Author Topic: Въпроси & Отговори  (Read 505949 times)

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 439
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2600 on: 18.01.2024, 12:19:31 »
Затова си е най - добре да си караме 32ките и Шкодите и да не се разправяме с глупости. Да пуснат поръчки за основни ремонти на 32ките и купейните вагони и да ни е мирно селото.
Кой знае, ако имахме техни влакове, как щяха да ни правят на луди.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6555
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2601 on: 18.01.2024, 14:40:27 »
И такива шменти - капели ли са почнали да правят маститите производители? Ако е така - Господ да ни е на помощ!

Newag не бих го нарекъл точно мастит производител, а след като тази случка се разчу мисля че това ще им е последния пирон в ковчега, освен ако полската държава не ги подпомогне като PESA.

Online difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 17813
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2602 on: 18.01.2024, 15:22:21 »
При VW и други от автоиндустрията въобще няма манипулации, преди няколко години и при Apple за батериите, въобще никъде никога не се случват подобни неща…  :rolleyes:

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5593
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2603 on: 18.01.2024, 16:27:14 »
Новото в това откритие е само, че за първи път се чува за такова нещо с влакове.
С масовите изделия е правило.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4091
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2604 on: 26.01.2024, 11:50:53 »
Каква е актуалната скорост Симеоновград - Нова Загора ? Евентуално Викенд влак София - Пловдив - Бургас и обратно какво времепътуване би постигнал от там ?

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8765
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2605 on: 26.01.2024, 12:34:51 »
Съгласно последното приложение 2.3.7.1 на НКЖИ 60 km/h с кратък участък 55. https://www.rail-infra.bg/upload/5289/Prilojenie+2.3.7.1_2023-2024_v.02_23022023.pdf Директен влак трудно би се вместил в по-малко от час и 15-20 минути между Симеоновград и Нова Загора, ако се достигне работната скорост 70 km/h може би около час. :)
« Last Edit: 26.01.2024, 12:48:51 by V.Peichev »

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2370
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2606 on: 26.01.2024, 13:13:24 »
Съгласно последното приложение 2.3.7.1 на НКЖИ 60 km/h с кратък участък 55. https://www.rail-infra.bg/upload/5289/Prilojenie+2.3.7.1_2023-2024_v.02_23022023.pdf Директен влак трудно би се вместил в по-малко от час и 15-20 минути между Симеоновград и Нова Загора, ако се достигне работната скорост 70 km/h може би около час. :)
От това виждаме, че на ремонта Дъбово - Твърдица му трябва още време, за да "подейства". Николаево - Твърдица продължава да е на 70 км/ч, освен ако не е боцната и допълнително табелка (на място) за временно намаление. :)
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline did_ko

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3699
  • гигантски радиоактивен термит - мутант
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2607 on: 27.01.2024, 21:16:21 »
Не знам докъде стигнаха с ремонта на железният път в междугарието Раднево - Нова Загора. Веднага след излизане от гарата в междугарието имаше участък с дължина поне 5 км, където ограничението беше 25км.

Директен влак трудно би се вместил в по-малко от час и 15-20 минути между Симеоновград и Нова Загора, ако се достигне работната скорост 70 km/h може би около час. :)
С локомотиви серия 06, три вагона и спирания по села и паланки (почти всяко село в участъка имаше достъп до пътническия влак),средна скорост на движение на влака 60 км (с изключение на един дълъг участък около мините край Гълъбово, където ограничението беше 10 или 15) ,разстоянието Нова Загора Симеоновград се вземаше за около 70 - 80 минути.

При закрити гари Гълъбово и Богданово, електрифицирана линия и нормално трасе за движение поне 70 км, със спиране съответно в Гълъбово, Любеново и Раднево нормален пътнически влак би взел разстоянието за около 60 минути.
« Last Edit: 28.01.2024, 16:23:47 by did_ko »
Мразя да пиша и говоря за автобусите с марка "Чавдар" в минало свършено време.

Насилственото натъпкване на пътници в BRT  линиите е транспортен геноцид спрямо населението в Бургас

В ГТ Бургас НЕ ДОСТИГАТ АВТОБУСИ

Ако някои пост не ви харесва - можете да натиснете бутона "Информирай модератор".

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5593
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2608 on: 27.01.2024, 21:27:59 »
Има норми след колко преминали брутотона се прави следваща нивелация, съответно се вдига скоростта.
Понеже динамичните стабилизатори, които имитират преминаването на тези тонове не са много популярни у нас, почти винаги се чака реално да минат толкова влакове. По-линии с по-малко натоварване това може да е доста продължително.

Единственият участък, за който се сещам, който не е чакал изобщо, е Курило - Илиянци. 120 км/ч от втория ден на пускането.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4091
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2609 on: 14.03.2024, 09:39:00 »
Във фейсбук срещнах публикация за организиране на атракционно пътуване с ЕМВ 32 през Пустинята до Радомир и на връщане през Владая на 6 Април. Виждам, че доста съфорумци са коментирали и ще помоля за повече информация. Заявил съм присъствие.  :neznam:

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13920
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2610 on: 14.03.2024, 13:41:24 »
По-скоро пиши съобщение на фейсбук страницата "Икарус 260 и 250 България". Единият от организаторите Ivo_1506 рядко влиза тук.
« Last Edit: 15.03.2024, 00:20:46 by ozzy »

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4091
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2611 on: 14.03.2024, 19:08:00 »
Свързал съм се вече, но зад това име не знам кой стои и дали го познавам.Доколко сериозен е надежден е. Надявах се да участват в този форум и евентуално да предоставят допълнителна информация като разписание примерно !

