Произшествие с лични автомобили в столицата, около 16 ч., оставя в хаос градския транспорт за следващите три часа
На 3 април от 18:52 ч. нямаше автобус 204 в течение на 30 минути от НДК, в посока Цариградско шосе. Линия 76 беше на интервал от 15 минути. Линия 604 с автобус 3011 дойде към 19:15 ч., за да вози пътниците на линии 604, 204 и 76. В последствие, на интервал около 5 минути започват да идват и другите коли по линия 604. Следващата кола по линия 604 настига претъпкания автобус 3011. След 19:20 ч. е минал и 304 на НДК, в посока Цариградско шосе. След още десет минути е минала още една кола по линия 304. След 19:15 гараж Дружба започва да пуска празни автобуси, без пътници, идващи от НДК, в посока Цариградско шосе. Превозните средства са с включено осветление в салона, с включени табели за други линии - такива, които не се обслужват от гараж Дружба. Първият пристигнал до последната си спирка (ж.к. Дружба 2) автобус, от линия 304, тръгва напряко през Горублянско ханче към Цариградско шосе. След 18:52 ч. автобусите по линия 72 също са се движили по редовно и превозвали пътници.
Димитър Дилчев да провери в системата и да обясни на пътниците, къде са били
диспечерите, че за два часа не са успели да осигурят превоз на гражданите в пиков час. Колко GPS, камери, сървъри, заеми и пр. системи трябват на ЦГМ, за да се движат превозните средства на градския транспорт, без такива големи интервали, в които липсват поне 5 коли по линия 204. Как се окачествява курс, при който не се возят пътници? Заплаща ли се на транспортния оператор такова движение на превозно средство? Имали (без)отговорни служители на тази или други общински институции, причинили вреди? Има ли комуникация между отговарящите за превозните средства няколко общински дружества? Каква интерпретация ЦГМ прави на правилника, гласящ, че превозно средство трябва да стигне от начална до крайна спирка по определен маршрут, за да бъде заплатен курса и да е редовен.