Author Topic: Плевен  (Read 517640 times)

Offline TheBulgarianRail

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1026
  • 👍👍👍
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1960 on: 12.06.2022, 16:01:59 »
На 1-ви май се състоя екскурзия с учебния тролей. Много добре поддържана машина, прясно минала ремонт.
















Можете да разгледате всички снимки от екскурзията тук:
https://postimg.cc/gallery/g8k4x9V

Видео от екскурзията:


Всички останаха много доволни от пътуването. Ако искате и вие да пътувате с този тролей можете да пишете на: trolei@el-soft.com

Flickr вече не струват, ползвайте https://postimages.org/

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 143
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #1961 on: 16.06.2022, 18:40:01 »
Новата линия 22 Автогара Плевен - Гривица вече се обслужва с електробуси.

Снимката е на Георги Славчев

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1962 on: 18.06.2022, 08:00:13 »
Видяли хората електробус с маршрутен номер и вече казваме че се обслужва.В по горните постове беше писано,че от 1 юли започва обслужването.Сега се правят тестове на информационната система,времето за стигане от точка А до точка Б в реални условия.

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1963 on: 01.07.2022, 11:00:24 »
Днес 1 юли2022г официално е открита линия 22 Плевен-Гривица


Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1964 on: 18.07.2022, 20:19:47 »
"ЗиУ" с инв. №156 по линия №12, заснето на 30.07.2005г. Автор: Diana Ninov.
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline TheBulgarianRail

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1026
  • 👍👍👍
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1965 on: 04.08.2022, 18:02:27 »
Flickr вече не струват, ползвайте https://postimages.org/

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1966 on: 01.09.2022, 05:25:19 »
Днес 1 септември 2022г официално е открита линия 19,20 и 21.

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 114
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1967 on: 09.09.2022, 11:06:09 »
С малко закъснение поствам, но си направих труда да нанеса новите линии на карта:


Offline mi4omi

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 68
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1968 on: 12.09.2022, 17:20:18 »
Някой може ли да сподели наблюдение на новите линии като натовареност?
Днес при минаването ми през Плевен по Дойран и Балаклия на нито една спирка нямаше разписанието им - съответно и чакащи.Подозирам,че същото е и в западната инд.зона.Така добрата идея да се покрие тази част от града според мен е обречена.Иначе навремето (преди 1989г.) имаше обиколна автобусна линия 18 (в двете посоки) - нещо като комбинация от сегашните 20 и 21, но до М.Денчева, която се ползваше.

Offline Chezare

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 618
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1969 on: 12.09.2022, 22:42:31 »
Някой може ли да сподели наблюдение на новите линии като натовареност?
Днес при минаването ми през Плевен по Дойран и Балаклия на нито една спирка нямаше разписанието им - съответно и чакащи.Подозирам,че същото е и в западната инд.зона.Така добрата идея да се покрие тази част от града според мен е обречена.Иначе навремето (преди 1989г.) имаше обиколна автобусна линия 18 (в двете посоки) - нещо като комбинация от сегашните 20 и 21, но до М.Денчева, която се ползваше.
Много са нарядко... как с интервали 50-80 минути ще привлекат хората?

Offline p5yo

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 114
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1970 on: 13.09.2022, 08:31:02 »
С тези интервали едва ли ще може да привлекат хора, които не са планирали добре возенето си. Ако има работещи, на които пристигането в това време в завода върши работа, те ще се възползват. Разписанията и новите спирки вече са качени в Google maps. Иначе автобисите за Гривица и преди бяха през час-два.
« Last Edit: 13.09.2022, 08:34:08 by p5yo »

Offline Dimitar155

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 670
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1971 on: 17.09.2022, 22:36:05 »
На 20-ти септември (вторник) ще има атракционно пътуване с един от първите тролейбуси в Плевен. Тролейбуса ще тръгне в 17:00 по маршрут спирка „Подстанция“ (ж.к. Дружба) - жп гара - паркинга пред община Плевен.

