Изброените линии от теб са пагубни за тия линии. Постоянното висене в задръствания, честите потегляния, непостоянната скорост и тн. само товарят и износват ускорено метановите им мотори. Измислената екология до това води. Прескъпа поддръжка - иридиеви свещи струващи по 50-80лв., изпускателни колектори с водна риза за смяна, на 4-цифрена цена без перифериите им. А разхода на метан? Далеч по-висок от разхода на дизел. За мен е грешка, че избраха основния подвижен състав да е метанов. На няколко пъти беше прекъсвано газоподаването, последното по-сериозно по мои спомени бе през 10.2021г., но тогава все още имахме 19-ки, повече белдета и МАН СГ. Малко са градовете в Европа, чийто автобусен флот се състои главно от метанови коли. Виена се отказа от LPG графовете, в Берлин основно са на дизел, във Франция също, нямам спомени да съм виждал CNG автобус, за Италия същото се отнася, все страни, които имат много строги и работещи еко политики.