Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 324
1
Новият Е20Т е с доста разтеглени разписания и интервали 9-10 минути в пик приблизително като на ТМ20 при положение, че електробусите побират по-малко пътници от единичен T6B5.  :rolleyes:
https://schedules.sofiatraffic.bg/electrobus/%D0%9520%D0%A2

2
Проблемът е, че дори единичен T6B5 побира повече пътници от електробус, при това по ТМ 20 делник редовно има състави. Извън пик ако се спазва интервал 7-8 минути може би електробусите ще се справят, но в пик ще има проблеми.  От друга страна щом по 5-ТМ пускат единични автобуси, то и по Е20Т може да има единични електробуси. :rolleyes:

3
Е20Т ще види голям зор между Гео Милев и 28-ми ДКЦ - ТМ 20 е доста натоварен, дори единичен T6B5 побира повече пътници от електробус при това делник има голям брой състави T6B5. Досега за заместване винаги се пускаха съчленени автобуси примерно при изграждането на МС Искърско шосе, при подбиване на трасето, при ремонта на участъка между Гео Милев и Цветан Лазаров и т.н. С 5 електробуса ще може да се поддържа интервал 7-8 минути със зор. :rolleyes:

4
Смисълъст е  бърза връзка с МД2 без висене в задръстванията на изхода от Стоилов към кръговото на Сточна гара и без обикаляне. В момента 20, 21 и 22 се дублират сериозно с трамваите, 309 и няколко линии по Сливница и е по-смислено да се пренасочат директно по Козлодуй към Централна гара. :rolleyes:

5
Точно това е едно от предимствата на предложението ми - лесно се прави достатъчно дълъг маршрут с обиколка от гробището в Бухово по главната улица до кръстовището с Чавдар, оттам край ЗО Кремиковци и подстанция Металургична, обиколка на Сеславци евентуално до Сеславски манастир или изящната полуразрушена сграда от бившите уранови мини, по Чавдар, обиколка на Кремиковци евентуално до Кремиковски манастир, обиколка на промишлената зона, разклонение към Ботунец или Челопечене и спокойно се събират 42 km двупосочно. :)

6
Спокойно може да се проведе в парк, но по-добро е горното ми предложение състезателите да могат да зареждат енергия примерно да пият енергийна вода от чешмата до гробищата в Бухово с повишена радиоактивност. От градския транспорт ще бъдат засегнати само 90 и 117 и няколко квартала с общо население под 10 000 души ще са временно откъснати. :)

7
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 13.10.2021, 14:26:56 »
Все пак за момента няма сериозно застрояване в Малинова Долина и 69 и Е123 се справят спокойно с пътникопотока, първият е на около 20 минути в пик вторият на около 25. От другата страна е 67 със сходни интервали делник. Много съмнително е в близките десетилетия да се създаде пътникопоток чак за метро. :rolleyes:

8
Най-добре маратон в екстремния североизток на София със старт и финал в Бухово до гробищата примерно маршрут край ЗО Кремиковци, подстанция Металургична, през Сеславци и Кремиковци и промишлената зона. Така състезателите ще могат да зареждат енергия и няма да се нарушава трафика в центъра.  :)

9
11 не е за единични автобуси за разлика от 60, 77 и 108.  :rolleyes:

10
Разни / Re: Коронавирус
« on: 12.10.2021, 16:35:28 »
Все пак има много преболедували с изграден имунитет а и вирусите нормално еволюират към все по-заразни, но все по-слабо патогенни форми за да се разпространяват ефективно.  :rolleyes: Примерно в много райони с вековете относително слабо патогенният Variola Minor е изместил до голяма степен по-опасния Variola Major. :rolleyes:

11
Автобуси / Re: Електроавтобуси
« on: 12.10.2021, 16:18:00 »
Това е общ недостатък на метановите автобуси, тролейбусите и електробусите - няма как да се ширпотребява съгласно теорията на проф. Ал. Томов.  Затова работата е тежка дори по сравнително леки линии. :)

12
При затваряне на Г.М.Димитров и Марко Семов остава възможността за обиколка през Студентски град и Дианабад.  :rolleyes: При затваряне на Сахаров, Малинов и Брюксел остава възможността за аналогична обиколка след минаване по Ляпчев. :rolleyes:

13
Няма да има желаещи да се прекачват нощем с багаж в Дружба. :rolleyes: Удължаване на N4 към летището е твърде обиколно и дълго и ще се затрудни синхронизацията. Определено удължаването на N3 е най-добрият вариант, няма никаква причина да спира в Христо Ботев спокойно може да минава експресно между Автостанция Изток и Александрия най-много да има една междинна спирка до Правителствена аерогара. :rolleyes: Дружба има N4, Младост - N2 и нощна линия по Колумб не била привлекателна за тези квартали. Предложеният Аероекспрес е прекалено обиколен и с твърде дълго времепътуване, няма как да е атрактивен. :rolleyes:

14
Достъп от/до Хаджи Димитър е възможен и през  Стоилов, Каменоделска, Първа българска армия и Резбарска макар и с доста обикаляне. Така минаваха 85, 86 и 285 при ремонти на Владайска река и Резбарска. Може да се мине и по Индустриална вместо Стоилов в посока квартала и евентуално да се мине пряко по Малашевска и в двете посоки. Левски В има алтернатива излизане на Ботевградско по Летоструй към Автостанция Изток или по Летоструй и Александър Екзарх и след това по Ботевградско към Подуяне. Левски Г е най-зле - единствената реална алтернатива на Владимир Вазов е тясната, крива и разбита Вьяса и след това по Жак Дюкло, Рояк и Малашевска, ако не броим черните пътища. :rolleyes:

15
Пътникопотокът от Гео Милев до 28 ДКЦ е сериозен и електробусите много трудно ще се справят с него. Досега при подбиване на трасето, изграждането на МС Искърско шосе, ремонта на участъка от Гео Милев до Цветан Лазаров и т.н. винаги са пускали съчленени автобуси по заместващата линия. :rolleyes:

16
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 11.10.2021, 17:25:16 »
В КС има юрист-милиционер, възпитаник на висшето милиционерско в Симеоново. Филип Димитров поне е юрист, завършил нормално право. :rolleyes:

17
Електробусите са твърде малки за да заменят ТМ20 при необходимост.  Трасетата по Ситняково, Шипченски проход и част от Асен Йорданов бяха ремонтирани скоро.  :rolleyes:

18
Все едно такова изпълнение не е безопасно - рискът да закачи и повреди контактната мрежа е реален дори макарите да са изправни още повече, че в неделя няма задръствания и престрояването за ляв завой не е трудно.  :rolleyes:

19
Разни / Re: Футбол
« on: 11.10.2021, 12:32:40 »
Българските отбори включително националният играят правилен солиден маневрено-позиционен футбол - играчите маневрират прецизно по терена, заемат позиция, наблюдават отблизо играта и изчакват топката да дойде и положението да узрее за атака както е казал Щайниц преди повече от век. Крайно време е маневрено-позиционният стил с прецизно маневриране, заемане на позиция и изчакване топката да дойде и положението да узрее за атака да измести архаичния комбинационен футбол с тичане и търсене на топката аналогично на налагането на позиционната игра в шахмата в края на 19-ти век.  :)

20
Васко следва да сезира протопрезвитер Кусан Хадавян tivan@armenianchurch-sofia.org и архиепископ Датев Акобян arhiepiscopie@armeana.ro:)

Pages: [1] 2 3 ... 324