Отличен (6) за адекватна реакция при закъснения на градския транспорт, поради интензивния автомобилен трафик. Хората, които не познават цялостната ситуация и гледат от собствената си камбанария приличат на
тези, подписали са се под правилника на Центъра на градска мобилност. Според него превозното средство ТРЯБВА да стигне от начална до крайна спирка по утвърден маршрут. Това означава, че при струпване на няколко коли една зад друга (закъснение при задръстване), втората кола по същата линия и последващите я, ще се движат празни. Курсовете ще бъдат редовни, но без смисъл. Вместо маршрутът на най-първата и закъсняла кола да се скъси и тя обърне в обратна посока - при налични междинни съоръжения по трасето.
И това го има: Тролей заряза пътниците си в София на студа
10.12.2019, stolica.bg
Тролей, движещ се по линия 7, заряза пътниците си по средата на трасето, и ги остави сами да се оправят в студа. Това се случва в столицата, а за неприятното преживяване сподели в социалната мрежа журналистът Светлана Трифоновска.
"Този синковец от линия на тролей номер 7 в София свали хората по средата на пътя, и заяви, че се връща, защото бил закъснял. Спря до басейна Спартак, а последната му спирка е някъде на Манастирски ливади, поне пет километра нагоре. Ами ако имаше болен човек в тролея, който трудно се движи? Това ми се случва за втори път по тази линия. Първият беше точно преди изборите. Горещият телефон за оплаквания на стикера в тролея или затваря или ако благоволи да си говори с тебе обяснява, че бил за сигнали за домашно насилие ! Колко мило!", така жената описа изненадващата ситуация.
Пред БНР Светлана допълни следното: „Тролеят изведнъж спира не на спирка и казва: „Слизайте, аз съм до тук. Връщам се обратно“. На въпроса защо, той отговори: „Няма как, от Центъра ми се обадиха, слизайте, аз съм ви предупредил“. Никого не беше предупредил. Тролеят беше полупълен. Хората се чудеха какво да правят. Имаше дори такива, които не знаеха къде слизат и къде се намират. Това беше по средата на неговия маршрут“.
Светлана Трифоновска е подала оплакване към Центъра за градска мобилност.
След колко време беше следващата кола, а третата след "зарязалата" ви?!
Искаме дежурни паяци да премахват автомобилите, пречещи на превозни средства на градския транспорт. Особено в района на ж.к. Гоце Делчев, Манастирски ливади, както и около моловете. Няма заради един човек в кола стотици да закъсняват, а шофьори да не могат да отидат до тоалетна или се хранят, защото почивките им отиват в наваксване на закъснения. Диокога колите, блокирали превозни средства на градския транспорт да се движат, ще остават несанкционирани и непреместени? Имаме още един пример с тролей 7 от този месец.