Източник: БТА

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2065
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1972 on: 18.09.2022, 00:32:48 »
На 20-ти септември (вторник) ще има атракционно пътуване с един от първите тролейбуси в Плевен. Тролейбуса ще тръгне в 17:00 по маршрут спирка „Подстанция“ (ж.к. Дружба) - жп гара - паркинга пред община Плевен.

Източник: БТА
Идеята е много добра, но защо трябваше да е точно в края на работен ден? Сега се налага мераклиите да търчат от работните места, или пък да излизат по-рано от работа, ако са до по-късно. Колко по-удобно щеше да бъде на 22-ри, хем и по случай Деня на Независимостта. Да не говорим пък за всички останали, които не живеят в Плевен. На тях им е необходим отпуск за целта. :rolleyes:
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline Balkanton

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2054
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Re: Плевен
« Reply #1973 on: 29.09.2022, 22:12:51 »
Кадри от рекламен филм за Плевен от 1999 г.

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1974 on: 22.10.2022, 18:30:12 »
Модернизацията на контактната мрежа където не беше рехабилитирана продължава със силни темпове


Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1975 on: 31.10.2022, 06:00:09 »
Тролейбусно депо "Център" вече е реконструирано и модернизирано и готово за ползване на електробусите.Развитието на електротранспорта  продължава по планове..








Даже има и място за 3-4 тролейбуса които работят на разпокъсан график за намаляване на нулевият пробег

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6892
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1976 on: 31.10.2022, 07:32:19 »
Супер.
Освен в Сторгозия, къде другаде подменят ККМ и подменят ли и проводниците или сменят само шините, които забавят движението?
Предвижда ли се смяната на морално остарелите глави на токовземателите на тролейбусите?
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 194
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1977 on: 01.11.2022, 07:00:24 »
Освен в Сторгозия, къде другаде подменят ККМ и подменят ли и проводниците или сменят само шините, които забавят движението?
Предвижда ли се смяната на морално остарелите глави на токовземателите на тролейбусите?
Въпреки многогодишната експлоатация контактният проводник е в добро състояние.Поетапно където не беше рехабилитирана контактната мрежа се подменят шините не само където забавят движението,а като цяло това е план всичко да се смени.Естествено че скоростта е повишена от 20км/ч на вече 35км/ч и с това се постига по голям комфорт на пътуване,повишено качество на услуга и не на последно място не се забавят останалите участъци в движението.

По въпроса на контактните глави лично аз на тролейбус Шкода26Тр съм експлоатирал три вида контактни глави.При натиск на токоприемниците към контактната мрежа от 11,5-12кг няма никаква разлика на поведението им при движението

Ето и снимки как изглеждат




Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3163
  • 14Tr
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1978 on: 01.11.2022, 11:26:52 »
Първите глави са оригиналните с които пристигнаха Шкода 26Тр за всички градове в които бяха поръчани, Чешки са и във Варна се доказаха като стабилни. За съжаление не просъществуваха дълго, и почнаха да се слагат Български, които са модел Шкода 9Тр… Износват стрелките ужасно, защото страниците им са много високи.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6892
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1979 on: 01.11.2022, 12:35:04 »
По въпроса на контактните глави лично аз на тролейбус Шкода26Тр съм експлоатирал три вида контактни глави.При натиск на токоприемниците към контактната мрежа от 11,5-12кг няма никаква разлика на поведението им при движението
Ето сайт на един от чешките производители на съвременни глави:
https://www.esko-praha.cz/kalalog/trolejbusy/trolejbusy-sberace-a-sberaci-hlavice/trolejbusy-sberaci-hlavice/
В София се използва версията за Сан Франциско - 38 мм (мисля, че самите глави в София са си българско производство-копие, а не оригинал). Натискът обаче на токовземателите е по-нисък - 8-10 кг, което пак позволява по-добри скорости, но и износва контактната мрежа малко по-бавно, особено на дълги прави участъци. Единственият минус е, че при много лош път и дупки, от пропадането и клатенето може да се откачи по-лесно от мрежата токовземателя. Според мен, натиск от 12 кг е излишно висок, особено при вас като уеднаквявате съоръженията по цялата мрежа с чешките.
« Last Edit: 01.11.2022, 17:49:54 by viktorlc »
храна за мозък - http://www.banitza.net/