За да не става клюкарска работа и някой ги познава може да ми пише на лично.
 Благодаря !

Offline TRIZUBECA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
  • пендел
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2612 on: 30.04.2024, 04:53:04 »
Приятели и колеги, привет. Нужна ми е малко помощ/ информация от някой, който има стари наряди на БДЖ :laugh:. Подновявам моите си лични транспортни бази данни и видях, че имам пропуски. Така де, на 23.08.2021г. два пъти пътувах с БДЖ към и от Пловдив; и двата влака бяха теглени от Смартрони. Имам точните данни за номер на влак/ час тръгнал, така че има ли някакъв шанс да се провери точно кой №/ име на локомотив е бил използван?

23.08.2021г. - впрочем точно на този ден имаше прегазен човек край Пловдив, но не си спомням да ми се беше забавил влакът.

На отиване: София-Пловдив; БВ 1611; Тръгва в 8:30 и пристига в 11:12

На връщане: Пловдив-София; БВ 8602; този влак беше със 111 мин. закъснение, и помня, че пристигнах в София посред нощите. По разписание е тръгвал в 19:31 и стигал в 22:07.

Искрено се извинявам, че Ви занимавам с глупости и ще се радвам ако някой има отговори!!!

Online Saruman

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 265
    • Yahoo Instant Messenger - saruman_1989
    • View Profile
    • Железниците Днес
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2613 on: 30.04.2024, 07:34:31 »
8602 - 80048
1611 - 80041

Offline TRIZUBECA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 975
  • пендел
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2614 on: 30.04.2024, 19:51:34 »
8602 - 80048
1611 - 80041
Черпим те биричка, благодаря!

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2370
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2615 on: 15.06.2024, 18:37:29 »
Попаднах на една доста къса стрелка за нормално междурелсие. С рулетката в мапс ги меря 14.5 метра от настава в началото на стрелката до пресечението, докато тези с радиус 190 метра са 22-23 метра, а 300 метра радиус - около 27-28. Струва ми се, че по разпределителните гари във Франция съм попадал на подобни. Те с какъв радиус и максимална скорост са? Има ли ограничение за максимално "междуталижно" разстояние (от последната колоос на първа до първата колоос на втора талига) на всеки подвижен състав, който иска да премине оттам?
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5593
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2616 on: 16.06.2024, 20:26:26 »
Ттова е стрелка 1:6 с радиус 184,4 м.

Offline ComradeViki54

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 58
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2617 on: 25.06.2024, 19:58:41 »
Някой има ли идеа кой е локомотивът изоставен до депо Дупница?

Sent from my SM-A546B using Tapatalk

Трамвайно депо "Банишора"
Мотриса - 934
Линия - 6

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2370
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2618 on: 26.06.2024, 13:05:08 »
Преди време май @bdz43r спомена за трета метролиния в София как в един от участъците липсвали преходни криви, защото някой "ги е забравил", или не помня каква точно каза, че била историята. Аз искам да попитам някой забравил ли е нещо при проектирането и изпълнението на изхода от гара Плевен в посока към гара Плевен-запад? По-конкретно между английската стрелка и следващата след нея (явява се път 2)? На ето това клипче се вижда. Всъщност, по-голям шикан има и още преди английската стрелка, веднага след перона (там пък не знам има ли преходни криви), но особено впечатление ми направи този, за който задавам въпроса си. Гледайки клипчето се почувствах все едно съм във ватманска кабина в София, а не в локомотив. Това нещо с каква скорост може да бъде преминато безопасно? Ако товарен или извънреден пасажерски влак бъде пуснат транзит през гарата, ще остане ли върху релсите?
« Last Edit: 26.06.2024, 13:08:17 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5593
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2619 on: 26.06.2024, 13:27:59 »
На кривата след Ж. Кюри в посока Стадиона няма преходни криви и надвишения, затова скоростта е намалена и ясно се усеща тласък в началото и в края на кривата. Няма ги и в проекта.

А гара Плевен е прекроявана няколко пъти и тези чупки са си така проектирани, за да съвпаднат старите и новите коловози. Минават се без проблеми с максималната скорост от 75 км/ч.

Но иначе грешки има страшно много... На Харманли, по трасето през гарата, има едно ограничение 65 км/ч. Там беше проектирано уж за 80 км/ч и когато за първи път минахме с толкова при тестовете (редовните влакове все още минаваха с 25 км/ч), паднахме от столовете... затова стана 65.
На новата гара Владая има една крива, за която всички твърдяха, че била за 80 км/ч. След като демонстрирах на сегашния началник на ЖПС-София минаване с 80 км/ч и той щеше да падне, се появи намаление 60.