Author Topic: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)  (Read 346495 times)

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3627
  • TM 303
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2100 on: 26.02.2021, 22:45:44 »
Тези дни от архивите ми изпадна ей това - 1166 с ремарке 218 по време на пробен курс по ТМ8 от 2011 година :)

« Last Edit: 26.02.2021, 23:07:53 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11984
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2101 on: 26.02.2021, 22:52:45 »
Мда, припомних си го, това му беше първото, а първото на 1215 беше 182. Хубаво си беше като бях 11-ти клас.  :D

SOFIATRANSPORT транспортна база данни

- Галерия с над 50 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 680
    • View Profile
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2102 on: 27.02.2021, 08:36:02 »
Тез трамваи май се превърнаха в монумент на корупцията и некадърността на общината. Нали няма изгледи или не се говори нещо за тяхното повторно пускане?

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11984
  • Симов транспортна медия
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: ČKD Tatra T4D-C/B4D-C (1009мм)
« Reply #2103 on: 27.02.2021, 09:42:20 »
Не само на това, но и на целия ни порочен начин на мислене и схващания. Ние сме експлоататори. Искаме возила, които да вървят с минимум, дори под минимума поддръжка, без капризи и без специални нужди. Аз съм склонен да се обзаложа, че трикът с тройните състави в Хале и Лайпциг е ключът към разрешаването на най-сериозните проблеми и на двата модела, защото с годините се доказа, че закупуването на употребявани трамваи не е безплатен обяд. Лошото цялостно състояние на T4D, провалът с ремаркетата на следващите Т4 от Лайпциг и Хале, констатацията, че ако бяха с нормални опорни талиги Шиндлерите щяха да се справят по-добре с разбитите ни трасета, това, че Т6А5 дойдоха с предстоящ основен ремонт, просто ние, както го обясних в последния ми подкаст, в който говоря за историята на основните ремонти на Икарусите, сме експлоататори в най-лошия възможен смисъл на тази дума и всичко, което не би могло да се справи с крайно занижената ни поддръжка бива отхвърлено. Ами фактът, че четири трамвая от модела преминаха основен ремонт в последната си година на експлоатация, а последният дори не излезе на линия след това? Трамваите ли са виновни за това?
« Last Edit: 28.02.2021, 09:10:19 by AGENT 006 »

SOFIATRANSPORT транспортна база данни

- Галерия с над 50 000 снимки на возила от градския транспорт в София!
- Най-подробната база данни за действащия автопарк!
- Статии и подкаст за историята на подвижния състав!
- Обновяване и актуализиране на всеки 24 часа!
Транспортът - кауза, страст, начин на живот!