Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 232
1
За първа класа е малко вероятно, за втора може и да има. По-добре не рискувай - купи си го и можеш до 3 часа преди тръгване да го откажеш срещу 10% удръжка.

2
Няма, но могат да те вдигнат ако си на чуждо място.

3
Безумно е да затворят само едното платно. Строителите ще изпукат от газовете. Там задръстването ще е двупосочно нон-стоп.

4
Нямат квоти и издаването на билети е централизирано и дори от Горна Баня можеш да си купиш билет Пловдив - Варна. Обаче това, че в начална гара е бил пълен наполовина, не означава, че на следващите не са продадени останалите места. Не знам само дали е направена достатъчно умно, така че ако едно място се осободи на следваща гара да можеш да го купиш ако пътуваш от нея или последваща.

5
То и първият не знам дали се движи или го върнаха. @viktorlc може да има повече информация.

6
Ако се направи спирка при пътя за летището и от там тротоар, който минава напряко след складовете, разстоянието става около 1.1 км, което е напълно прилично.

7
Прилошаването на водача е официално потвърдено, измерили са му високо кръвно, самият той говори за определено време, в което не си спомня какво се е случило.
И на мен ми е призлявало до такава степен, че и лампата я нямаше, ама това не е внезапен процес, както се опитват да го изкарат. Почва да ти прилошава поне няколко минути по-рано. Тук видно волана е завъртян и са набити спирачки - нещо което няма да направиш ако загубиш съзнание. Много по-вероятно ми изглежда разсейване и неспазване на дистанция. Аз не помня от доста време насам да е имало инцидент с МГТ и на водача да не му е "прилошало".

8
Сега май подготвят нова процедура, след като развалиха договора с предния изпълнител. При една смяна на правителството, не се знае на къде ще тръгнат нещата.

9
Следващо писане по тази дискусия в тази тема ще доведе до наказание!

10
Това е дискусия за "Политика". Не виждам нарушение на правилата, освен писането тук по тази дискусия.

11
Преди много време им бях писал и бяха отговорили, че за инеконите не може, защото нямали защита на вратите.

12
От няколко часа тролей по 4 стои на винарово, има и полиция от сините микробуси на криминалистите.

13
Като цяло там тротоара е тесен и не е подходящ за натоварена спирка.

14
Имаше съобщение за счупен локомотив на някой влак по подбалканската и вероятно това е причината, ако е бил в междугарие.

15
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 16.06.2022, 00:19:49 »
Днес имаше електробус на пробен пробег по маршрута на 73.

16
Нещо не можах да хвана точно какво се е случило. Не ми звучи логично.

17
Идеята е в посока Владая да не се налага на хората да търчат през улицата за да хванат първото, което идва, а да спират на едно място. Не става дума за прекачване.

18
Как става това на прав ремонтиран участък? Вероятно ще да е от отличната техническа поддръжка на трамваите.

19
Има проблеми и с довозванията до метрото. Давам пример с Панчарево. То хубаво 1 и 3 ходи в Горубляне и после на ИЕЦ, обаче след оправянето на СОП е много по-добре нещо от Кокаляне да ходи до Бизнес Парк. Не е логично по Цариградско и Горубляне да се тътри без да има достъп до Бизнес Парк за двойно по-кратко време.
Т.е. в случая метрото е добре, по ътя е супер, ама няма градски транспорт. 4ката се бута и тя в киреча.
Една линия Лозен - Бизнес парк може би би била добре за случая. Така ще прави връзка със всички линии, които пресичат околовръстото.

20
Това е абсурната политика на всякъде по подобни предприятия - вместо да плащат повече и да не се краде, те плащат по-малко и ги оставят да крадат и им излиза по-скъпо. Друг е въпросът, че и служителите май предпочитат така.

Pages: [1] 2 3 ... 232