Еми нормално да се радваме на новото, дълги години наред с кви ли не антики сме пътували на работа, в студ, жега, мръсотия, прахоляци. Едно времешните студени зими в Икарус с повредено парно при -15 и духащо вътре отвсякъде, или лятото при +35 в 305-ца с едно отваряемо прозорче( щото някой е сменил другото с цяло)
Та сега си е друго...новичко, лъскаво, климатик, зимата топло. Не бръмчи, не друса, не кънти, не пуши в салона, не те оставя насред пътя, цивилизована работа.
Разбира се че сме си фенове на Икарусите и подобни все пак с такива сме израстнали навремето и те са ни запалили по тези машини. Но това не означава че Икаруса е по-добър дори напротив. Който и да е съвременен автобус ще искара повече километри до ОР, дори и китайските. Нормално технологиите се развиват. Сегашните материали са много по-трайни. Дори ако щеш едновремешните развудащи се плоскости в салона, които се скапваха и раздуваха, а сегашните издържат и по 20 години, като в зелените Мерцедеси.