лашкат много по-малко от чисто ресорните БГ трошляци. Спирачките са много по-добри - с пружинен механизъм и принудително освобождаване с електромагнити. :) Единствените по-добри трамваи в София са T6A2(SF) и T6B5 с безстепенно електронно управление, статичен преобразувател 600/24V и хидравлични гасители на колебанията. :)

9217
Определено планировката на чавдара е по-добра - има достатъчно седящи места, удобна площадка за колички и обемисти багажи при втора врата, най-отзад има 4 седалки на висока платформа. Икаруса няма нито едно от тези неща, планировката е тип скотовоз - да се натъпчат колкото може повече хора като добитък, седалките са крайно недостатъчни - само 37 при нормални около 50 за съчленен автобус. :(

9218
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 305(G)/Heuliez
« on: 11.08.2009, 12:25:21 »
O305G имат нужда от усилване на принудителната вентилация с още 3-4, може би 5 вентилатора равномерно разпределени в салона по тавана, прозорците трябва да останат същите. Отваряемите прозорци имат минимален ефект в задръстване, освен това влизат мръсен въздух, прах, миризмии и т.н. :)

9219
Чавдар 141 може и да има някои предимства пред икарусите - по-добра планировка на салона, автоматични скорости, минимални центростремителни сили отзад и минимално занасяне на задницата при завой, може би е малко по-тих в предната част, но е с класи под който и да е друг задномоторен автобус в София. :)

9220
Варна / Re: Škoda 14/15Tr
« on: 09.08.2009, 17:51:01 »
Все пак шкодите са с тиристорно импулсно управление и не се налага да показваш акробатични умения при тръгване и спиране, няма тракане като картечница а красив мелодичен тиристорен напев за разлика от ЗИУ и някои антики. :)

Pages: 1 ... 459 460 [461] 462 463 ... 465